Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-12-14, 22:55
Medlem
Våldtäktsungdomen tillsammans med vårdnadshavare bör skickas hem till sitt hemland där de blir sönder styckade och uppätna av grisar. Må de hamna i helvetet.

Citat:
Tingsrätten delar socialtjänstens uppfattning att Abdihafid Guled
har ett särskilt vårdbehov och instämmer i socialtjänstens oro över att Abdihafid
Guled tycks ha svårt att förstå att hans handlande skulle kunna vara fel.

Ja, det är extremt synd om honom. Saft och bullar är rätta tillvägagångssättet.
Senast redigerad av Gametoni 2016-12-14 kl. 22:59.
Citera
2016-12-14, 23:04
Medlem
mvagrippas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nothot
Han är minderårig, är det rätt att hänga ut honom?
Jag tycker inte man ska hänga ut minderåriga oberoende utav vad de gjort!

Med dessa ord tar du denna persons skadedjurslika beteende i försvar.
Citera
2016-12-14, 23:55
Medlem
spionkillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lifeisnow
Är det BO på bilden?

Nej, det är inte hon.
Citera
2016-12-15, 01:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spionkillen
Nej, det är inte hon.

Instämmer
Citera
2016-12-15, 06:57
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Han är inte vuxen, ska vi verkligen göra såhär.
Det han gjorde är fel, men han har inte ens en färdigutvecklad hjärna.
Han tänker inte på konsekvenser osv, det borde vi som är vuxna göra..

Detta kan leda till att fler offer faller, kanske tar någon fel och slår fel kille mm.
Han är bara 16!!!

Färdigutvecklad hjärna ? Kommer aldrig hända någon sandapa. När Sverige inför samma straff som i MENA området så blir det lugnt.
Citera
2016-12-15, 08:23
Bannlyst
Citat:
Han är inte vuxen, ska vi verkligen göra såhär.
Det han gjorde är fel, men han har inte ens en färdigutvecklad hjärna.
Han tänker inte på konsekvenser osv, det borde vi som är vuxna göra..

Detta kan leda till att fler offer faller, kanske tar någon fel och slår fel kille mm.
Han är bara 16!!!

Han borde ha ett kok stryk så lär han sig sitt misstag. Sluta var så jävla PK.

Häng ut aset så lär han sig, nyttigt säger jag.
Citera
2016-12-15, 08:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av The13
Det kan du hoppa upp och fethaja att det är på den vägen man måste gå.
Utbildning om allt inklusive sexualkunskap och lagar och straff så framtida GM blir både skrämd av straff och vetande om andras känslor osv.

Hur fan tror du utbildning skulle lära något när 16 år av stenökenvetenskap är rotat i fårahedarnas skallar?

Så naivt.

Vi får leva med problem i 3-4 generationer minst innan värderingarna är någorlunda.
Citera
2016-12-15, 09:41
Medlem
Är det bara jag som tycker det är fel att hänga ut GM, detta kommer ju även leda till att BO blir det med...

Tror snart hela Flashback är fullt utav retarderade personer, ett och annat guldkorn hållet till här, men majoriteten lider utav något mentalt handikapp...
Citera
2016-12-15, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falukorvsrullader
Källa på att HEN är minderårig?

Kan pedofildyrkaren våldta så kan pedofildyrkare hängas ut, hur kan du ha problem med det? är du själv pedofil?
Nej, jag är verkligen inte pedofil, och personen om han bor i lund är med största sannolikhet född i lund med.

Vi talar om en integrerad invandrare personen identifierar sig mer som svensk, det är atypiskt för en så ung kille från låt oss säga typ Afghanistan att gå i skolan och mobba andra.
Man kan inte mobba någon om man är precis hitkommen.

Personen är nog mer "svensk" än invandrare och beter sig nog väldigt "svenskt" (äter sill och säkert gris med), jag känner till staden och stadsdelarna.
Känner inte GM men jag känner Lund och människor i allmänhet.

Allt talar för att i just detta fallet kunde förövaren lika gärna vara en "Etniskt Svensk"...
Ställ er nu frågan skulle ni hänga ut en "Etnisk Svensk" såhär om han bara var 16?

Jag tror inte det.
Detta rotar sig i främlingsfientlighet och jag tänker inte "köpa det".
Visst hade ni fokuserat på själva hemskheten i akten "att våldta" då hade jag nog inte varit lika skeptisk till ert egentliga engagemang.

De tjejer jag känner som blivit våldtagna har blivit detta vid yngre ålder 13-14 på fester med äldre killar och de har varit SVENSKA, men man anmäler inte och går omkring och skadar sig själv på ett eller annat sätt, man dricker för mycket och sen kanske samma sak händer!

Alla i denna konversationen som viftar flaggan så jävla mycket, jag är mer rädd för att ni våldtar min dotter än vad jag skulle vara generellt emot en "nyinvandrad"...
Senast redigerad av nothot 2016-12-15 kl. 09:55.
Citera
2016-12-15, 11:27
Medlem
Brunhildes avatar
Citat:
Nej, jag är verkligen inte pedofil, och personen om han bor i lund är med största sannolikhet född i lund med.

Vi talar om en integrerad invandrare personen identifierar sig mer som svensk, det är atypiskt för en så ung kille från låt oss säga typ Afghanistan att gå i skolan och mobba andra.

Personen är nog mer "svensk" än invandrare och beter sig nog väldigt "svenskt" (äter sill och säkert gris med), jag känner till staden och stadsdelarna.

Allt talar för att i just detta fallet kunde förövaren lika gärna vara en "Etniskt Svensk"...
Ställ er nu frågan skulle ni hänga ut en "Etnisk Svensk" såhär om han bara var 16?

Jag tror inte det.
Visst hade ni fokuserat på själva hemskheten i akten "att våldta" då hade jag nog inte varit lika skeptisk till ert egentliga engagemang.

De tjejer jag känner som blivit våldtagna har blivit detta vid yngre ålder 13-14 på fester med äldre killar och de har varit SVENSKA, men man anmäler inte och går omkring och skadar sig själv på ett eller annat sätt, man dricker för mycket och sen kanske samma sak händer!

Alla i denna konversationen som viftar flaggan så jävla mycket, jag är mer rädd för att ni våldtar min dotter än vad jag skulle vara generellt emot en "nyinvandrad"...

"Integrerad invandrare"? För att han bor i Lund? "Äter sill och säkert gris med"?

Herregud.. Det är så mycket fel i det du skriver att jag inte ens orkar bli upprörd. Men jo, man kan garanterat mobba andra även om man nyss kommit till Sverige. Däremot låter det inte alls som att denne gärningsman är "mer svensk än invandrare", eller känner du många svenska tonårspojkar som tilltvingar sig sex med minderåriga flickebarn? Som hotar att sprida rykten om flickebarnen om dessa "svenska" pojkar inte får ta för sig sexuellt?

F ö undrar jag vilka kretsar du rör dig i där tydligen ett flertal flickor i nedre tonåren har blivit våldtagna?
Citera
2016-12-15, 13:38
Medlem
Citat:

Jag tror inte det.

Jag håller med dig, i detta fallet.

16 åring som retas med 14 åring för att tjata till sig sex har jag haft kompisar ("svenska") som gjort, och jag har haft tjejkompisar som råkat ut för det. So what, inte hela världen. "Våldtäkt" skulle jag inte kalla det. Finns värre saker än att en 16-åring tjatar till sig sex från en 14-åring.

Den som tror på att Sverige är ett oskyldigt land är naiv. Fråga era kvinnliga bekanter.

Som jag ser det finns det riktiga våldtäkter - det är när någon blir tagen med VÅLD.
Och så finns det "svenska" våldtäkter som kan vara lite vad som helst, typ som detta.
Citera
2016-12-15, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brunhilde
"Integrerad invandrare"? För att han bor i Lund? "Äter sill och säkert gris med"?

Herregud.. Det är så mycket fel i det du skriver att jag inte ens orkar bli upprörd. Men jo, man kan garanterat mobba andra även om man nyss kommit till Sverige. Däremot låter det inte alls som att denne gärningsman är "mer svensk än invandrare", eller känner du många svenska tonårspojkar som tilltvingar sig sex med minderåriga flickebarn? Som hotar att sprida rykten om flickebarnen om dessa "svenska" pojkar inte får ta för sig sexuellt?

F ö undrar jag vilka kretsar du rör dig i där tydligen ett flertal flickor i nedre tonåren har blivit våldtagna?
Du känner flera stycken själv, det är bara det att de ej vågat öppna sig för dig, varför vet jag ej.
Det får du lista ut.

Mina kompisar vänder sig till mig när de har trubbel/huvudbry, jag har den "rollen", vet inte om jag är hobbypsykolog, men något gör att folk har ett mycket stort förtroende till mig, och vågar öppna upp sig.

De märker att jag är fördomsfri och dessutom så bryr jag mig MYCKET om vänners välmående!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in