• 1
  • 2
2016-12-10, 18:36
Medlem
ZdravoKobilas avatar
Under dagens vinlunch diskuterade vi om färgen på underkläder har betydelse för hur kåt en karlslok upplever sig bli. Vi spånade kring idéen att vissa färger ökar kåtheten medan andra gör honom mera avtänd.

Exempel på förser som vi filosoferade kring;

Vit färg; Utstrålar oskuldhet och leder till ett ökat intresse för ett mjukt men dekadent beteende. Viss försiktighet hos fel kille kan anas då vita underkläder även kan ge sken av en kall anställning till att sexa loss. Lite mjukt lirkande kan alltså krävas.

Blå färg; Inte bra när vi kommit så lång att merparten av kläderna åkt av. Blått står för lugn, ensamhet och melankoli. Fel killar går igång på denna färg, dvs de som vill sexa loss med en nedstämd och deprimerad hynda.

Röd färg; Optimal färg på underkläderna för att sexa loss. Rött står för rörelse och spänning, får hjärtat att slå snabbare och leder oftare till ena fullbordat samlag. Röd färg är den sanna kurtisanen.

Hur upplever ni killar färgen tjejen har på tygstycket som täcker könet? Är det större liggapotential om hon har röda trosor än om hon har blå? Eller spelar det ingen roll när ni fått av henne alla kläder utom det sista tygstycket?
Citera
2016-12-10, 18:43
Medlem
Trosan ska av oftast. Det spelar ingen roll.
Citera
2016-12-10, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZdravoKobila
Under dagens vinlunch diskuterade vi om färgen på underkläder har betydelse för hur kåt en karlslok upplever sig bli. Vi spånade kring idéen att vissa färger ökar kåtheten medan andra gör honom mera avtänd.

Exempel på förser som vi filosoferade kring;

Vit färg; Utstrålar oskuldhet och leder till ett ökat intresse för ett mjukt men dekadent beteende. Viss försiktighet hos fel kille kan anas då vita underkläder även kan ge sken av en kall anställning till att sexa loss. Lite mjukt lirkande kan alltså krävas.

Blå färg; Inte bra när vi kommit så lång att merparten av kläderna åkt av. Blått står för lugn, ensamhet och melankoli. Fel killar går igång på denna färg, dvs de som vill sexa loss med en nedstämd och deprimerad hynda.

Röd färg; Optimal färg på underkläderna för att sexa loss. Rött står för rörelse och spänning, får hjärtat att slå snabbare och leder oftare till ena fullbordat samlag. Röd färg är den sanna kurtisanen.

Hur upplever ni killar färgen tjejen har på tygstycket som täcker könet? Är det större liggapotential om hon har röda trosor än om hon har blå? Eller spelar det ingen roll när ni fått av henne alla kläder utom det sista tygstycket?

Färgen spelar ingen roll, det är i sådana fall snarare modellen som spelar större roll.
Citera
2016-12-10, 18:46
Medlem
andreasmms avatar
"Större chans till liggapotential?"

Nördar.
Det som spelar roll är ifall dina vänninor har ett symmetriskt och attraktivt ansikte, stora tuttar, tajt röv och smal kropp. Att dina kvinnor inte får ligga beror på att de allvarligt saknar någonting av det ovan eller pga. de beter sig som bitches. Nån trosfärg har aldrig avgjort ifall en tjej fått ligga en kväll eller inte.
Citera
Medlem
4yoonlys avatar
Något jag i princip aldrig reagerat på... antingen för att det normalt (jaja inte alltid) är rätt mörkt när man väl sätter igång... så vilken färg trosorna har som hon kastat iväg har jag nog i princip aldrig reflekterat över...
Citera
Medlem
franges avatar
Du glömde ta upp svart färg?

Vit är nog helst att slippa för min del, så man inte riskerar skymta en fartrand i dem om de inte är nytvättade när de är på väg av
Citera
2016-12-10, 18:47
Medlem
bithaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZdravoKobila

En relaterad fråga. Har målat om mitt sovrum i Sundborn 743:
http://www.beckers.se/inspiration-oc...a/sundborn-743

Det betyder alltså att mitt sovrum nu är en jättebra plats för lugnt melankoliskt deppande, men dåligt för sex?

Personligen bryr jag mig inte om det, men kvinnor som kommer in i det här rummet kommer förmodligen att resonera som du. "Hur tänkte han nu? Det här känns fel. Jag känner mig deprimerad, och avtänd."

De kommer att utgå från att min inredning har en underliggande tanke, och de kommer att påverkas emotionellt av "känslan i rummet".
Senast redigerad av bithax 2016-12-10 kl. 18:56.
Citera
2016-12-10, 18:52
Medlem
och svart står för extra syndigt TS nej trosorna ska ju väck ändå så de påverkar inget för mej i alla fall , mer hett då om man näckar en tjej och det visar sej att hon är helt troslös när man kommit dit
Citera
2016-12-10, 18:56
Medlem
Inaras avatar
Har rosa trosor idag. Vad månne det symbolisera 🤔
Citera
2016-12-10, 18:57
Spelar ingen roll med färgen. Det som verkligen spelar roll är hur formen på rumpan är.

Kör du inte squats så kan du ju fetglömma att man vill klatcha till den. Greppa tag om höfterna och trycka in den djupt bakifrån. Squatröv får mycke sex och en våt mus som får ett augusti regn att blekna i jämförelse.
Senast redigerad av DevilsDen 2016-12-10 kl. 19:03.
Citera
2016-12-10, 19:37
Bannlyst
Jag vill att knulltrosorna är svarta! Mörkblå är kass men ljust blå kan vara najs!
Citera
2016-12-10, 19:43
Medlem
ZdravoKobilas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bithax
En relaterad fråga. Har målat om mitt sovrum i Sundborn 743:
http://www.beckers.se/inspiration-oc...a/sundborn-743

Det betyder alltså att mitt sovrum nu är en jättebra plats för lugnt melankoliskt deppande, men dåligt för sex?

Personligen bryr jag mig inte om det, men kvinnor som kommer in i det här rummet kommer förmodligen att resonera som du. "Hur tänkte han nu? Det här känns fel. Jag känner mig deprimerad, och avtänd."

De kommer att utgå från att min inredning har en underliggande tanke, och de kommer att påverkas emotionellt av "känslan i rummet".

Precis, vi kommer anta att det är ett mer eller mindre omedvetet val av för för att beskriva din sinnesstämning. och som du förstår är det ingen färg för en alfa-hanne.

Citat:
Ursprungligen postat av Inara
Har rosa trosor idag. Vad månne det symbolisera 🤔

Det illustrerar att du är en feminin tjej som har hopp om framtiden. Även om det inte per definition betyder "ligga nu" är det ett hopp eller löfte om framtida dekadens. Kanske äktenskap. Risken är att du drar till dig karlslokar som vill bli tröstade av dig för att sedermera bli en aning efterhängsna.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in