2017-03-09, 18:48
Medlem
Argh123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TarzansFarsa
Tack, jo vi får väl hoppas . Jo funderar på att trimma ner det lite men vill dra ut på det 1-2 vecka till och se hur längre det kan faktiskt bli.
Se framförallt till att raka dig under halsen. jag har flera ggr upptäckt mig ha ett långt glest hårstrå vilket inte alls är så snyggt.
Citera
2017-03-09, 19:12
Medlem
MyLittleTonys avatar
Följer!
Citera
2017-03-09, 20:01
Medlem
MrEchozs avatar
Kör också minoxidil+dermaroler, men sedan har jag börjat sköta kosten och tränar bättre. Äter väldigt mycket vitaminer och mineraler för att höja testosteron/dht samt få bättre hår. Ett tips är att köpa gelatin då det stimulerar kroppen att producera collagen, man somnar lättare också på det!
Försöker även att inte stressa så mycket utan skall börja med mindfulness då stress förstör mycket!

Så ett tips är ju att inte bara kleta på minoxidil utan att även ta hand om det inre för att få bättre päls i fejjan!
Citera
2017-03-10, 04:06
Medlem
---
Senast redigerad av Ordix 2017-03-10 kl. 04:11.
Citera
2017-03-10, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrEchoz
Kör också minoxidil+dermaroler, men sedan har jag börjat sköta kosten och tränar bättre. Äter väldigt mycket vitaminer och mineraler för att höja testosteron/dht samt få bättre hår. Ett tips är att köpa gelatin då det stimulerar kroppen att producera collagen, man somnar lättare också på det!
Försöker även att inte stressa så mycket utan skall börja med mindfulness då stress förstör mycket!

Så ett tips är ju att inte bara kleta på minoxidil utan att även ta hand om det inre för att få bättre päls i fejjan!

Märklig kombination, använd minoxidil men tänk på att ta hand om det inre.
Minoxidil och hälsa är totala motpoler.
Citera
2017-03-11, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gary-loomis
Märklig kombination, använd minoxidil men tänk på att ta hand om det inre.
Minoxidil och hälsa är totala motpoler.

Men din lilla gnällkuk. Det enda du tillför i denna tråd är negativitet. Om folk vill använda minoxidil så låt de göra det. Sitt inte och agera expert på flashback. Fy fan för negativa jävlar som dig.
Citera
2017-03-11, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av needcounseling
Men din lilla gnällkuk. Det enda du tillför i denna tråd är negativitet. Om folk vill använda minoxidil så låt de göra det. Sitt inte och agera expert på flashback. Fy fan för negativa jävlar som dig.

Hög nivå "din lilla gnällkuk".
Försöker bara informera era stackare vad ni stoppar i er (blodtrycksmedicin).
Och ja bieffekterna kommer, och det handlar inte om att vara expert utan snarare vett i skallen.
Citera
2017-03-13, 18:57
Medlem
Faukess avatar
Smetar man ut det i hela ansiktet eller bara där man har fläckar?
Citera
2017-03-13, 19:05
Medlem
TarzansFarsas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faukes
Smetar man ut det i hela ansiktet eller bara där man har fläckar?

Där man vill ha skägg/bättre skäggväxt. Kinder, haka, överläpp och möjligtvis halsen också.
Citera
2017-03-20, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TarzansFarsa
Där man vill ha skägg/bättre skäggväxt. Kinder, haka, överläpp och möjligtvis halsen också.

Kan du länka den exakta minoxidil du använder??
Citera
2017-04-05, 23:46
Medlem
Har du gett upp eller håller du fortfarande på med minox?
Citera
2017-04-15, 19:03
Medlem
Hur går det för dig, har du några före och efter bilder att bjuda på när längden är runt densamma?

Citat:
Ursprungligen postat av needcounseling
Kan du länka den exakta minoxidil du använder??

Jag vet inte vilken han använder, men denna kör många med (inkl min bror, 4 veckor in) och den är billigare än apotekets.
Senast redigerad av Plopp123 2017-04-15 kl. 19:07.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in