Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-12-15, 21:49
Medlem
Lifeisnows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vic1988
Jättebra Sverige! Vi är ju också väldigt bra på att importera Somalier, som har runt -70 i medel iq. Enligt svenska mått är det begåvningshandikappad/utvecklingstörd. Ska vi omyndigförklara alla våld/sexualbrottslingar därifrån då? Kan det vara så att det är därför de aldrig utvisas, tro? Något de hemlighetshåller för oss?
De utvisas inte för de är framtida röstare på S, MP, V..
Dessa GM kommer besudla många tjejer och kvinnor framöver..ungdomsvård..jo tjena..förr i tiden fick man ett rejält kok stryk..
Citera
2016-12-15, 23:15
Medlem
Gaupes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grelin1999
Så allt hon gjorde var att suga av dem?
Jag säger inte att det är "helt okej" men jag tycker inte man bör kalla det "våldtäkt mot barn". Men det är bara min åsikt.

Ponera att din lillsyrra tvingas suga kuk i skogen efter hot om att bli social paria i en känslig ålder.
Citera
2016-12-15, 23:16
Medlem
Gaupes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Låter ju som sexuellt utnyttjande mer än våldtäkt. I lagen mening är det ju våldtäkt då hon är under femton, men i den "verkliga" världen verkar detta vara en trasig och lite av en slyna som gärna knullade...

Verkar som att du och våldtäktsmännen har en del gemensamt.
Citera
2016-12-15, 23:17
Medlem
Vikingablod76s avatar
Alla icke MENA-flickor borde lära sig i skolan att hålla sig långt borta från MENA-pojkarna. Säkrast så.
Citera
2016-12-15, 23:25
Medlem
nidbilds avatar
Citat:
Så allt hon gjorde var att suga av dem?
Jag säger inte att det är "helt okej" men jag tycker inte man bör kalla det "våldtäkt mot barn". Men det är bara min åsikt.

Provocerande att det springer omkring en massa invandrare och tvingar till sig sexuella handlingar, vilka vidriga äckel
Citera
2016-12-16, 00:00
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gaupe
Verkar som att du och våldtäktsmännen har en del gemensamt.

Nja, på vilket sätt då? Hon väljer att knulla för att inte få dåligt rykte, vad är tanken med detta? Varför anmälde hon inte dessa äckel INNAN de våldförde sig på henne? Enligt svensk, skruvad, lag har hon säkerligen blivit våldtagen trots att hon gått med på detta. Det är åldern som gör att detta är en våldtäkt. Går man in på en toalett med två apor, som hotat med det ena och det andra, så har man ett visst ansvar - gilla det eller ej...

Jag gillar inte lagstiftningen alls men hon hade kunnat anmäla dessa odjur INNAN det gått så här långt - hon är femton år och lär ha hört talas om att det finns onda människor i världen. Kretinerna skall egentligen döden, dö - men, i Sverige premieras våldsamt beteende bland MENA-bestar, så vad har dessa egentligen gjort för fel? De följer enkom sina instinkter och HBTQ-vänsterns, samt den feministiska skolans premisser...

Citera
2016-12-16, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gaupe
Ponera att din lillsyrra tvingas suga kuk i skogen efter hot om att bli social paria i en känslig ålder.

Jag skulle inte kalla det våldtäkt ändå.
Citera
2016-12-16, 09:11
Medlem
Citat:
, So what, inte hela världen. "Våldtäkt" skulle jag inte kalla det.,.

Så du tycker att det är ok o juste att Zuuuugaaaa* Arab*- o Neegeer*-PissPinnar* -
då kan du rädda* massor av våra flickebarn* o kvinnor* genom att marknadsföra
dig inom detta - du kan t o m skaffa detta som yrke - börja med att gå runt
bland azylkörsförläggningarna där det formligen kryllar av araber o negrer med
sprängfyllda spermapungar.

Sen kan du skaffa dig detta som yrke - behovet är stort o en del tjänar nu några
pengar tidvis eller får ihop dem genom olikaformer av kriminalitet.

* med lite tur minskar sextrack o våldtäkter och du kan bli årets hjälte/årets Birger Jarl
o få pris av någon kvinnorörelse
Citera
2016-12-16, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Nja, på vilket sätt då? Hon väljer att knulla för att inte få dåligt rykte, vad är tanken med detta? Varför anmälde hon inte dessa äckel INNAN de våldförde sig på henne? Enligt svensk, skruvad, lag ,

hade det INTE SKETT NÅGOT BROTT INNAN HON BLEV VÅLDTAGEN - dvs anmälan skulle bara
läggas ner och inga förhör skulle hållas.

Dags att införa flick o pojkskolor a la arabien - vi har ju hamnat där.

I afrika är det inte segregerade skolor men de flesta tjejer blir också våldtagna några
gånger i livet o sextrack är vanligt så tjejerna vill aldrig vara ensamma
Citera
2016-12-16, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nothot
Han är minderårig, är det rätt att hänga ut honom?
Jag tycker inte man ska hänga ut minderåriga oberoende utav vad de gjort!

Han är en äcklig våldtäktsman och du är lika äcklig som skyddar han.
Citera
2016-12-16, 16:47
Medlem
Skunken666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nothot
Han är inte vuxen, ska vi verkligen göra såhär.
Det han gjorde är fel, men han har inte ens en färdigutvecklad hjärna.
Han tänker inte på konsekvenser osv, det borde vi som är vuxna göra..

Detta kan leda till att fler offer faller, kanske tar någon fel och slår fel kille mm.
Han är bara 16!!!

Du blir straffmyndig vid 15års ålder, då förväntas du att ta ansvar för dina handlingar!
Färdigutvecklad hjärna? MENAiter brukar inte hamna >80 IQ.
Tänker inte på konsekvenser? Det verkar inga MENAiter göra, skall dom slippa straff då?

Papphammar!

Dessutom är han säkert minst 26..
Citera
2016-12-16, 20:27
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Citat:
Jag skulle inte kalla det våldtäkt ändå.
"Våldtäkt" innefattar tvång bestående i hot vilket det rör sig om i det här fallet. Att det bara ska kunna handla om fysiskt våld tror jag inte särskilt många håller med om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in