2017-05-01, 17:08
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av Tejparn1
Sämsta läktarinsatsen sett till förutsättningar iår av Malmö?
Helt knäpptysta genom hela matchen i princip, man hör ju fan spelarna snacka med varandra.

Fast 10 Orebro supportrar hors tydligt. Mickarna ar inte jamnt placerade.
Citera
2017-05-01, 17:26
Medlem
nygards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MosbiusDesigns
Oj då, like upprörd som vanligt. Bedömer knappast bara MFF (om du nu läser här så ofta) men det finns få lag i serien som är i närheten av er usel- och plastighet i nuläget

Du har skrivit ett inlägg om Sirius och ett inlägg om Hammarby i den här tråden. Resten bara om MFF och hur usla vi är. Komiskt att du påstår dig vara "neutral" dessutom, när du genom dina inlägg så tydligt visar motsatsen.
Citera
2017-05-01, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nygard
Du har skrivit ett inlägg om Sirius och ett inlägg om Hammarby i den här tråden. Resten bara om MFF och hur usla vi är. Komiskt att du påstår dig vara "neutral" dessutom, när du genom dina inlägg så tydligt visar motsatsen.

Konstigt att mina inlägg om er berör så mycket om jag nu har så fel. Idag var det för övrigt kommentatorerna som subtilt kritiserade er klack för att det var så tyst i underläge gg
Citera
2017-05-01, 18:17
Medlem
Citat:
Konstigt att mina inlägg om er berör så mycket om jag nu har så fel. Idag var det för övrigt kommentatorerna som subtilt kritiserade er klack för att det var så tyst i underläge gg

"gg", är du tolv bast eller?
Citera
2017-05-01, 18:25
Medlem
Trekvartsbyxas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FiffelMona
Markera gång på gång att det är er läktare och släpp inte in dem så de kan gripa folk.
Jag brukar stå en bit därifrån så jag vet inte exakt vad som sagts och gjorts när vakterna kommit upp, så jag ska väl inte säga så mycket om det. Men de kände sig nog inte välkomna när de var uppe senast.
Citera
2017-05-01, 19:09
Medlem
nygards avatar
Citat:

Dina inlägg "berör" mig knappast. Det verkar snarare vara så att du har blivit oerhört berörd av oss, med tanke på att du saknar förmåga att skriva om något annat härinne. Jag tycker bara att det är komiskt att du sitter där, framför din dator eller tv, och tror dig kunna dra slutsatser om hur det låter på plats. "Knäpptyst vid underläge", "medgångare", "plast". Klassiker.

Idag var det ganska trött stämning hela matchen och inte just när vi hamnade i underläge. Svagaste insatsen på hemmaplan hittills i år skulle jag säga, jag tycker att vi var bra mot Sundsvall och mot dif hade vi riktigt fina toppar (då du ju också tog tv-ljudet som facit).
Senast redigerad av nygard 2017-05-01 kl. 19:15.
Citera
2017-05-01, 19:21
Medlem
powderfuckers avatar
jag hatar er norrköping eran jävla flax nu går jag och hänger mig

edit: haha man drog en porrunk o grina sen gick man in på sportbladet. 17000 godkänd siffra. tyckte vi hördes rätt dåligt på cmore. norrköping ännu sämre.
Senast redigerad av powderfucker 2017-05-01 kl. 19:44.
Citera
2017-05-01, 20:17
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av powderfucker

edit: haha man drog en porrunk o grina sen gick man in på sportbladet. 17000 godkänd siffra. tyckte vi hördes rätt dåligt på cmore. norrköping ännu sämre.
Äkta.
Citera
2017-05-01, 20:25
Bannlyst
UCS fick springa efter matchen?
Citera
2017-05-01, 20:34
Medlem
Avhuggethuvuds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av powderfucker

Hahaha
Citera
2017-05-01, 20:58
Medlem
triquartistas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vastmanland
UCS fick springa efter matchen?
Menar du inne på läktaren? Nja, inte riktigt va...
Citera
2017-05-01, 21:28
Medlem
dovAkins avatar
Fan hände på läktaren efter DIF matchen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in