Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-01-27, 00:24
  #121
Medlem
Dille24s avatar
Jag tog några bilder på min fru i duschen igår, raderade alla utom en, har lite samvetskval i om de ska klassas som porr och rensas bort eller om det är ok. Det kanske till och med är så att jag åker ut pga av detta.

Har ytterligare en sak på mitt samvete, läste om stackars Therese Johaug på Aftonbladet och googlade Johaug-bilder. Google föreslog Johaug kropp och där fanns det ett par tre bilder på henne i sporttop och bikini. Stoppade där men även det är lite på gränsen.

Hur många är kvar här egentligen? Känns det lönt att ha en lista?
Citera
2017-01-28, 09:05
  #122
Medlem
Har inte kollat på porr sedan dagen innan nyårsafton förra året, till min stora förvåning har det varit ganska lätt, trodde inte jag skulle hålla ut så här länge men det har gått hur bra som helst. Något som dock är både roligt och lite jobbigt är att min kåthet nått nya höjder, går fan runt och är kåt konstant i princip, hade ju varit perfekt om jag hade haft tjej men är singel för tillfället så det blir något frustrerande... väldigt mycket runkande blir det kan jag lova Någon annan som upplevt något liknande?
Citera
2017-01-28, 11:22
  #123
Medlem
Stryp-Enoks avatar
Anmälde mig för två veckor sedan( körde nofap två veckor före det, så 4 veckor totalt), gått över förväntan tycker jag. Alltså när det kommer till hur lätt det är att undvika titta. Märkt en sak dock, och var ganska läskigt se, jag är uppenbart "porrskadad". Har försökt runka kanske fyra gånger eller så och endast kunnat komma en gång utan visuell stimuli eller vad man ska kalla det.
Använde en bild en gång( fullt påklädd inte sexig alls men did the trick) men kommer undvika det. Sjukt ändå att hjärnan totalt sammankopplat onani med bild. Som sagt bilden var inte sexig för fem öre men behövdes ändå.

Kan nämna en annan grej också. Lyckades få stånd igår med enbart fantasi( alltså ingen beröring). Gick inte alls tidigare. Så verkar som jag sakta men säkert rebootas.
__________________
Senast redigerad av Stryp-Enok 2017-01-28 kl. 11:36.
Citera
2017-01-28, 19:52
  #124
Medlem
_slipknot1_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dubidub
Japp, hjärnan hittar gärna på ursäkter för att få en att falla tillbaka till porren. Vet att jag många gånger har startat datorn eller gått in på mobilen för att "göra en sak" vilket egentligen bara är ett svepskäl för att egentligen gå in på porr. Fast jag vet hur det funkar så har jag ändå gått på det flera gånger. Ja i början är det ren järnvilja som gäller tills man klarat de första veckorna, sen går det ganska lätt för det mesta men lusten kan smyga sig på när man minst anar det och då får man ta fram den där järnviljan igen.

Sen att du vet om problemet och hur det artar sig gör också att du kan lösa det. Gäller nog att uppehålla sig med saker som t.ex. studier eller någon hobby. Sedan är väl den stora grunden att man ska göra saker som får en lycklig. Finns en bra video som behandlar lycka som grunden till att lyckas.

https://www.youtube.com/watch?v=KKEyggTTis8
Citera
2017-01-28, 19:58
  #125
Medlem
_slipknot1_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dille24
Jag tog några bilder på min fru i duschen igår, raderade alla utom en, har lite samvetskval i om de ska klassas som porr och rensas bort eller om det är ok. Det kanske till och med är så att jag åker ut pga av detta.

Har ytterligare en sak på mitt samvete, läste om stackars Therese Johaug på Aftonbladet och googlade Johaug-bilder. Google föreslog Johaug kropp och där fanns det ett par tre bilder på henne i sporttop och bikini. Stoppade där men även det är lite på gränsen.

Hur många är kvar här egentligen? Känns det lönt att ha en lista?

På fråga ett skulle jag nog säga att det inte riktigt faller under porr. Är ju något du sett förut så att säga så det stimulerar inte hjärnan på det dåliga sättet som att kolla på många olika och nya nakna kvinnor.

På fråga två, så länge det inte är naket är det lugnt men sedan är det en så kallad trigger.
Citera
2017-01-30, 11:15
  #126
Medlem
Micronesias avatar
Äh är ute, helvete vad besviken jag är. Men idag är första dagen jag börjar om (måndag) ska vara bortrest en vecka nu så det lär underlätta. Helvete
Citera
2017-02-07, 19:49
  #127
Medlem
Hur går det för er som är kvar? Hur många är det som inte åkt ut än? Jag hade en till relapse idag... Har iaf fixat lite nu så det blir svårare att komma åt porren på mobilen nu. Bortsett från idag har det gått väldigt lätt de senaste 2 veckorna trots att jag vart rätt så kåt
Citera
2017-02-08, 10:29
  #128
Medlem
Dille24s avatar
Jag är ute. Råkade hitta en gammal mapp med smygtagna nakenbadbilder någon snubbe delade för en massa år sedan. Runkade och åkte därmed även ur runkmunk-tråden.

Kollade lite porr även på kvällen, men kände inget sug. Ger upp denna utmaningen. Får väl se ur jag gör fortsättningsvis..
Citera
2017-02-09, 10:26
  #129
Medlem
Nu har jag fastnat i en porrbinge och är inne på 3e dagen i rad med skiten...
När jag relapsar så brukar det iofs ta nåt försök innan jag är tillbaka på spåret igen. Så segt bara nu när man är i början och inte fått ett streak än. Flatlinen är segast men samtidigt skönt då man inte har nån lust alls att runka till porr men ja.
Citera
2017-02-15, 09:41
  #130
Medlem
75 dagar utan självbefläckelse till porr.
Citera
2017-02-17, 00:55
  #131
Medlem
_slipknot1_s avatar
Jag är kvar men är jobbigt just nu
Citera
2017-02-22, 16:02
  #132
Medlem
Jag joinar, blir en utmaning, men brukar få mer naturlig energi och libido! wish me luck!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback