2016-12-25, 13:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av zyxos
Det som hände i Trollhättan också. Rasistiska och nazistiska näthatarna på flashback älskar Breivik. De jublade säkert och skrek "Bra! Vit makt!". Sen fortsätter de som vanligt att förpesta muslimer. "Sverige sjunker som ett skepp!"

Självklart jublade vi och skålade .
Citera
2016-12-25, 14:09
Medlem
BlodigtHelvetes avatar
Citat:
Trams

Häng du här på Flashback och tjafsa, ingen här tar dig ändå på allvar. När allvarligare tider stundar kommer du att finna dig själv i en helt annan situation, nämligen dinglande i ena änden av ett rep, förgäves bedjande om nåd och förlåtelse.
Citera
2016-12-25, 14:18
Bannlyst
Citat:
Vi kommer aldrig lämna er ifred, vi ska visa vår brunfärgade hud framför er VARJE DAG. VARJE DAG.
Rasismen ska besegras och till slut kommer alla hålla varandra i handen.

Precis. Som tack för det bjuder vi västerlänningar ert folk på lite klusterbomber. Bara njuter av att se dem falla.
Citera
2016-12-25, 14:30
Medlem
Butteris avatar
Citat:
Vi kommer aldrig lämna er ifred, vi ska visa vår brunfärgade hud framför er VARJE DAG. VARJE DAG.
Rasismen ska besegras och till slut kommer alla hålla varandra i handen.
Hade det inte varit bättre om ni ägnade er att försöka bete er så ni blir accepterade istället för att tvinga på er på andra folk? Lite förslag:

- Sluta bränna bilar, skjuta, våldta, misshandla, råna och sälja knark!
- Lägg ner er kvinnoförtryckande ideologi
- Acceptera och anspassa er till seder och bruk dit ni kommer
- Sluta skylla era barns dåliga skolresultat på samhället!

Försök förstå att det inte är rasism att vara emot kriminalitet, våld och religiöst förtryck!
Citera
2016-12-25, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Butteri
Hade det inte varit bättre om ni ägnade er att försöka bete er så ni blir accepterade istället för att tvinga på er på andra folk? Lite förslag:

- Sluta bränna bilar, skjuta, våldta, misshandla, råna och sälja knark!
- Lägg ner er kvinnoförtryckande ideologi
- Acceptera och anspassa er till seder och bruk dit ni kommer
- Sluta skylla era barns dåliga skolresultat på samhället!

Försök förstå att det inte är rasism att vara emot kriminalitet, våld och religiöst förtryck!
Om du tycker allt det där som du säger, varför trakasserade du en oskyldig pojke som valdes till lucia? Är inte det italiensk tradition? Jävla pajas. Dra inte alla över en kam. Jag har sagt många gånger att jag sköter mig i Sverige. De du talar om är i minorite och det gäller även muslimer.
Citera
2016-12-25, 14:51
Bannlyst
Citat:
Om du tycker allt det där som du säger, varför trakasserade du en oskyldig pojke som valdes till lucia? Är inte det italiensk tradition? Jävla pajas. Dra inte alla över en kam. Jag har sagt många gånger att jag sköter mig i Sverige. De du talar om är i minorite och det gäller även muslimer.

Beror på hur man definierar minoritet. Väldigt många invandrare och 2:a generations har begått brott.
Citera
2016-12-25, 14:56
Medlem
Citat:

Du skapar en tråd där du påstår att du inte orkar höra och läsa hatiska kommentarer om muslimer, nu ger vi svar på tal, det är så här det ser ut i deras länder och varför dem flyr från sina länder.
Jag har visat på koranen och suror som styrker att det är inte är ett fredligt samarbete dem är ute efter. I nästan alla muslimska länder finns inget som heter religionsfrihet, man halshugg till döds och släkten säger upp kontakten om du konverterar eller avsäger dig din muslimska tro.

Vi är många i tråden som undrar hur det är ställt med muslimerna som kommer hit.
Och du tycker att man inte ska dra alla över en kam. NEJ, jag drar inte alla över en kam, så länge en muslim är en muslim, inte gör någon annan illa, sköter sig och håller käft, då drar jag inte honom över en kam, han och hans fru går till sitt jobb - fine.

Men det du inte vill se och förstå att i din tro du bekänner dig till finns det en massa skitstövlar och jag tycker att islam och muslimerna ska ta i tur med dessa skitstövlar - inte vi som inte är muslimer. SÅ är det !

Men koranen förbjuder sådant, ligger inte i islams kultur, så länge du är muslim, blir du dömd av Allah och det är endast han som ska döma, alla andra muslimer skiter i om EN muslim skitar ner världen.
Citera
2016-12-25, 15:17
Medlem
Butteris avatar
Citat:
Jag förstår att du har svårt att acceptera det, men det är invandrare, oftast muslimer som står för det extrema våldet, skjutningar, bilbränder, misshandel och rån. Det är också muslimer som ligger bakom kvinnoförtryck och sharialagar i förorter.

- Det du vill är att tysta kritiken mot dessa kriminella och de islamistiska organisationerna som står för kvinnoförtryck. Varför lägger du inte din energi på att försöka informera dina landsmän om att de gör fel? Problemet försvinner inte för att man försöker dölja det!

Mitt förslag till dig är att använda din energi till att motverka kriminalitet och religiöst förtryck i dina egna led istället för att reta dig på att att svensken klagar på det! Om du inte är beredd att göra det så ge åtminstone fan i att gnälla.
Citera
2016-12-25, 15:17
Medlem
Citat:
Jag vet dock att extremt få av de 1,5 miljarder muslimer är extremister. Er logik är som att jag tror att ni följer Hitlers spår.

Läs den här texten av Björn Ulveus http://www.expressen.se/debatt/ulvaeus-att-kritisera-koranen-ar-inte-rasism/

Texten berättar om kärnan i Koranen och varför muslimer hän faller åt terrorism, det är inbyggt i religionens kärna och det bevisar Abba- Björn i denna text.

Börja där och läs sedan Johan Lundbergs bok Ljusets Fiender, Sedan läs om Himlers sammarbeten med muslimer på 40-talet det var i samband med detta som Himmler och Hitler födde idén att mörda alla judar https://sv.wikipedia.org/wiki/Haj_Amin_al-Husseini efter detta kommer du förstå att Islam är lika med Nazism
Citera
2016-12-25, 15:26
Medlem
ValdtaktsSemitens avatar
Om TS inte orkar höra eller läsa hatiska kommentarer....håll för öronen och läs inte...
Citera
2016-12-25, 16:19
Medlem
Jag är ateist.
Eran koran uppmanar er muslimer uttryckligen att kämpa emot mig.
https://www.google.se/amp/s/mammamaries.wordpress.com/2010/12/15/sjalvmordsbombning-och-koranen/amp/
Det finns ingen försoning med mindre än att ni muslimer går emot eran koran.
Kan du gå emot sura 9:5 och 9:29 och låta mig vara?
Citera
2016-12-25, 16:27
Medlem
deadsets avatar
Muslimer misshandlar, rånar, gruppvåldtar, knivmördar och terroriserar européer dagarna i ända, men det du stör dig på är elaka kommentarer om islam på internet?

Är du seriös?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in