2016-12-22, 20:30
Medlem
Fick sms av en kompis om att det brinner p Stockholm C. Kompisen beskriver det som att det stinker rk, r ordningsvakter verallt, brandlarm som tjuter, varningsmeddelanden p skrmar och via hgtalare mm.

Men jag hittar ingenting mer i tidningarna n om en olycka vid Skanstulls T-banestation tidigare idag. r det ngon annan som vet mer?
Citera
2016-12-22, 20:34
Medlem
BillHicksHOLLOGRAMs avatar
Lter som det skulle kunna vara ngon som tnt p ngonting sedan tnt p ngonting.
Citera
2016-12-22, 20:38
Medlem
UngeHerrProms avatar
isis eller pundare??
Citera
2016-12-22, 20:52
Medlem
Ett brandlarm gr och din uppmrksamhetstrstande kompis skickar ett sms... Oh, vilket olycka... Vilken katastrof!
Citera
2016-12-22, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magban
Ett brandlarm gr och din uppmrksamhetstrstande kompis skickar ett sms... Oh, vilket olycka... Vilken katastrof!

Jag kan omjligt veta hur stort eller litet det r, varit eller kommer bli. Ifall det kommer pverka tex tgen d det r mnga som ker i juletid med mera. Tyckte att det hr var den mest passande forumdelen fr inlgget men vet du ngon bttre fr du grna hnvisa mig dit. I vrigt kan du surfa vidare om du inte r intresserad.
Citera
2016-12-22, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trasslet
Jag kan omjligt veta hur stort eller litet det r, varit eller kommer bli. Ifall det kommer pverka tex tgen d det r mnga som ker i juletid med mera. Tyckte att det hr var den mest passande forumdelen fr inlgget men vet du ngon bttre fr du grna hnvisa mig dit. I vrigt kan du surfa vidare om du inte r intresserad.

Jag r intresserad, men det r ju lite oklart till vilken olycka eller katastrof vi ska diskutera... Din kompis kanske har skickat mer information?
Citera
2016-12-22, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magban
Jag r intresserad, men det r ju lite oklart till vilken olycka eller katastrof vi ska diskutera... Din kompis kanske har skickat mer information?

Senast jag hrde var hela centralen utrymd ich avstngd och dom hindrade mnniskor frn att g in i byggnaden. Jag tnkte att hndelsen i sig var en olycka men br trden placeras ngon annanstans?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in