2017-02-03, 17:43
Bannlyst
Elfsborg imponerade inte i första matchen, och har nu sett dom i 53 minuter mot Halmstad, och dom imponerar inte för fem öre. Leder förvisso med 1-0.. men jag som trodde Elfsborg skulle kunna utmana om guldet, med sina nyförvärv får ta tillbaka det, tror tyvärr att förlusterna av Claesson, Rhoden och co är för stora. Blir en mittenplacering iår.
Citera
2017-02-03, 17:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Katapulten
Elfsborg imponerade inte i första matchen, och har nu sett dom i 53 minuter mot Halmstad, och dom imponerar inte för fem öre. Leder förvisso med 1-0.. men jag som trodde Elfsborg skulle kunna utmana om guldet, med sina nyförvärv får ta tillbaka det, tror tyvärr att förlusterna av Claesson, Rhoden och co är för stora. Blir en mittenplacering iår.

Visst väldigt tidigt på försäsongen, men Elfsborg har mycket att bevisa.
Citera
2017-02-03, 17:57
Bannlyst
Och där visar Elfsborg hur jävla dåliga dom är, vad i helvette sysslar försvaret med ? De är rent utsagt pinsamt att titta på
Citera
2017-02-03, 18:38
Medlem
Danieloss avatar
Inte bara Elfsborg som var dåliga. Tyckte HBK gjorde det bra också!
Citera
2017-02-03, 18:42
Medlem
civilians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katapulten

Tunga tapp förstås och det är många "om" inför denna säsong. Väldigt mycket som är nytt. Många har aldrig spelat tillsammans, många är oerfarna och så har man knappast spelat med ordinarie elvor dessa två matcher. Helt klart mycket som måste bli bättre dock, såklart.

Blir tufft att nå högre placering än förra året med så mycket ändringar och tunga tapp, men det är absolut fullt möjligt. Försiktigt optimistisk.
Citera
2017-02-04, 12:22
Medlem
Så folk sitter alltså och drar växlar endast efter en enda match på försäsongen i februari månad?
Citera
2017-02-04, 12:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Så folk sitter alltså och drar växlar endast efter en enda match på försäsongen i februari månad?

Klart!

MFF har 2 förluster och 0 mål.

Inget guld i år...
Citera
2017-02-04, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PalmiNio
Klart!

MFF har 2 förluster och 0 mål.

Inget guld i år...
Och sedan när har det delats ut medaljer i februari och under försäsongen?
Citera
2017-02-04, 12:56
Medlem
Citat:
Och sedan när har det delats ut medaljer i februari och under försäsongen?

herregud människa
Citera
2017-02-04, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M.S
herregud människa
Det finns väl ingen normal människa som tar försäsongen på allvar?
Citera
2017-02-04, 13:20
Medlem
Wads avatar
Citat:
Det finns väl ingen normal människa som tar försäsongen på allvar?

Ett tips kompis:

https://sv.wikipedia.org/wiki/Ironi
Citera
2017-02-04, 17:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LASSGAURD
Gillar Cmore men svenska träningsmatcher är fan inget och hänga i granen. Har haft lite tid över så har sett lite matcher där. Längtar till 1 april detta håller fan inte.
Detta skrev jag för en vecka sen och nu efter ett antal träningsmatcher till så måste jag gå in och säga att DETTA håller fan inte. Så jävla avslagna och tråkiga matcherna är. Blir nog inga fler träningsmatcher för min del, precis som för IFK G i Dubai.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in