2017-01-22, 19:13
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sook
Finnstart på säsongen för blåsvart. Var det nån spelare som utmärkte sig extra?

Sarfo i första halvlek (sedan utbytt i ht), Christer Gustafsson i andra halvlek (inbytt i ht). Även Johan Andersson och Vecchia var duktiga på kanterna i andra halvlek (inbytta i ht).

I ÖSK är det uppenbart att deras 10-13 bästa spelare håller Allsvensk toppklass. Problemet är truppbredden. Ayaz var grym, Besara som alltid bra. Unge Bark och Brorsson duktiga också.
Citera
2017-01-23, 08:54
Medlem
kostymnisses avatar
Man kan ju lugnt konstatera att man nu när andra lag startat sitt matchande att man längtar efter lördagen alltmer.
Ge mig ett lag med Dahlberg i buren och tid för Ohlsson och Razak och gärna fler unga spelare i åtminstone en halvlek. Inga meningslösa fem minuters inhopp etc utan byt hellre i paus och ge alla en halvlek var.
Citera
2017-01-23, 10:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse
Man kan ju lugnt konstatera att man nu när andra lag startat sitt matchande att man längtar efter lördagen alltmer.
Ge mig ett lag med Dahlberg i buren och tid för Ohlsson och Razak och gärna fler unga spelare i åtminstone en halvlek. Inga meningslösa fem minuters inhopp etc utan byt hellre i paus och ge alla en halvlek var.

Gemensamt för oss supportrar, oavsett lagsympatier, är att vi alltid hoppas på (för?) mycket från våra ungdomar...
Citera
2017-01-23, 16:29
Medlem
0174Affes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av se_där...
Gemensamt för oss supportrar, oavsett lagsympatier, är att vi alltid hoppas på (för?) mycket från våra ungdomar...

Kan man hoppas för mycket?
Citera
2017-01-23, 18:17
Medlem
MFF kör alltså redan utomhusträning på naturgräs, den 23e januari. Fullt medveten om att det beror på det skånska klimatet samt stora resurser till planunderhåll, men ändå smått sensationellt när man ser på föregående år samt att vissa lag knappt har spelbar plan i mitten av juli.
Senast redigerad av Flaskbacck 2017-01-23 kl. 18:19.
Citera
2017-01-23, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskbacck
MFF kör alltså redan utomhusträning på naturgräs, den 23e januari. Fullt medveten om att det beror på det skånska klimatet samt stora resurser till planunderhåll, men ändå smått sensationellt när man ser på föregående år samt att vissa lag knappt har spelbar plan i mitten av juli.

Den här säsongen har ju dock varit mild överallt - det handlar nog snarare om prioriteringar, resurser och know-how.
Citera
2017-01-23, 18:30
Medlem
Captain.Johanssons avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Lindgren08
Den här säsongen har ju dock varit mild överallt - det handlar nog snarare om prioriteringar, resurser och know-how.
4 plus här uppe i Norrland också men ändå. Är nästan så man ser gräset på våra naturgräsplaner här med.
GIF tränar nog inomhus ett tag till och träningsmatcherna är nog inomhus framåt mars så det blir lite folk på dem också.
Citera
2017-01-23, 18:33
Medlem
mishimas avatar
Citat:

Det är dock kommunens planer, och kan lova att de gödslar inte pengar på dem i onödan.
Citera
2017-01-23, 19:01
Medlem
Nu kan ni rösta på tre jättefula tröjor om vilken som dif ska ha som reservställ kommande säsong. Som jag har förstått det gillar de flesta difare alternativ tre. Därför tycker jag vi röstar som galningar på alternativ ett eller två.

http://kampanj.dif.se/?share=3
Citera
2017-01-23, 21:09
Medlem
SoderortFTWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sportisen
Nu kan ni rösta på tre jättefula tröjor om vilken som dif ska ha som reservställ kommande säsong. Som jag har förstått det gillar de flesta difare alternativ tre. Därför tycker jag vi röstar som galningar på alternativ ett eller två.

http://kampanj.dif.se/?share=3

Nr 1 är en ohyggligt ful tröja, den ska du rösta på tycker jag haha
Citera
2017-01-23, 22:59
Medlem
Tlagnojs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoderortFTW
Nr 1 är en ohyggligt ful tröja, den ska du rösta på tycker jag haha

Tyckte trean var klart fulast, ser ut som missfärgat kökslinne.
Citera
2017-01-23, 23:02
Medlem
SoderortFTWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tlagnoj
Tyckte trean var klart fulast, ser ut som missfärgat kökslinne.

På det stora hela är ju grundfärgen sjukt trist, men tyckte ändå de där ränderna som nästan helt saknar kontrast gentemot varandra var sjukt störande för ögat
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in