Citat:
ok..blev mer irriterad på folk som kmr in o inte försöker bota eller inte ens vet vad de pratar om te x röka örten. JAG VILL INTE HA DESSA OVÄRDA ÅSIKTER.
jag har själv suttit med min neurolog och han är omvänd av mej. det finns flertalet neurologer och doctorer i sverige som skriver ut.
själv kommer jag hämta nytt recept i holland eller tyskland för europa. har cb kort usa sedan 2008.
Vi har länge gjort oljor och andra fetter som har cbder och andra oider i sig.
olja av budz uppåt thc 90% men dit vill jag inte ,detta är bra att ha om du är döende med sjuk smärta..så du slipper opiaterna och deras biverkningar..
Men fråga inte mej se filmerna har ni ju ngt att göra?!i dessa filmer täcks allt.
fortfarande ingen som klarat av nått liknande som oss alltså.-.(=fått tumörer krympa av olika anledningar mestadels tack vare CB)¨
har jag ju svårt att tro..förmodligen håller folk käften och de äldre kunniga hänger nog inte på forumet.
har förlorat många nära och kära till cancer..mest kvinnor runt omkring drabbas .känsligt .
ja får väl vänta på pm ifrån nån som kör riktiga grejjer med resultat.
Jag själv smörjer och äter det CBD + div c.b-oider
jag har själv suttit med min neurolog och han är omvänd av mej. det finns flertalet neurologer och doctorer i sverige som skriver ut.
själv kommer jag hämta nytt recept i holland eller tyskland för europa. har cb kort usa sedan 2008.
Vi har länge gjort oljor och andra fetter som har cbder och andra oider i sig.
olja av budz uppåt thc 90% men dit vill jag inte ,detta är bra att ha om du är döende med sjuk smärta..så du slipper opiaterna och deras biverkningar..
Men fråga inte mej se filmerna har ni ju ngt att göra?!i dessa filmer täcks allt.
fortfarande ingen som klarat av nått liknande som oss alltså.-.(=fått tumörer krympa av olika anledningar mestadels tack vare CB)¨
har jag ju svårt att tro..förmodligen håller folk käften och de äldre kunniga hänger nog inte på forumet.
har förlorat många nära och kära till cancer..mest kvinnor runt omkring drabbas .känsligt .
ja får väl vänta på pm ifrån nån som kör riktiga grejjer med resultat.
Jag själv smörjer och äter det CBD + div c.b-oider
Ingen hade blivit mer lycklig än jag om cannabis hade visat sig bota cancer. Däremot kan jag hålla med dig om att det kan fungera som lindrig vid svåra smärtor och kroniska sjukdomar. Har själv rökt vid ett flertal tillfällen och är väl i förstådd kring dess verkan.
Att det som sagt skulle fungera som ett botemedel är än så länge inte klarlagt. Tills dess får vi snällt nöja oss med att ha olika åsikter. Jag kan däremot tycka att det är ren och skär dårskap att intala människor som drabbas av cancer att dess frälsning stavas THC.