2017-04-19, 20:20
Medlem
Också sugen på detta. Vilma bieffekter kan man förvänta dig? Räcker med 1 gång per dag?
Citera
2017-04-21, 03:28
Medlem
TarzansFarsas avatar
Jag slutar med Minoxidil nu pågrund av oönskade sidoeffekter. Minoxidil stoppar upp collageproduktionen i huden vilket leder till mörk under ögonen, rynkor vid leende 'puffig' hud. Andingssvårigheter och med mera har jag också upplevt.

Gainsen har varit jättebra men det är inte värt sido effekterna som jag har upplevt. Så genom att sluta med med minoxidil i ansiktet kommer jag låta collageproduktionen i huden komma i arbete igen.

Tänk en andra igång för er som har blivit inspirerade att börja. Det borde jag ha gjort.
Citera
2017-04-21, 11:08
Medlem
Harbards avatar
Duger inte er vanliga skäggväxt eller vad fan är frågan om? Varför smeta på massa gift på er hud för att ni vill få ett jävla arabskägg som är det mest onaturliga som finns för oss Nordmän!

Var nöjda med ert NORDISKA skägg, det är inte perfekt och det är de som är meningen med just Skägg, skägg ska inte vara perfekta.

Hoppas ni får ordentligt med bieffekter så jag kan skratta extra mycket
Citera
2017-04-21, 22:33
Medlem
Skrämmande att dom säljer skiten på apoteket, och dessutom inte ens recept belagt.
Bevisar enbart apotekets miserabla kompetens, eller snarare trots vetskapen så genererar det stora pengar.
Citera
2017-04-22, 15:00
Bannlyst
kollagenet löses med en dermaroller
skulle läst på lite om de först grabbar
jag rollar å får ingen problem med det
Citera
2017-04-23, 14:11
Bannlyst
Minoxidil är en one in a lifetime experience
den används varje dag från start till stopp

man stannar inte minoxiidl om man inte helt vill fucka upp sin skäggväxt
är man förvånad att det är en feg svensk som slutar för att han svettats lite konstigt?

Du borde läst på innan, dermarolling + anti age kräm (absorberas mer direkt efter) producerar en massa kollagen som minox konsumerar.
Och hur fick du åldrande direkt? jag upplevde ingenting första 3 månader, inte nu heller, jag har börjat dermarolla dock

Jag hade dock skägg sen innan. MINOXIDIL ÄR INTE TILL FÖR ATT VÄXA ETT SKÄGG FRÅN BABYFACE, det är gjort för att förbättra era skägg. Man får ha iallafall ett kasst skägg innan man börjar.
Jag har fått riktigt najs gains trots rökning och snusning

5 månader in, inga direkta sidoeffekter , inte åldrande i ansiktet

använd återfuktare å dermarolla! dermarollande ÄR viktigt
använd lite mindre, 0.5 ml om dagen kan räcka!
jag använder knappast 2 ml om dagen de behövs inte, det är för mkt

MINOX FUNKAR

Var inte typiskt "Svenska" och bli freaked out över att ni fick ont i lill tån
Citera
2017-04-25, 16:39
Bannlyst
Kan någon svara på om det är 20 mg/ml eller 50 mg/ml man ska använda för skägget? Det är ju en väsentlig prisskillnad på dessa.

Vad är skillnaden på Orifarm och Orifarm Forte?
Citera
2017-04-25, 19:28
Medlem
Läst att så länge man använder minoxodil så kommer skägget vara kvar och när man väl slutar så försvinner det inom 5-8 månder. Inte alls värt det då enligt mig med tanke på att det inte direkt är en skonsam drog.
Citera
2017-04-26, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roidornot
Kan någon svara på om det är 20 mg/ml eller 50 mg/ml man ska använda för skägget? Det är ju en väsentlig prisskillnad på dessa.

Vad är skillnaden på Orifarm och Orifarm Forte?

Skillnaden är att det är 2 % eller 5 % och 5 % är den du ska införskaffa som räcker 1-2 månader (har läst att många använder 1 gång per dag som också funkar bra). Köpte min idag kommer försöka hålla tråden i liv samt uppdatera med bilder när/om jag ser skillnad
Senast redigerad av testingxrat3d 2017-04-26 kl. 21:40.
Citera
2017-04-30, 00:32
Medlem
experiment avbrutet då skiten från apoteket var färgad i gul färg och kan givetvis inte gå med gult ansikte i ett år för att få mer skägg.
Citera
2017-04-30, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TarzansFarsa
Det du snackar om är Finansteride ett receptbelagt helvetesmedicin, en dht och testerondödare. Skulle hellre raka av mig håret än att använda finansteride ifall jag hade håravfall.

Det här är minoxidil. Inga biverkningar!

________

Efter en 11 timmar raknings så känns sidorna mer grova, samt hakan och mustaschen. Blir och ta en till dos och se vad som händer.

Varför?
Senast redigerad av Macatho 2017-04-30 kl. 00:50.
Citera
2017-04-30, 01:07
Medlem
TarzansFarsas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testingxrat3d
experiment avbrutet då skiten från apoteket var färgad i gul färg och kan givetvis inte gå med gult ansikte i ett år för att få mer skägg.

Man får inte gult ansikte av det, minoxidil ser ut så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in