2017-01-04, 10:48
Medlem
15APRILs avatar
Väldigt akut finns det någon som accepterar?
Citera
2017-01-04, 10:57
Medlem
Scarface92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 15APRIL
Väldigt akut finns det någon som accepterar?

Tror inte att det existerar ett SMS-lånsföretag på svenska marknaden som erbjuder lån till personer med skuldsaldo (har jobbat inom branschen tidigare så har mer koll än gemene man).

Försök istället med kompisar eller föräldrar.

Lycka till!
Citera
2017-01-04, 12:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Scarface92
Tror inte att det existerar ett SMS-lånsföretag på svenska marknaden som erbjuder lån till personer med skuldsaldo (har jobbat inom branschen tidigare så har mer koll än gemene man).

Försök istället med kompisar eller föräldrar.

Lycka till!
men man kan ju ha skulder hos kronis (över 3 år) och ingen anmärkning?
Citera
2017-01-04, 12:36
Medlem
SameOldStorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SniderBoz
men man kan ju ha skulder hos kronis (över 3 år) och ingen anmärkning?

Så länge man har skulder där syns det i pappret. När allt är betalat så försvinner anmärkningen efter tre år. Har jag fel får någon rätta mig.
Citera
2017-01-04, 12:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SameOldStory
Så länge man har skulder där syns det i pappret. När allt är betalat så försvinner anmärkningen efter tre år. Har jag fel får någon rätta mig.
jag ska inte säga du har fel, men när jag sökte lägenhet efter cirka 8 års kö stod jag först, då fick jag lägenheten om jag betalade av kronisskulden vilket jag gjorde och fick lägenheten.
Citera
2017-01-04, 12:42
Medlem
Conceptions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SameOldStory
Jag tror inte det. Anmärkningen skapas när du får betalningsföreläggandet från Kronofogden. Sedan gäller den endast i tre år även om du skulle ha fortsatta skulder hos KFM.

EDIT: Fast jag är jävligt osäker då jag aldrig haft med dem att göra. vad jag vet så är det kreditupplysningsbolagen som ger anmärkningen och inte KFM. De får bara uppgifter av KFM. Sedan om kreditbolagen kontinuerligt hämtar uppgifter från KFM låter jag vara osagt.
Senast redigerad av Conception 2017-01-04 kl. 12:45.
Citera
2017-03-12, 14:43
Medlem
Här hittar du alla långivare som accepterar skuld hos KFM. Alla är utan UC. Det står "lån trots skuld" i den där banderollen. litet tips
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in