2016-12-18, 01:25
Medlem
Bovärden är BO.
GM är kusin till mördade Fadime, Mur*t S*hind*l. * = A
Brottsplats Solbackavägen, BOs flickvän och GMs exfrus bostad.
Citera
2016-12-18, 01:35
Medlem
Tack för att du valde Sverige Murat!
(FB) "Mördade Fadimes broder häktad för gruppvåldtäkt"
Citera
2016-12-18, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PersPersPers
Bovärden är BO.

Samma Mur*t som benäms i denna tidigare tråd angående en gruppvåldtäkt?

Edit: Tvåa på pucken..

Citera
2016-12-18, 01:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PersPersPers
Bovärden är BO.
Snart kan Kumlaanstalten öppna en speciell Sahindalavdelning. Rahmi sitter väl redan där på livstid. Vad är det med den här getknullarfamiljen egentligen? Konsekvensen av generationer av inavel?
Citera
2016-12-18, 01:56
Bannlyst
Den där Sahindal-klanen verkar ju väldigt mysig. Varför har vi inte sparkat ut dem allihop?

http://www.expressen.se/nyheter/sag-...berattar-elif/
Citera
2016-12-18, 02:04
Medlem
pungspark63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adolfhilter
Snart kan Kumlaanstalten öppna en speciell Sahindalavdelning. Rahmi sitter väl redan där på livstid. Vad är det med den här getknullarfamiljen egentligen? Konsekvensen av generationer av inavel?
Han har fått tidsbestämt, kommer ut när han är 80.
Citera
2016-12-18, 02:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HalfRunar
Samma Mur*t som benäms i denna tidigare tråd angående en gruppvåldtäkt?

Edit: Tvåa på pucken..

Fadimes bror är död, dog för nått år sedan.Skjuten till döds av polisen i Uppsala i april 2014.
Senast redigerad av NOMOONRIVER 2016-12-18 kl. 02:14.
Citera
2016-12-18, 02:39
Medlem
Jag kom till kollegan i huset bredvid 5 min efter det hände. Var inte avspärrat då, 10 min senare hade dom spärrat av hela området. Tydligen nått ex till BO sambo som gått bananas
Citera
2016-12-18, 02:41
Medlem
bulletproofsouls avatar
Sahindal är en släkt från helvetet! Inte en enda normal person förutom Fadime. Måste vara något grundläggande genetiskt fel i den familjen.
Senast redigerad av bulletproofsoul 2016-12-18 kl. 02:49.
Citera
2016-12-18, 02:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av madeinswe
Jag kom till kollegan i huset bredvid 5 min efter det hände. Var inte avspärrat då, 10 min senare hade dom spärrat av hela området. Tydligen nått ex till BO sambo som gått bananas
Jo, jag klargjorde det någon sida tillbaka om du hade bemödat dig att läsa innan du skrev.
Citera
2016-12-18, 02:48
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ytterst.Krankt
Den där Sahindal-klanen verkar ju väldigt mysig. Varför har vi inte sparkat ut dem allihop?

http://www.expressen.se/nyheter/sag-...berattar-elif/

Därför att Svenska staten älskar att samla på dysfunktionella och värdelösa människor som aldrig någonsin kommer att tillföra landet något annat än olycka och misär och helst samtidigt också kosta skattebetalarna en otroligt massa pengar. Så ur den synvinkel är klanen Sahindal de perfekta önskemedborgarna.

För alla andra är Släkten Sahindal ett katastrofområde. Jag har träffat några medlemmar av denna bastardfamilj i yrkets vägnar. Hela släkten är, (ursäkta det vulgära ordvalet men när det gäller Sahindals så finns bara ett ord som beskriver läget och det är) "felknullade".

Släkten är sannolikt en av de värsta och unik i Sverige. Inte en enda normal eller vettig person förutom Fadime då och henne gick det ju jävligt bra för. Må hon vila i frid.
Senast redigerad av bulletproofsoul 2016-12-18 kl. 03:02.
Citera
2016-12-18, 03:11
Medlem
[quote=AutDisceAutDiscede|59333189]Vad fan har den dopade och fuskande kossan, Therese Johaug, med detta att göra? Annars har du någorlunda rätt - med undantaget att jag ej röstat för detta. Borde iofs gjort mer för Sverige men anser att Sverige redan är förlorat, så ingen idé att offra sig för alla de som vill ha det som nu sker och har sket.

Denna familj/släkt (Sahindal) - hur många av dem finns det kvar av i Sverige?[/QUOTE

Minst 30 finns i Bollnäs, finns en hel massa fler utspridda i dalarna/uppland.

Har träffat och umgåtts med två kvinnor då relativt unga tjejer från Sahindal släkten. En av dem var tillsammans med min kompis, i smyg givetvis. Tydligen är och var inte Svenskar speciellt accepterade som pojkvänner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in