Citat:
Ursprungligen postat av
zyxos
Om du tycker allt det där som du säger, varför trakasserade du en oskyldig pojke som valdes till lucia? Är inte det italiensk tradition? Jävla pajas. Dra inte alla över en kam. Jag har sagt många gånger att jag sköter mig i Sverige. De du talar om är i minorite och det gäller även muslimer.
Du skapar en tråd där du påstår att du inte orkar höra och läsa hatiska kommentarer om muslimer, nu ger vi svar på tal, det är så här det ser ut i deras länder och varför dem flyr från sina länder.
Jag har visat på koranen och suror som styrker att det är inte är ett fredligt samarbete dem är ute efter. I nästan alla muslimska länder finns inget som heter religionsfrihet, man halshugg till döds och släkten säger upp kontakten om du konverterar eller avsäger dig din muslimska tro.
Vi är många i tråden som undrar hur det är ställt med muslimerna som kommer hit.
Och du tycker att man inte ska dra alla över en kam. NEJ, jag drar inte alla över en kam, så länge en muslim är en muslim, inte gör någon annan illa, sköter sig och håller käft, då drar jag inte honom över en kam, han och hans fru går till sitt jobb - fine.
Men det du inte vill se och förstå att i din tro du bekänner dig till finns det en massa skitstövlar och jag tycker att islam och muslimerna ska ta i tur med dessa skitstövlar - inte vi som inte är muslimer. SÅ är det !
Men koranen förbjuder sådant, ligger inte i islams kultur, så länge du är muslim, blir du dömd av Allah och det är endast han som ska döma, alla andra muslimer skiter i om EN muslim skitar ner världen.