2016-12-20, 15:31
  #121
Medlem
Samizdats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maria.bokklubben
Dump nr 2 är alltså från kommentarsfältet rörande Musas inlägg i dump 1?
Ja.
Citat:
En kommentar i dump 2 - "det är tre timmar kvar innan dagen är över" - tyder i så fall på att Musa postade inlägget senast 21.00.
Inlägget skrevs 20:37.
Citera
2016-12-20, 15:38
  #122
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Samizdat
Ja.

Inlägget skrevs 20:37.

Finns det någon dump med tidsangivelse?

Förutom de två dumpar jag citerade har jag sett denna. Finns det fler?
https://pbs.twimg.com/media/C0GcxSIWgAAgH7Q.jpg:large

Edit: Denna dump har också postats tidigare i tråden - och här är det politik och inte fotboll som diskuteras i kommentarsfältet.
(FB) Rashid Musa, Sveriges unga muslimer, kommenterar lastbilsattacken i Berlin?
__________________
Senast redigerad av Maria.bokklubben 2016-12-20 kl. 16:04.
Citera
2016-12-20, 15:38
  #123
Medlem
Samizdats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maria.bokklubben
Finns det någon dump med tidsangivelse?

Förutom de två dumpar jag citerade har jag sett denna. Finns det fler?
https://pbs.twimg.com/media/C0GcxSIWgAAgH7Q.jpg:large
Jag tror inte någon har framkommit än, men i vilket fall så skrevs inlägget 20:37.
Citera
2016-12-20, 15:40
  #124
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Maria.bokklubben
Finns det någon dump med tidsangivelse?

Förutom de två dumpar jag citerade har jag sett denna. Finns det fler?
https://pbs.twimg.com/media/C0GcxSIWgAAgH7Q.jpg:large

Den här tjejen har 2 skärmdumpar med tid

https://www.facebook.com/kidsdotter
Citera
2016-12-20, 15:42
  #125
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Den här tjejen har 2 skärmdumpar med tid

https://www.facebook.com/kidsdotter

Ta en skärmdump av sidan, för länken fungerar inte.
Citera
2016-12-20, 15:47
  #126
Medlem
Samizdats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Den här tjejen har 2 skärmdumpar med tid

https://www.facebook.com/kidsdotter
Nej, det har hon inte.
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Ta en skärmdump av sidan, för länken fungerar inte.
Man måste vara inloggad.
Citera
2016-12-20, 15:48
  #127
Bannlyst
http://imgur.com/a/ckRDc
Citera
2016-12-20, 15:49
  #128
Medlem
Är ni naiva?

Självklart kan hans inlägg även syftat på fotbollsmatchen som skulle starta 23 min efter det att inlägget postades.

Men alla förstår ju att han syftar på de två händelserna oxå. Självklart är det så!

Det faller på sin egna orimlighet att han INTE ägnade en tanke på mordet och terrordådet i samma sekund han skrev inlägget.

Varför inte? Som Jihadist bör han väl hylla angrepp mot demokratin och väst?
Citera
2016-12-20, 15:51
  #129
Medlem
Samizdats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
http://imgur.com/a/ckRDc
Det finns ingen tidsstämpel på Musas inlägg där.
Citera
2016-12-20, 15:54
  #130
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Samizdat
Jag tror inte någon har framkommit än, men i vilket fall så skrevs inlägget 20:37.

Kommentaren i dumpen stärker den uppgiften - det räcker ju med att inlägget postades innan matchen började för att "fotbollsmatchförsvaret" ska framstå som absurt.

Edit: Ytterligare en dump hade postats tidigare i tråden. De som kommenterar här associerar i alla fall till politik, inte till fotboll.
(FB) Rashid Musa, Sveriges unga muslimer, kommenterar lastbilsattacken i Berlin?

Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Ta en skärmdump av sidan, för länken fungerar inte.

Nej, det går tyvärr inte att se någon tidsangivelse.
https://minfil.org/f4j5r2b5b3/Linda_Kidsdotter.png
__________________
Senast redigerad av Maria.bokklubben 2016-12-20 kl. 16:09.
Citera
2016-12-20, 16:46
  #131
Medlem
Busk-Hanss avatar
Här är en bild med tidsstämpel.

http://imgur.com/a/65UmM
Citera
2016-12-20, 16:49
  #132
Medlem
HanSomForsvanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pocahontas vän
Rashid Musa kommenterade "vem var det som sade att måndagar var trista" efter attentatet. Den kommentaren följdes av en massa leende och skrattande emojis.

Det här sponsrar man tydligen med skattepengar. Ger det 2-4 år innan det är fullt raskrig i Sverige. De män som lever här idag och som kom hit från forna Jugoslavien vet vad som väntar. Tror nog att det finns gott om större intressen som gärna ser Sverige falla ner i ett mörkt j*vla hål och inte har några problem med att bidra med vapen till båda sidor. Fy fan vilken vidrig framtid vi går till mötes.

Edit: Eftersom detta verkar handla om en kille som skrivit detta om en fotbollsmatch så är jag väl fel ute den här gången. Jag vidhåller dock samtliga åsikter jag uttryckt i mitt inlägg.

Mvh
__________________
Senast redigerad av HanSomForsvann 2016-12-20 kl. 16:56.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in