Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2016-12-31, 15:57
  #25
Medlem
Skorpion76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whiteejack
Håller med, vore lite tråkigt om en dag detta forum plötsligt skulle stängas till exempel, enda forumet där man brukar få snabba svar dessutom, andra forums kanske man får vänta 1-2veckor innan något svar trillar in

Och vartfan annars skulle jag ställt alla mina dumma frågor
Flashback är nästan det enda fprumet av den ganla hederliga sorten som finns kvar.
Citera
2016-12-31, 17:25
  #26
Medlem
puckots avatar
Håller med. Flashback har format mig genom åren och påverkat mig mycket till den person som jag är idag. Är mycket mer öppensinnad idag och har nog lite mindre fördomar om saker och ting, tack vare att man har en unik möjlighet att få insyn i andra människors liv och hur dom ser på saker och ting, människor som man normalt inte eller sällan träffar på i verkligheten.

Dessutom är det en stor källa till kunskap med mycket kunniga och intelligenta individer som jag lär mig mycket av hela tiden. Och gillar den stora bredden av områden och ämnen som forumet täcker, finns nästan alltid något för dom flesta. Jag gillar att man månar om yttrandefriheten och att man har mycket högre i tak här, jämfört med många andra forum som gärna bannar och utestänger avvikande eller kontroversiella element och som inte passar in den politiskt korrekta mallen.

Och för att inte tala om alla roliga och underhållande trådar och sköna människor. Har lagt av många skrattsalvor under mina år här på flashback. Men har också gråtit ibland och blivit berörd, arg, ledsen och ibland glad och lycklig. Mycket olika känslor. Älskar verkligen flashback. Nackdelen är möjligen att man har blivit lite mer bitter och flashback-skadad på kuppen, eftersom det finns mycket skit och avskum också bland alla guldkorn här. Men det är smällar man få ta.

__________________
Senast redigerad av puckot 2016-12-31 kl. 17:31.
Citera
2016-12-31, 18:40
  #27
Medlem
Jofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av puckot
Håller med. Flashback har format mig genom åren och påverkat mig mycket till den person som jag är idag. Är mycket mer öppensinnad idag och har nog lite mindre fördomar om saker och ting, tack vare att man har en unik möjlighet att få insyn i andra människors liv och hur dom ser på saker och ting, människor som man normalt inte eller sällan träffar på i verkligheten.

Dessutom är det en stor källa till kunskap med mycket kunniga och intelligenta individer som jag lär mig mycket av hela tiden. Och gillar den stora bredden av områden och ämnen som forumet täcker, finns nästan alltid något för dom flesta. Jag gillar att man månar om yttrandefriheten och att man har mycket högre i tak här, jämfört med många andra forum som gärna bannar och utestänger avvikande eller kontroversiella element och som inte passar in den politiskt korrekta mallen.

Och för att inte tala om alla roliga och underhållande trådar och sköna människor. Har lagt av många skrattsalvor under mina år här på flashback. Men har också gråtit ibland och blivit berörd, arg, ledsen och ibland glad och lycklig. Mycket olika känslor. Älskar verkligen flashback. Nackdelen är möjligen att man har blivit lite mer bitter och flashback-skadad på kuppen, eftersom det finns mycket skit och avskum också bland alla guldkorn här. Men det är smällar man få ta.


En bra och tänkvärt inlägg!
Citera
2016-12-31, 19:00
  #28
Medlem
Skål för fan!
Citera
2016-12-31, 19:11
  #29
Medlem
Flashback är fantastiskt! Jag har varit och njutit av flashback sedan långt innan forumet dök upp. Det har alltid haft en speciell plats i mitt hjärta. Minns när jag köpte magisk svamp och annat på det som var föregångare till dagens flashback forum, Hade enormt kul med alla droger jag fick tag på härifrån.

Idag köper jag knark från andra ställen men många trådar och spekulationer här på forat gör mig varm och glad inombords. Ett fantastiskt ställe och utan tvekan sveriges och enligt min mening VÄRLDENS bästa plats på det världsomspännande nätet.

Gott nytt år allihop.
Citera
2016-12-31, 23:17
  #30
Medlem
goran744s avatar
Jag gillar också Flashback.
Får sig ett gott skratt mellan varven.
Gott nytt Flashback år på er alla.
Citera
2017-01-01, 04:21
  #31
Moderator
MondoBizarros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av puckot
Håller med. Flashback har format mig genom åren och påverkat mig mycket till den person som jag är idag. Är mycket mer öppensinnad idag och har nog lite mindre fördomar om saker och ting, tack vare att man har en unik möjlighet att få insyn i andra människors liv och hur dom ser på saker och ting, människor som man normalt inte eller sällan träffar på i verkligheten.

Dessutom är det en stor källa till kunskap med mycket kunniga och intelligenta individer som jag lär mig mycket av hela tiden. Och gillar den stora bredden av områden och ämnen som forumet täcker, finns nästan alltid något för dom flesta. Jag gillar att man månar om yttrandefriheten och att man har mycket högre i tak här, jämfört med många andra forum som gärna bannar och utestänger avvikande eller kontroversiella element och som inte passar in den politiskt korrekta mallen.

Och för att inte tala om alla roliga och underhållande trådar och sköna människor. Har lagt av många skrattsalvor under mina år här på flashback. Men har också gråtit ibland och blivit berörd, arg, ledsen och ibland glad och lycklig. Mycket olika känslor. Älskar verkligen flashback. Nackdelen är möjligen att man har blivit lite mer bitter och flashback-skadad på kuppen, eftersom det finns mycket skit och avskum också bland alla guldkorn här. Men det är smällar man få ta.

Mycket vackert.
Citera
2017-01-01, 21:33
  #32
Medlem
Flashback är som en stor fest med extra allt där arrangören bjuder och alla är välkommna!
Särskilt tack till alla som ställer upp och fixar och jobbar för att det ska fungera.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback