2017-05-22, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enlegendikostym
Fyfan fyfan fyfan... Vet inte vart man ska börja.

Vilket jävla antiklimax på Norrporten..

70 JÄVLA PROCENT BOLLINNEHAV OCH VI TORSKAR MED 0-4 ?

För en gång skull var det fan plusgrader och inte några jävla stormbyar på denna sketna jävla arena.
Kom hem efter en tung dag på jobbet, Man ser fram emot en trevlig tillställning. Knäppte ett par öl. På med matchtröjan och solglajjorna och man vandrade ner till arenan med en bra känsla.

Man lämnade den helt förkrossad...

Gif Sundsvalls offensiv och effektivitet är ungefär lika imponerande som Joel Cedergrens målfacit i GIF. 1 Mål på 150 matcher.

Fan dags för Urban att värva någon eller några offensiva spelare innan detta skepp når marianergraven.

Tycker iofs att ert 70 procentiga bollinnehav speglar matchen lika lite som vår 4-0 vinst.
Citera
2017-05-22, 23:09
Medlem
321js avatar
Vem gör inte sitt jobb här?

https://www.fotbollskanalen.se/allsvenskan/tv-thern-derbyhjalte---avgjorde-med-forsta-touchen/
Citera
2017-05-22, 23:10
Medlem
Shuyins avatar
Alltid kul att vinna derbyn och trots en massa hemvändare och en "härlig offensiv" ny tränare så ser det likadant ut som tidigare år i derbysammanhang.

Mest glad för Stam i målet som gör en kanoninsats verkligen och nog är det enklare med tre så bra mittbackar framför sig. Synd att vi inte fick med oss en straff då hade det kanske kunnat bli lite roligare. Dif borde spela den långhårige på topp i nästa match.
Citera
2017-05-22, 23:49
Medlem
M-9s avatar
Vilken underbar dag! Kenny Stamatopoulos är en riktig legend nu.

Finns inte så mycket mer att säga än att djurgården kan inte vinna!
Citera
2017-05-23, 00:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Shuyin
Alltid kul att vinna derbyn och trots en massa hemvändare och en "härlig offensiv" ny tränare så ser det likadant ut som tidigare år i derbysammanhang.

Mest glad för Stam i målet som gör en kanoninsats verkligen och nog är det enklare med tre så bra mittbackar framför sig. Synd att vi inte fick med oss en straff då hade det kanske kunnat bli lite roligare. Dif borde spela den långhårige på topp i nästa match.

Åh vad jag ser fram emot att gå till jobbet imorgon. En kollega har kaxat hela veckan och han var framförallt övertygad om att Djurgården skulle krossa AIK. Så lät det i höstas också men efter en enkel 3-0 seger så hade inte hjärtat att sätta honom på plats. Men den här veckan så har han gått mig på nerverna och jag ska hämnas genom att reta gallfeber på honom. Det har han gjort sig förtjänt av.
Citera
2017-05-23, 08:56
Medlem
https://www.instagram.com/p/BUaKlS2jQ9x/ Straff? Försöker une-larsson och eriksson tävla i vem som gillar Markkanen mest?
Citera
2017-05-23, 08:59
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WonDash
https://www.instagram.com/p/BUaKlS2jQ9x/ Straff? Försöker une-larsson och eriksson tävla i vem som gillar Markkanen mest?

Härlig bild! Jag tyckte det var mycket brottning i båda straffområdena vid fasta. Det gick nog ut på ett.
Citera
2017-05-23, 09:18
Medlem
groovesnuss avatar
Citat:

För en gång skull var det fan plusgrader och inte några jävla stormbyar på denna sketna jävla arena.
Kom hem efter en tung dag på jobbet, Man ser fram emot en trevlig tillställning. Knäppte ett par öl. På med matchtröjan och solglajjorna och man vandrade ner till arenan med en bra känsla.

Gif Sundsvalls offensiv och effektivitet är ungefär lika imponerande som Joel Cedergrens målfacit i GIF. 1 Mål på 150 matcher.

Fan dags för Urban att värva någon eller några offensiva spelare innan detta skepp når marianergraven.

0-4, luktar matchfixning lång väg. Blåvitt är inte så bra. Kolla in kontoutdrag på er målis är mitt tips.
Citera
2017-05-23, 09:40
Medlem
SoderortFTWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av groovesnus
0-4, luktar matchfixning lång väg. Blåvitt är inte så bra. Kolla in kontoutdrag på er målis är mitt tips.

Nu har jag inte sett matchen, men ska folk seriöst ropa matchfixning så fort ett lag gör en dålig prestation? Blir ju löjligt
Citera
2017-05-23, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WonDash

Fotografi när det är som bäst.
Citera
2017-05-23, 09:46
Medlem
Citat:

Förlåt. Det var inte meningen att vara så effektiva. 0-3 i halvtid speglade inte matchbilden. 2-2 i halvtid hade varit mer rättvist.

Ditt lag hade otur och mitt hade tur igår.

Kan vi sluta diskutera DIFs offsidemål mot Änglarna nu, för straffen Änglarna fick igår var hyfsat billig
Citera
2017-05-23, 14:19
Medlem
M-9s avatar
https://pbs.twimg.com/media/DAgrTzCXkAAyddK.jpg

Vad fan håller Olsson på med?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem