2017-01-04, 23:50
Medlem
francesthemutes avatar
Som Topic lyder. Såg den här filmen Another Earth som handlar om nåt liknande. Men jag tänker mer att om det i vårat solsystem dyker upp en exakt replica av oss och vår jord, alla människor har haft identiska liv. Vad tror ni skulle hända om jag träffade mitt andra jag? Det luriga är ju att ifall jag skulle åka till den andra jorden för att träffa mig skulle ju den andra jag åka till min jord samtidigt. Känns ju som att så fort vi ser varandra uppstår någon paradox och universum utplånas, haha nä men

Vad tror ni?
Citera
2017-01-04, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av francesthemute
Som Topic lyder. Såg den här filmen Another Earth som handlar om nåt liknande. Men jag tänker mer att om det i vårat solsystem dyker upp en exakt replica av oss och vår jord, alla människor har haft identiska liv. Vad tror ni skulle hända om jag träffade mitt andra jag? Det luriga är ju att ifall jag skulle åka till den andra jorden för att träffa mig skulle ju den andra jag åka till min jord samtidigt. Känns ju som att så fort vi ser varandra uppstår någon paradox och universum utplånas, haha nä men

Vad tror ni?

Eftersom ni gör precis samma saker hela tiden så slutar det med sex såklart. Underbar skön sex eftersom ni vet exakt vad som är skönt.
Citera
2017-01-05, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av endumbonde
Eftersom ni gör precis samma saker hela tiden så slutar det med sex såklart. Underbar skön sex eftersom ni vet exakt vad som är skönt.

Nej, hur ska det gå till? Det skulle vara 69an då som fungerar spegelvänd. Men det skulle ju egentligen bara resultera i att de krockade hela tiden och talade i mun på varann i kör. Jag tror det skulle vara svårt att få till sex om man nu skulle vilja det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in