2017-01-01, 23:51
Medlem
Hon r en mycket bra ltskrivare. Hon har sin historia av droger och annat men har kommit tillbaka som en hjlte.

Vet ngon om hennes historia? Varfr r hon inte mer knd?
Citera
2017-01-01, 23:57
Medlem
Nattiskatts avatar
Har hrt att hon r bipolr
Citera
2017-01-01, 23:58
Medlem
l150s avatar
Sia r vl vrldsknd?
Frn att vara en rtt smal australisk sngerska till att samarbeta med " eliten ".
Som typ David Guetta.
Citera
2017-01-02, 08:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av l150
Sia r vl vrldsknd?
Som typ David Guetta.

Ja, ok. Jag menade varfr hon inte r mer knd som ltskrivare redan innan "Chandelier" etc.
Citera
2017-08-30, 13:04
Bannlyst
Varfr har hon hret svart och vitt?
Citera
2018-05-19, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av l150
"Sia r vl vrldsknd?
Som typ David Guetta."

Citat:
Ursprungligen postat av mobiustrip
Ja, ok. Jag menade varfr hon inte r mer knd som ltskrivare redan innan "Chandelier" etc.

Troligen p.g.a. att ljudproduktionerna var mediokra. Om ltar ska bli lyssningsbara s krvs det ofta riktiga genier bakom spakarna. Musik blir ibland till och med bttre i studio n i verkligheten. Lten "Flames" med ovan nmnda artist r ett bra exempel p detta, bra samarbete mellan Sia och vriga inblandade i ljudproduktionen dr.

Bortsett frn detta s r Chandelier r en snygg video, det skall sannerligen och litet motvilligt erknnas. Som balett, typ snt vill vi verkligen inte heller vara utan. Men lten r inte riktigt av vrldsklass i det fallet tycker jag.
Citera
2022-11-09, 15:43
Medlem
Pughs avatar
Vldigt tyst hr p FB angende Sia. Ngon som vill tillgga ngot i trden? Jag har lyssnat p henne i cirka 10 r, allt frn This is Acting och bakt. Gillar Some People Have Real Problem starkt!

Vet dock inte s mycket om henne. Hon gick ju isr frn sin fstm Eric fr ett gng r sedan och tycks nu ha en ny.

Vad gr hon om dagarna, ngon som vet ifall hon och Maddie Z (det lilla barnet hon arbetade mycket med och blev lite som en mamma fr) fortfarande har kontakt idag?

En av nutidens strsta rster och ven artister mste man ven sga med hennes nstan 40 miljoner lyssnare i mnaden p Spotify. Men ingen tycks veta ngon om henne. Hon r lite som Max Martin, ett geni som arbetar i det dolda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in