Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2016-12-18, 11:18
  #25
Medlem
Sweeper80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thewhooo
Hur gör man??

Du luras litet grand - först låter du dig göra det förestående, att du söker en filosofisk diskussion om bredbands utveckling genom åren och nu framkommer det att det verkar som om du vill ha hårdvarusupport! Vad vill du, egentligen?
Citera
2016-12-20, 05:16
  #26
Medlem
capmacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av musttomte
http://www.net1.se/privat/net1-uppko...steg-1-privat/ dom kan vara något men dom förbehåller sig rätten att strypa ditt bredband..

Du måste skämta. Net1 är yttersta nödlösningen och du får ibland vara glad om du får 1 Mbps..!

/capmac
Citera
2016-12-20, 06:41
  #27
Medlem
musttomtes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av capmac
Du måste skämta. Net1 är yttersta nödlösningen och du får ibland vara glad om du får 1 Mbps..!

/capmac

Åh fy fan. Tack för tipset! klarar sig inte under 50 mbps
Citera
2016-12-22, 11:51
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av musttomte
Åh fy fan. Tack för tipset! klarar sig inte under 50 mbps

Med Net1 ska du vara överlycklig om du ens når 1 mbit med fri sikt.
Citera
2016-12-23, 14:22
  #29
Medlem
Är inte jättekunnig inom ämnet, men har haft mina funderingar kring varför 2016 års bredband är som det är... men när någon kommer mer en lösning påbett av mina problem tar jag gärna emot dom
Citera
2021-07-20, 19:25
  #30
Medlem
till alla här som säger att fiber är så bra. jadå men alla kan inte få fiber så är det bara. och 200 gb slut på 15 dagar va i helvete gör ni på nätet? lär era barn att inte se på youtube och spela spel hela dagarna
Citera
2021-07-20, 23:12
  #31
Medlem
hashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av galonseck
till alla här som säger att fiber är så bra. jadå men alla kan inte få fiber så är det bara. och 200 gb slut på 15 dagar va i helvete gör ni på nätet? lär era barn att inte se på youtube och spela spel hela dagarna

Jag förstår din tanke om att alla inte kan ha fiber, men du måste ockå fatta att barn/familjen streamar mer idag än förr. Jag kollade i min router senaste dygnet, då hade vi streamat 286GB data.

Det var någon fotbollsmatch, några filmer + lite annat, Det drar på mer än man tror.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback