• 1
  • 2
2017-01-04, 10:54
Medlem
Ett filmklipp som visar hur "mångkulturen" avfyrar fyrverkerier och har sig på nyårsafton. Varför gör Polisean ingenting? Skrämmande, och värre kommer det tyvärr bara att bli tack vara alla jävla idioter som vill ha hit skiten.

Tror inte jag är ensam om att sitta och hoppas att "mångkulturen" som plockar upp ett bombrör i händerna skulle få dom bortsprängda.

2.24 min in i klippet verkar en kvinnlig "mångkultur" fått en raket på sig och åkt i backan. Haha, ägd!
Senast redigerad av workeatsleeprepeat 2017-01-04 kl. 11:00.
Citera
2017-01-04, 11:08
Medlem
pyro860s avatar
Hur många såna här trådar ska ni starta egentligen?
Citera
2017-01-04, 11:12
Medlem
Då är det tydligen ingen som är skotträdd.
Påminner lite om festligheterna i Spanien. När man håller i raketerna för att de ska explodera på lägre höjd. Hemmagjorda bomber som smäller av folks fingrar. Härligt!

Här har man tydligen gått steget längre och riktar raketerna längst med backen och siktar gärna på folk.
Undrans när svenskarna får nog.
Citera
2017-01-04, 11:17
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nilserikkk
Då är det tydligen ingen som är skotträdd.
Påminner lite om festligheterna i Spanien. När man håller i raketerna för att de ska explodera på lägre höjd. Hemmagjorda bomber som smäller av folks fingrar. Härligt!

Här har man tydligen gått steget längre och riktar raketerna längst med backen och siktar gärna på folk.
Undrans när svenskarna får nog.

Jag och mina kompisar gjorde likadant när vi var små. Just i vårt område upphörde det för gott efter att en av våra raketer (Hanssons gamla mini-knallraket)flög in i munnen på en förbipasserande och rev upp ett litet köttsår..
Men, det var vad som krävdes för att få oss vita unga vårdslösa män att sluta upp med våra dumheter.

När får Svensken nog undrar du?

Ja, svaret på den frågan blir nog: "Samma dag vi glömmer hur vi själva var som unga".
Citera
2017-01-04, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Jag och mina kompisar gjorde likadant när vi var små. Just i vårt område upphörde det för gott efter att en av våra raketer (Hanssons gamla mini-knallraket)flög in i munnen på en förbipasserande och rev upp ett litet köttsår..
Men, det var vad som krävdes för att få oss vita unga vårdslösa män att sluta upp med våra dumheter.

När får Svensken nog undrar du?

Ja, svaret på den frågan blir nog: "Samma dag vi glömmer hur vi själva var som unga".

Nu vet inte jag i vilka degenererade kretsar du umgicks i men det där känner inte jag igen från min egen barndom.
Ungar hade ett- och treöressmällare och några storkina. Att springa runt med ett packe raketer för flera hundra kronor stycket fanns inte med på kartan.

Kan du ens se några likheter med din egen barndom och det krig som visas på filmen?
Citera
2017-01-04, 11:51
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av workeatsleeprepeat
Ett filmklipp som visar hur "mångkulturen" avfyrar fyrverkerier och har sig på nyårsafton. Varför gör Polisean ingenting? Skrämmande, och värre kommer det tyvärr bara att bli tack vara alla jävla idioter som vill ha hit skiten.

Tror inte jag är ensam om att sitta och hoppas att "mångkulturen" som plockar upp ett bombrör i händerna skulle få dom bortsprängda.

2.24 min in i klippet verkar en kvinnlig "mångkultur" fått en raket på sig och åkt i backan. Haha, ägd!
På 80 och 90 talet så sprang jag och mina kompisar runt och sköt raketer på folk, balkonger, bilar, sopnedkast mm.
Har inget med mångkultur att göra dåt vi alla var 100% svenska.
Hitta på ngt bättre argument din rasist!
Citera
2017-01-04, 12:11
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Nu vet inte jag i vilka degenererade kretsar du umgicks i

Vi var Bortskämda överklassbarn, som trodde vi kunde göra vad vi ville utan att råka illa ut.

Citat:
men det där känner inte jag igen från min egen barndom.

Good for you. En sak mindre att skämmas över, från sin barndom.

Citat:
Ungar hade ett- och treöressmällare och några storkina. Att springa runt med ett packe raketer för flera hundra kronor stycket fanns inte med på kartan.

Raketerna kostade inte flera hundra kronor på den tiden. Ett 20-pack med Hanssons små knallraketer kostade 14:-. Det var visserligen 15-årsgräns på dem, men jag med min välutvecklade 12-åriga kropp hade inga problem med att få köpa dem ändå.

Citat:
Kan du ens se några likheter med din egen barndom och det krig som visas på filmen?

Sett till det totala antalet knallar under filmens gång i förhållande till de som small av på alladels för låg höjd, så skulle jag inte kalla filmen för "krig". Även om jag personligen, om jag hade varit chef för räddningstjänsten, ALDRIG skulle tillåta så många fyrverkerier på en och samma plats i ett tätbebyggt område. Men, det var ju precis på 12-slaget å andra sidan.
Citera
2017-01-04, 17:36
Medlem
nidbilds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Hur många såna här trådar ska ni starta egentligen?

Vilka "vi"
Citera
2017-01-04, 17:40
Medlem
nidbilds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjolla666
På 80 och 90 talet så sprang jag och mina kompisar runt och sköt raketer på folk, balkonger, bilar, sopnedkast mm.
Hitta på ngt bättre argument din rasist!

Låter ju helt ok att göra så nu också fast i större skala ditt röda klapp mongo
Citera
2017-01-04, 18:41
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nidbild
Låter ju helt ok att göra så nu också fast i större skala ditt röda klapp mongo
Har aldrig sagt att det är okej!
Om du tänker efter så var det jag ville ha fram att det inte är ett rasproblem.
Men det fattar väl inte rasistpersoner som du med lite längre IQ!
Citera
2017-01-04, 19:25
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nidbild
Vilka "vi"

Användare.
Citera
2017-01-04, 19:48
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:

Gwahahahaaa.... Kommer du ihåg året när de första "Airbombs" kom?
Silverkrutets första , och även lättillgänliga intåg i den normala konsumtionspopulationen.

DÄR kan man snacka om KRIG!!!

Jag tror inte jag någonsin i mitt pyro-liv sett så många sprängda brevlådor, postlådor och papperskorgar som jag såg under det året.

Citat:

Indeed. Faktum är att det första smällarvåld jag någonsin såg där invandrare var inblandade, var när en kompis till mig kastade en kolsyrepatron (paintball, 23g-modell) fylld med svartkrut rakt framför fötterna på ett par invandrartjejer. De kan vara glada över att de överlevde. 2cm stora metallflarn som färdas i en hastighet av 300-400m/s tenderar att kunna riva upp det mesta av det kött som återfinness i samhället.
Senast redigerad av Trolltestet 2017-01-04 kl. 19:51.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in