2016-12-26, 20:51
Medlem
Vet inte om det här ska ligga i doping eller kosttillskott.

Googlar "är mk 677 lagligt?" men får inte något tydligt svar. Finns det någon sida där man kan se vad man får köpa och vad man inte får köpa?

Sen har jag en fråga till. Har ni tips på pålitliga shoppar som säljer mk 677? Kan det vara olagligt att köpa ett lagligt preparat från en online butik som säljer steroider?
2016-12-26, 21:04
Medlem
EATCHILDRENs avatar
Klart att det är olagligt att köpa lagliga saker på sidor som säljer annat olagligt..

Om du inte hittar det i shoppar som säljer tillskott utan behöver använda dig av shoppar som säljer steroider, vad tror du då att det är klassat som? Lagligt?
2016-12-26, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EATCHILDREN
Klart att det är olagligt att köpa lagliga saker på sidor som säljer annat olagligt..

Varför det?

Citat:
Om du inte hittar det i shoppar som säljer tillskott utan behöver använda dig av shoppar som säljer steroider, vad tror du då att det är klassat som? Lagligt?

Jo det går att hitta, men från vad jag har hört så är det skit. Hela grejen med MK 677 är att det är svårt att få tag på MK 677 utan massa restprodukter.
2016-12-27, 13:49
Medlem
EATCHILDRENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HemlighetsSovaren
Varför det?
Om du tänker efter lite, varför skulle något lagligt preparat endast säljas av shoppar som säljer steroider och inte kosttillskott?
Citat:
Ursprungligen postat av HemlighetsSovaren
Jo det går att hitta, men från vad jag har hört så är det skit. Hela grejen med MK 677 är att det är svårt att få tag på MK 677 utan massa restprodukter.
Är det så? Om det är lagligt låter det jättepuckat, eller hur?
2016-12-28, 02:37
Medlem
CarlXIIs avatar
Citat:
Om du tänker efter lite, varför skulle något lagligt preparat endast säljas av shoppar som säljer steroider och inte kosttillskott?Är det så? Om det är lagligt låter det jättepuckat, eller hur?

Visst låter det puckat men kan mycket väl vara så. Vatten för injektioner säljs av steroidshopar, men inte fan är vattnet dopingklassat.. men som jag förstått är detta preparatet inte tillåtet om du tävlar i idrott i alla fall. Eftersom det ökar utsöndring av tillväxthormon så går det under en av paragraferna i WADAs lista.
2016-12-28, 08:16
Medlem
EATCHILDRENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarlXII
Visst låter det puckat men kan mycket väl vara så. Vatten för injektioner säljs av steroidshopar, men inte fan är vattnet dopingklassat.. men som jag förstått är detta preparatet inte tillåtet om du tävlar i idrott i alla fall. Eftersom det ökar utsöndring av tillväxthormon så går det under en av paragraferna i WADAs lista.
Vatten för IM injektioner är BAC-vatten, vet du hur det tillverkas? Inte av helt lagliga saker, så är det verkligen "lagligt"?
2016-12-28, 18:33
Medlem
CarlXIIs avatar
Citat:
Vatten för IM injektioner är BAC-vatten, vet du hur det tillverkas? Inte av helt lagliga saker, så är det verkligen "lagligt"?
Okej okej det kanske inte är godkänt av läkemedelsverket eller så.. men det som är intressant är mer hurvida något är straffbart, vilket inte är samma sak.
2016-12-28, 19:24
Medlem
EATCHILDRENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarlXII
Okej okej det kanske inte är godkänt av läkemedelsverket eller så.. men det som är intressant är mer hurvida något är straffbart, vilket inte är samma sak.
Vem sa något om "straffbart"?
2016-12-29, 17:35
Medlem
tj.s avatar
SARMS och andra prohormoner diskuteras i dopning och dopningspreparat. Hänglås på.
/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in