2005-12-17, 08:00
Medlem
the head honchos avatar
Tjenare, ny här på FB. Men sett diverse hämnd trådar och har stött på en snubbe som jag irriterat mig lite på, och nu lyckats få tag på hans email. Så skulle vilja jävlas lite med han. Finns det några sajter som man kan trycka in hans email på så att han hamnar på några hundratals spam-mail listor?

// Flytta gärna tråden ifall att den skulle vara felpostad.
Citera
2005-12-17, 10:55
Medlem
Pendeltågs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av the head honcho

Ok!

Tråd flyttad från Övrigt till Underground.

//Pendeltåg
//Moderator
Citera
2005-12-17, 11:55
Medlem
Niss3s avatar
Citat:
Tjenare, ny här på FB. Men sett diverse hämnd trådar och har stött på en snubbe som jag irriterat mig lite på, och nu lyckats få tag på hans email. Så skulle vilja jävlas lite med han. Finns det några sajter som man kan trycka in hans email på så att han hamnar på några hundratals spam-mail listor?

Är väl alltid kul att skriva in offrets mail på massa pr0nsidor.
Citera
2005-12-17, 12:36
Medlem
the head honchos avatar
Jo men tänkte ifall det fanns något ställe där man kunde skriva in emailen och signa upp sig på sådär 100 spam listor på en gång..
Citera
2005-12-17, 14:47
Medlem
Dennos avatar
Vetifan, känns inte så underground. Vi testar datakillarna.
/Moddan
Citera
2005-12-18, 21:44
Bannlyst
Citat:
Jo men tänkte ifall det fanns något ställe där man kunde skriva in emailen och signa upp sig på sådär 100 spam listor på en gång..
det smartaste du kan göra är ju att tipsa honom om en massa sidor skriva in hans email lite överallt, typ på porrsidor osv.
Citera
2005-12-18, 23:52
Medlem
Citat:

Problemet med olika mejllistor är att de ofta kräver att man svarar på ett mejl innan prenumerationen startas.

Men vill du fylla killens inbox med skräp räcker det att du skriver ut hans mejladress i olika gästböcker o.dyl. - jag kan lova att spammet hittar honom i sinom tid!
Citera
2007-06-08, 22:55
Medlem
MonkeyWizs avatar
Citat:
Först och främst: Förlåt för att jag rotar upp en gammal tråd men den är aktuell för mig nu. (Duktiga jag sökte ju igenom FB innan jag skapade en ny tråd. )

Så: Finns det en bra site/tjänst där jag kan 'ge igen' mot folk som skickar idiotmail till mig?
Citera
2007-06-08, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MonkeyWiz
Först och främst: Förlåt för att jag rotar upp en gammal tråd men den är aktuell för mig nu. (Duktiga jag sökte ju igenom FB innan jag skapade en ny tråd. :yes: )

Så: Finns det en bra site/tjänst där jag kan 'ge igen' mot folk som skickar idiotmail till mig?

en sak som har en tendens att väcka känslor är att dra iväg ett gäng spoofade mails (med ditt offer som avsändare) till några väl utvalda personer, gärna kaxiga tidningsdebattörer, och antingen skriva något smart som attackerar deras självbild i sann freudiansk anda eller helt enkelt skriva ett realistiskt dödshot.

20 sådana mail från "honom" till väl utvalda personer lär resultera i kaos
Citera
2010-10-17, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dekadish
en sak som har en tendens att väcka känslor är att dra iväg ett gäng spoofade mails (med ditt offer som avsändare) till några väl utvalda personer, gärna kaxiga tidningsdebattörer, och antingen skriva något smart som attackerar deras självbild i sann freudiansk anda eller helt enkelt skriva ett realistiskt dödshot.

20 sådana mail från "honom" till väl utvalda personer lär resultera i kaos

Hur gör man detta ?

Allså att det ser ut att komma från ett annat mailkonto
Citera
2010-10-17, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Appach
Hur gör man detta ?

Allså att det ser ut att komma från ett annat mailkonto

Du använder en SMTP-server.
Citera
2016-10-23, 07:56
Bannlyst
Bump.

Finns det inte någon site som kan spamma ihjäl en mailbox om man har en adress att ge dom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in