2016-12-08, 10:00
Medlem
RadioDDR1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Ofta på Flashback kommer det upp hur små snoppar afghanerna och araberna har. Hur vet ni det? Jag har aldrig sett nakna araber eller afghaner så jag har ingen aning om vilken storlek på kondomen som är genomsnitt hos dessa grupper.

Som goran varit inne på, så behövs det en mätning av kvinnans ädlare delar också. En kukmätning tenderar att bli ganska poänglös annars.

Hazarerna antas vara av mongolisk härkomst. You do the math.

http://www.condom-sizes.org/condom-sizes/world-map-of-penis-sizes
Citera
2016-12-08, 10:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av RadioDDR1
Hazarerna antas vara av mongolisk härkomst. You do the math.

Ah. Kinespenisar. Nästan.
Citera
2016-12-08, 10:07
Medlem
RiverStyxs avatar
Lär dem vad en slicklapp är och hur den fungerar istället. Det skulle nog få det att snurra rejält i deras små ensamkommande huvuden.
Citera
2016-12-08, 10:21
Medlem
Dom hittar på allt..
Citera
2016-12-08, 10:25
Medlem
Diamondgrits avatar
Citat:
Helst ska vi vara könsneutrala och kalla dem för "penisbärare".
Jag skiter väl i om utlänningarna får gratis pappersmåttband att mäta ballen med. Antagligen kommer sponsringen från RFSU eller liknande som ändå skulle göra av med pengarna på att dela ut pinsamma affischer och broschyrer i skolorna. Spelar hur som helst ingen roll.

Men att en statligt bekostad journalist på allvar använder ord som "penisbärare" eller "person med vagina" är ett större problem tycker jag. Det finns redan ord för detta, nämligen "man" respektive "kvinna".
Citera
2016-12-08, 10:37
Medlem
Passa på att mäta skallarna samtidigt, så att de får rätt hattstorlek.
Förslag till slogan; "Först ballen, se'n skallen".
Citera
2016-12-08, 10:43
Medlem
Ett resultat av det här kan bli att färre svenska tjejer går till ungdomsmottagningen, jag skulle inte gå dit.

Det här att kötta ihop könen på samma underlivsmottagningar ser jag ingen som helst mening med.
Jag sköter mitt, han sköter sitt liksom.
Och kan inte vi sinsemellan tala om det, ja, då ska vi inte ha sex öht.
Helsjukt att vi tillsammans skulle tala med en tredje part.

Under en graviditet för 18 år sen gick jag på en underlivsmottagning för lesbiska här på Södermalm, man fick snabbt tid.
Man undrade ju vad de lesbiska hade för specifika problem, för det var motiveringen till det hela när jag frågade, av rent vetenskaplig nyfikenhet.

Min tanke är att om man är lesbisk är det mindre risk för underlivsangelägenheter än om man beblandar sig med det motsatta könet.
Den enda i väntrummet som jag kunde vara säker på var lesbisk var Efva.
Av det kan man dra slutsatsen att man inte ska beblanda sig med Niklas Strömstedt.
Min poäng är att om man är lesbisk fick man slippa män på underlivsmottagningar, men som ung kvinna får man inte det.

RFSU är förmodligen inblandade.
När jag var 13 år kom RFSU till min åldersgrupp, informerade och tog för givet att vi hade lika mycket sexuella erfarenheter som vilka vuxna som helst.
Det var obehagligt.
En av, jag vet inte vad, "sammarbetsövningar" kanske det hette, var att man togs åt sidan med en kille, han som dom tyckte att man passade ihop med.
Sen uppmanades jag som tjej att kyssa honom.
Det var absolut inget fel på honom, av det lilla jag kände honom, han tyckte nog som jag att det hela var oerhört pinsamt.
Jag kände inte att jag kunde vägra, och då var jag ändå ganska obstinat av mig.
Så jag bet honom i örat.
Så att han skulle veta sin plats, kan jag tänka såhär efteråt.
Inte en chans att icke-svenska män tolkar det så.

Så sen jag var 13 har jag haft känslan av att RFSU är nån slags fluktare, voyeurer.
Citera
2016-12-08, 10:44
Medlem
sealstrypers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jigan
Passa på att mäta skallarna samtidigt, så att de får rätt hattstorlek.
Förslag till slogan; "Först ballen, se'n skallen".

Mitt förslag : "Springer du och visar ballen får du ett skott i skallen"
Borde tryckas upp på pashtun , urdu och vad de nu pratar där borta .

Får det en enda att tänka efter före är det värt pengarna ......
Citera
2016-12-08, 10:52
Medlem
Axis.bold.as.loves avatar
Borde inte detta utlösa slagsmål i flocken sen när de ska jämföra sina resultat? Eller det kanske är tvärtom så att det skapar stabilitet då den hierarkiska ordningen i gruppen kan fastställas med objektiva fakta.

Vad kostade det specialframtagna penisverktyget skattebetalarna? Nån konsult firma har antagligen skickat en fet räkning bara för att levererade idén.

Nästa steg är väl sexualbrottsamnesti för att locka de nyanlända att få en avspänd relation till polisen.
Senast redigerad av Axis.bold.as.love 2016-12-08 kl. 10:54.
Citera
2016-12-08, 10:55
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diamondgrit
Jag skiter väl i om utlänningarna får gratis pappersmåttband att mäta ballen med. Antagligen kommer sponsringen från RFSU eller liknande som ändå skulle göra av med pengarna på att dela ut pinsamma affischer och broschyrer i skolorna. Spelar hur som helst ingen roll.

Men att en statligt bekostad journalist på allvar använder ord som "penisbärare" eller "person med vagina" är ett större problem tycker jag. Det finns redan ord för detta, nämligen "man" respektive "kvinna".
Journalisterna är människor de med, nja någon form av det i alla fall.
Om inte annat. Föddes som en sådan.
Kanske något gått snett i deras liv, vad vet jag.
Ja det finns eller har i alla fall funnits ord för de två könen.
Vi ska vara glada att vi fått ett nytt ord i akademiska ordboken. Då blir det enklare, kanske, vid våldtäktsmål att riktigt förtydliga det hela.
Tex: Snoppbäraren våldtog en vaginabärare...
Orsak. Snoppbäraren hade aldrig kommit i kontakt med en penismätare och naturligtvis var det vaginabärarens fel eftersom hon inte hann att få fram penismätaren ur sin handväska.
Ännu värre. Hon var så dum att hon lämnade väskan hemma.
Därför blev hon våldtagen.
De här penisbärarna kan inte tänka eller förstå det, utan penismätare.
Slutplädering. Penisbäraren skall ha skade(stånd).

Jag måste få skämta om saker som är i tiden.
Jag bryter ihop annars.
Kan helt enkelt inte tro på sådana här dysfunktionella lösningar.
Det blir för mig ett slags förnekelse.
Vill inte se " flodhästen i vardagsrummet" = i det här fallet ( penismätare)

Varför måste ens Sverige ta på sig sexualundervisning av nyanlända?
Har de kommit till världen med storken?
Sanningen är att våra politiker nedvärderar människor från andra kulturer= rasism, eller?

Skäms över mitt land när det är ledarna som borde skämmas.
Senast redigerad av goran744 2016-12-08 kl. 11:40.
Citera
2016-12-08, 10:58
Medlem
UlphSvensons avatar
Citat:
Ofta på Flashback kommer det upp hur små snoppar afghanerna och araberna har. Hur vet ni det? Jag har aldrig sett nakna araber eller afghaner så jag har ingen aning om vilken storlek på kondomen som är genomsnitt hos dessa grupper.
När man är konstant butthurt men ändå vill dra upp offerkoftan och smygböga lite till helgen sådär så är det ju praktiskt att veta vilka som gör minst ont tänker jag? Starta upp volvon och cruisa lite arabkött nere på byn?
Citera
2016-12-08, 11:01
Medlem
Diamondgrits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goran744
Sanningen är att våra politiker nedvärderar människor från andra kulturer= rasism, eller?

Skäms över mitt land när det är ledarna som borde skämmas.
Japp. Jag ser på saker som denna ungefär som slavägare i södra USA som inbillade sig att "det är så synd om mina apliknande, halvsjälade negerslavar så jag ska vara snäll mot dem genom att tvinga dem att arbeta".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in