Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-01-16, 01:00
  #97
Medlem
swedishadmins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phailure
Men om TS faller för någon, hur ska han veta att känslorna är besvarade och att kvinnan gillar honom och inte hans pengar/status?

Det är nog svårt att sätta sig in i TS situation om man inte själv har upplevt den.

Javisst men om man inte vill bli utnytjad för pengar / status borde man inte flasha med det första gången man träffar mågon utan kanske låta det smyga fram senare när man lärt känna personen mer.. men många jobbar nog hellre åt andra hållet det är enklast så..
Citera
2017-01-16, 01:12
  #98
Medlem
zz01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swedishadmin
Javisst men om man inte vill bli utnytjad för pengar / status borde man inte flasha med det första gången man träffar mågon utan kanske låta det smyga fram senare när man lärt känna personen mer.. men många jobbar nog hellre åt andra hållet det är enklast så..

Jag gjorde en test 2001 tror jag det var. Såg bra ut då och var mycket ute på krogen. När kvinnor närmade sig och började prata sa jag att jag jobbade med renhållning och alla försvann. Precis alla. Däremot om man sa som det var så var det ju inga problem. Då hade jag lägenhet i Stockholm och utmärk jobb/ekonomi. Så...sjukt. Hade ibland kompisar med mig som tyckte detta sociala experiment var "kul"och dom var ganska förvånade över utslaget. Annars var jag samma person oavsett vilket yrke eller boende jag hade.
Citera
2017-01-17, 21:51
  #99
Medlem
swedishadmins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zz01
Jag gjorde en test 2001 tror jag det var. Såg bra ut då och var mycket ute på krogen. När kvinnor närmade sig och började prata sa jag att jag jobbade med renhållning och alla försvann. Precis alla. Däremot om man sa som det var så var det ju inga problem. Då hade jag lägenhet i Stockholm och utmärk jobb/ekonomi. Så...sjukt. Hade ibland kompisar med mig som tyckte detta sociala experiment var "kul"och dom var ganska förvånade över utslaget. Annars var jag samma person oavsett vilket yrke eller boende jag hade.


Ja fast alla letar efter olika egenskaper, och vissa vill ha en "arbetarkille" vissa vill ha en "kariärs kille"
Du kan testa säga att du utbildar dig till brandman/polis (som inte tjänar extremt mycket) då kommer också säkert alla tjejer dras till dig och då kan du ju även gissa ut lite vad tjejer generellt är ute efter för egenskaper hos killar!
Citera
2017-01-17, 21:59
  #100
Medlem
zz01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swedishadmin
Ja fast alla letar efter olika egenskaper, och vissa vill ha en "arbetarkille" vissa vill ha en "kariärs kille"
Du kan testa säga att du utbildar dig till brandman/polis (som inte tjänar extremt mycket) då kommer också säkert alla tjejer dras till dig och då kan du ju även gissa ut lite vad tjejer generellt är ute efter för egenskaper hos killar!


Tack för din kommentar. Jo självklart kan man göra som du säger men mitt experiment var just detta och det var en kvinna som genomskåda detta. Hon var smart och insåg sent...men ganska snart att det inte riktigt stämde. Men det var EN av gud vet hur många. Jag skiter allvarligt talat om tjejen är låg arbetarklass eller högutbildad. Det är ju liksom inte det som sätter spelreglerna i ett varigt förhållande.
Sedan vad dolk är ute efter är som regel inte det dom får/fick. :-)
Citera
2017-01-17, 23:09
  #101
Medlem
Du är en nolla ifall dom bara vill ha dig för din status och pengar
Citera
2017-01-17, 23:10
  #102
Medlem
apelsinhimlens avatar
Hur gammal är du?
Citera
2017-01-17, 23:38
  #103
Medlem
Mitt problem är att män bara vill hain kropp och jag vill ha kärlek. Pengar behöver jag inte. Har egna. Vill ha kärlek men den finns inte. Jävla skit liv
Citera
2017-01-17, 23:40
  #104
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinglisen
Mitt problem är att män bara vill hain kropp och jag vill ha kärlek. Pengar behöver jag inte. Har egna. Vill ha kärlek men den finns inte. Jävla skit liv

Hur kan man vilja ha något som inte finns?
Citera
2017-01-17, 23:40
  #105
Medlem
Jag vet fan inte vad jag tycker. Vill ha en snygg handy man som kastar mig upp på sin axel och säger håll käften kvinna. Nu ska vi gifta oss och sen knulla resten av livet
Jo tjena. Finns han???
Citera
2017-01-17, 23:41
  #106
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinglisen
Jag vet fan inte vad jag tycker. Vill ha en snygg handy man som kastar mig upp på sin axel och säger håll käften kvinna. Nu ska vi gifta oss och sen knulla resten av livet
Jo tjena. Finns han???

I dina drömmar finna han nog
Citera
2017-01-17, 23:43
  #107
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mww
Du är en nolla ifall dom bara vill ha dig för din status och pengar

Han har nog en liten ...
Citera
2017-01-17, 23:45
  #108
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mww
Hur kan man vilja ha något som inte finns?
Hi hi sant. Vill du inte vara lycklig. .. kan du ta på det då
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback