Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-12-27, 02:22
  #13
Medlem
hansen.klass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xz45
Den falska artikeln publicerades den 20:e december. Pakistan svarade den 23:e. Detta är alltså israels fel som inte dementerade artikeln.

Pakistan hade mosat israel i ett krig.

Eller hur. Pakistan med miljoner pundare.

https://en.wikipedia.org/wiki/Drug_a...on_in_Pakistan

Balocher och pashtuner (talibaner) är emot porkis. Indien är allierad med Israel.

Pakistan är inget arab land? Pakistanier är hinduer som blev muslimer, ni talar urdu som är hindi.

USA ville att Porkis skulle skaffa kärnvapen för att försvaga Indien, men det går aldrig med stora ledare som Modi i Indien. Porkistan kommer att gå under skall du se.

Citat:
Ursprungligen postat av xz45
Pakistan är inget arabland.
Citera
2016-12-27, 06:08
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeifD2
Du verkar tro att muslimer resonerar som västerlänningar. Det gör dom inte. För dom är jordelivet bara en passus på väg till Paradiset. Om du tjänar pengar här är Allahs vilja.
Det var inga problem att få tag i folk till 9/11 och är troligen mycket enklare nu.
Ett plan som skall på enkelresa från pakistan till Israel behöver man väl knappast ens besättning till med dagens teknik.
jag vet att musslorna inte reagerar som västerlänningarna. om det nu är så enkelt varför har de
inte redan gjort det? jag kan tänka mig att Israel bevakar sitt luftrum ganska noga och ett
oannonserat plan som bara dyker upp hade nog tämligen snabbt blivit nedskjutet.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback