Citat:
Ursprungligen postat av
Falukorvsrullader
Källa på att HEN är minderårig?
Kan pedofildyrkaren våldta så kan pedofildyrkare hängas ut, hur kan du ha problem med det? är du själv pedofil?
Nej, jag är verkligen inte pedofil, och personen om han bor i lund är med största sannolikhet född i lund med.
Vi talar om en integrerad invandrare personen identifierar sig mer som svensk, det är atypiskt för en så ung kille från låt oss säga typ Afghanistan att gå i skolan och mobba andra.
Man kan inte mobba någon om man är precis hitkommen.
Personen är nog mer "svensk" än invandrare och beter sig nog väldigt "svenskt" (äter sill och säkert gris med), jag känner till staden och stadsdelarna.
Känner inte GM men jag känner Lund och människor i allmänhet.
Allt talar för att i just detta fallet kunde förövaren lika gärna vara en "Etniskt Svensk"...
Ställ er nu frågan skulle ni hänga ut en "Etnisk Svensk" såhär om han bara var 16?
Jag tror inte det.
Detta rotar sig i främlingsfientlighet och jag tänker inte "köpa det".
Visst hade ni fokuserat på själva hemskheten i akten "att våldta" då hade jag nog inte varit lika skeptisk till ert egentliga engagemang.
De tjejer jag känner som blivit våldtagna har blivit detta vid yngre ålder 13-14 på fester med äldre killar och de har varit SVENSKA, men man anmäler inte och går omkring och skadar sig själv på ett eller annat sätt, man dricker för mycket och sen kanske samma sak händer!
Alla i denna konversationen som viftar flaggan så jävla mycket, jag är mer rädd för att ni våldtar min dotter än vad jag skulle vara generellt emot en "nyinvandrad"...