Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-12-30, 21:28
  #1
Avstängd
Underutvecklads avatar
Vill bara ge ett stort tack till det här forumet! Och även till alla de moderatorer som underhåller det!

Älskar allt med det här forumet! Hur det ser ut och att det finns ett så stort diskussionsunderlag där man kan mötas! Helt fantastiskt!

Är väldigt glad över detta faktiskt.

Ett stort tack till alla administratörer och moderatorer!

Tack Flashback!
Citera
2016-12-30, 21:36
  #2
Medlem
00sjus avatar
Instämmer, mycket bra forum.
Citera
2016-12-30, 21:42
  #3
Medlem
Gott Nytt år lite i förväg då, alla trevliga Flashbackare och (alla trevliga) Moderatorer! De flesta av er gör ett kanonjobb genom att rensa bort ogräset, helt gratis dessutom. Sen att en o annan borde pyssla med annat, det tar vi någon annan gång! Glaset på Flashback är halvfullt, inte halvtomt, som jag ser det!

Så även jag tackar stort för Flashback, där jag utan problem kan uttrycka mina islamskeptiska åsikter (mm) utan att hamna på någon PK-maffias shitlist!
Skål ta mig f-n (Jacob Dahlin, för er lite yngre... )!
Citera
2016-12-30, 22:01
  #4
Medlem
Whiteejacks avatar
Håller med, vore lite tråkigt om en dag detta forum plötsligt skulle stängas till exempel, enda forumet där man brukar få snabba svar dessutom, andra forums kanske man får vänta 1-2veckor innan något svar trillar in

Och vartfan annars skulle jag ställt alla mina dumma frågor
Citera
2016-12-30, 22:10
  #5
Medlem
tzjs avatar
Om en månad är det tio år sedan jag registrerade mig här. Det har jag inte ångrat en sekund. Flashback har gett mig, och fortsätter ge mig, stunder av glädje, skratt, tårar, insikter, kunskap och allt vad livet kan erbjuda i textväg.

Gott nytt år alla medlemmar, kollegor och administratörer. Jag hoppas 2017 blir ännu bättre, och för forumet ännu mer givande!

MVH, tzj

Citera
2016-12-30, 22:35
  #6
Medlem
Mycket bra forum. Helt sant.



Du kan bidra till att göra forumet bättre genom att ge fan i att centrera allt du skriver. Det blir bara svårläst till ingen jävla nytta alls.
Citera
2016-12-30, 22:38
  #7
Medlem
Florencedemons avatar
Flashback är det bästa som finns, sjukt hur många brott som "vi" löst.
Gott nytt på er alla flashbackare.
Citera
2016-12-30, 23:25
  #8
Medlem
BatsBalloons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Underutvecklad
Vill bara ge ett stort tack till det här forumet! Och även till alla de moderatorer som underhåller det!

Älskar allt med det här forumet! Hur det ser ut och att det finns ett så stort diskussionsunderlag där man kan mötas! Helt fantastiskt!

Är väldigt glad över detta faktiskt.

Ett stort tack till alla administratörer och moderatorer!

Tack Flashback!

Håller med. GOTT SLUT och GOTT NYTT ÅR !
Citera
2016-12-30, 23:52
  #9
Medlem
BernardLoutres avatar
Inte så mycket till diskussion här men håller ändock med Ts.
Citera
2016-12-30, 23:59
  #10
Administrator
admin5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Underutvecklad
Vill bara ge ett stort tack till det här forumet! Och även till alla de moderatorer som underhåller det!

Älskar allt med det här forumet! Hur det ser ut och att det finns ett så stort diskussionsunderlag där man kan mötas! Helt fantastiskt!

Är väldigt glad över detta faktiskt.

Ett stort tack till alla administratörer och moderatorer!

Tack Flashback!

Tack själv!

Vill passa på att önska alla medlemmar ett riktigt Gott Nytt År!


admin5
Citera
2016-12-31, 00:00
  #11
Medlem
de.Montforts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whiteejack
Håller med, vore lite tråkigt om en dag detta forum plötsligt skulle stängas till exempel, enda forumet där man brukar få snabba svar dessutom, andra forums kanske man får vänta 1-2veckor innan något svar trillar in

Och vartfan annars skulle jag ställt alla mina dumma frågor

Jag har fått en hel del råd och hjälp här. Sist var det frågor om en tvättmaskin. Alltid är det någon därute med rätt kunskap.

Instämmer med dig och ts. Diskussionerna är nästan favoriten för mig. Olika syner och perspektiv. Alltid kul när jag inser att jag faktiskt ändrat ståndpunkt på grund av skribenter här. I verkliga livet hänger man mest med folk som delar ens åsikter Flashback är en bra mötesplats utanför ens trygghetszon.

Tar chans att önska gott nytt år och god fortsättning till alla
Citera
2016-12-31, 00:41
  #12
Moderator
MondoBizarros avatar
Instämmer och jag har ändå hängt här sedan 2003 eller så...det tog lite tid innan jag blev tvungen att regga mig för att tillrättavisa något dumt eller vad det nu kan ha varit.

Sverige och för den delen skandinavien, vi har trots allt en hel del norska, danska och finska medlemmar - hej grannar! - hade varit en fattigare plats utan detta sanningssökande, burdusa, uppkäftiga och underbara forum.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback