2005-12-18, 17:28
Medlem
johnny_viciouss avatar
Jag tycker verkligen att det är hög tid att låta feedback komma igång igen, det är ett underforum som behövs i allra högsta grad! Det fungerade ju uppenbarligen inte som det var tänkt men det ser jag snarare som att man borde ändra på upplägget än användarna. Det finns uppenbarligen ett väldigt stort intresse av att diskutera varningar/banningar med andra användare men detta är något som admin förhindrar.

Jag vet att feedback bara var ett test men är det inte dags att vidareutveckla det till något bra nu? Jag tror också att det nya regelverkat kommer att ge utrymme för många diskussioner som måste få komma fram, bland annat med tanke på regeln "att tillföra något på forumet". Jag är övertygad om att admin kommer begå misstag vad det gäller den här regeln och en diskussion över PM med admin vet det flesta hur det går, ganska ensidig konversation om ni frågar mej...

Användarna få säga sitt när det är en banning de bestrider och för att förhindra att det ska bli som förra gången med stänging så borde man låta diskussionerna vara fria och modereras av en ensam moderator (eller flera om det blir för stor arbetsbörda) som har endast detta som uppdrag, mitt förslag för denna post är .LA. som är väldigt kunnig om regelverket och historien på FB. Vidare så följer ju ett stort ansvar på admin att han kollar upp tråden och sätter sig in i fallen och detta skulle också modsen kunna hjälpa till med och ta i Outlaw.
Citera
2005-12-20, 09:50
Medlem
johnny_viciouss avatar
admin? vad är din åsikt om detta? som vanligt är det ganska tomt..diskussionerna finns ju om gamla banningar, dom fortsätter bara i andra delforum och där hör dom ju inte hemma?
Citera
2005-12-25, 20:15
Bannlyst
Jag håller med. Öppna.
Citera
2005-12-25, 21:33
Bannlyst
ni talar för döva öron
Citera
2005-12-25, 21:53
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tibet
ni talar för döva öron

naturligtvis gör vi det, jag ser det som ganska talande att jag startade tråden den 18 december och inte fått en enda kommentar från någon mod eller admin. däremot får jag motvilligt erkänna att faktumet att tråden har haft över 200 visningar och inga kommentarer alls visar på att det inte finns speciellt många som delar min åsikt för då hade de naturligtvis redan framfört detta. så det kanske är användarnas åsikt att det inte behövs något feedback och då får det naturligtvis bli så. men jag tycker det är en förlust för den fria rösten här på FB.
Citera
2005-12-25, 21:56
Bannlyst
men tror du allvarligt admin bryr sig om Din åsikt? Du är bara en vanlig användare. Kolla i de andra trådarna här, alla bemöts av samma tystnad och överlägsenhet.
Bra försök iaf!
Citera
2005-12-26, 00:43
Medlem
ReNus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonar
men tror du allvarligt admin bryr sig om Din åsikt? Du är bara en vanlig användare. Kolla i de andra trådarna här, alla bemöts av samma tystnad och överlägsenhet.
Bra försök iaf!

Satan vad folk börjar bli dramatiska!
"Oh, den store Admin lyssnar inte till våra enkla rop".

Tycker att det är OK med en viss debatt kring hur forumet sköts, men alltför många användare verkar lägga ner alltför mycket energi på på rena skitsaker som det denna istället för att skriva i de avdelningar som faktiskt funkar.

.
Citera
2005-12-27, 15:42
Administrator
admins avatar
Feedback öppnar igen senare ikväll.
Ska bara uppdatera reglerna lite först.

admin
Citera
2005-12-27, 16:01
Medlem
Tips!
Citera
2005-12-27, 17:04
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av admin

admin

du ska ha en jävla cred för det admin! hoppas nu fan det sköts!
Citera
2005-12-28, 01:04
Medlem
rebbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av admin

admin

Bra känns som att det är ett behov av det.
Bara användarna följer reglerna är det en bra forumsdel.
*tummen upp*
Citera
2005-12-28, 02:08
Medlem
Bra att det låstes upp men är det inte bättre att låsa upp Varningsforumet så man kan disskutera varningar och banningar direkt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in