• 1
  • 2
2016-12-09, 13:21
Medlem
szabos avatar
Hej. Jag undrar hur ni på Flashback hanterar stressiga situationer?
Blev utbränd när jag jobbade förut men kunde komma tillbaka. Har tidigare haft en lång historia av psykisk ohälsa så mitt dåliga stresshanterande gissar jag är till följd av ett svagt psyke.
Är idag helt frisk från psykisk ohälsa och jag studerar nu för tiden. Något som har kommit smygandes med tiden är den långvariga stressen igen och jag har jobbiga fysiska symtom på grund av detta.

Med detta inlägg vill jag veta hur ni på Flashback hanterar er stress. Vill få tips att kunna prova.
Citera
2016-12-09, 15:47
Medlem
Själv är jag väldigt dålig på att hantera stress, det låser sig i hjärnan och jag blir oftast förbannad och otrevlig. Tyvärr något jag ärvt av min far som kunde vara ett riktigt svin när man var yngre..
Citera
2016-12-09, 16:37
brukar ta mig en kall öl och lägga mig tidigt om jag känt att dagen varit stressig .
Citera
2016-12-09, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av szabo
Hej. Jag undrar hur ni på Flashback hanterar stressiga situationer?
Blev utbränd när jag jobbade förut men kunde komma tillbaka. Har tidigare haft en lång historia av psykisk ohälsa så mitt dåliga stresshanterande gissar jag är till följd av ett svagt psyke.
Är idag helt frisk från psykisk ohälsa och jag studerar nu för tiden. Något som har kommit smygandes med tiden är den långvariga stressen igen och jag har jobbiga fysiska symtom på grund av detta.

Med detta inlägg vill jag veta hur ni på Flashback hanterar er stress. Vill få tips att kunna prova.

Jag är väldigt stresskänslig kan iof bero på att jag är bipolär, men nåt som verkligen tog bort mycket av min stress var när jag inaktiverade de flesta sociala medier. Ja det kan låta tråkigt men det hjälper.