2016-12-08, 11:21
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diamondgrit
Japp. Jag ser på saker som denna ungefär som slavägare i södra USA som inbillade sig att "det är så synd om mina apliknande, halvsjälade negerslavar så jag ska vara snäll mot dem genom att tvinga dem att arbeta".
Ja jag ser det klart och tydligt.
Regeringen och alla berörda instanser ser ner på varenda kultur och gör då alla människor från andra kulturer befriade från både ansvar och brottsliga handlingar ( de kan inte bättre)
Så ser det ut i vårt land i dag. Därav alla friade brottslingar " utifrån".
I det här fallet och alla andra fall är det de styrande fel att dessa situationer får förekomma.
De styrande kanske har behov av penismätare så att hjärnans synapser börjar att samarbeta.
Våra statsministrar kan börja med att säga.
Herrfru talhen! Min omkrets är ca x centimeter.
En kvinna kan väl säga. Jag har ingen omkrets. Jag har mätt " djupet" som är ca x centimeter.
Svenska regeringens nya slogan.
Vi både mäter och kramas.
Jimmy( verkar vettigast, än så länge)
Han kan fråga Stefan vid nästa debatt om han mätt omkretsen ordentligt.
Ni tycks inte kunna låta bli att mäta saker. Förut var det huvudets omfång he, he,he.
Så skulle jag göra😉

Jag börjar bli ordentligt rädd för vårt lands styrande.
Senast redigerad av goran744 2016-12-08 kl. 11:42.
Citera
2016-12-08, 11:26
Medlem
För sjukt för att vara sant. Slår vad om att RT kommer att skriva om detta, bland alla sina andra artiklar om det sjuka landet sverige.
Citera
2016-12-08, 11:29
Avslutad
Jag trodde föreståndarna och vissa medarbetare på HVB hemmen skötte om kukmätningen?
Citera
2016-12-08, 11:44
Bannlyst
Så PK-Sverige struntar i att mäta skallar men andra kroppsdelar funkar fint.
Citera
2016-12-08, 12:05
Medlem
Diamondgrits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goran744
Jimmy( verkar vettigast, än så länge)
Han kan fråga Stefan vid nästa debatt om han mätt omkretsen ordentligt.
Skulle vara helt klockrent om han gjorde det helt apropå vid nästa partiledardebatt.
Citera
2016-12-08, 12:06
Medlem
Fiskfjolls avatar
Det här är helt jäkla befängt!

"Kom era bortskämda "små" slyngel från era våldtäktskulturer! Nu ska vi mäta era kukar."

Dom kommer säkerligen neka och skrika Haram som vilda apor om någon försöker uppmana dom att gå dit. Men det är ju faktiskt inte haram att våldta.
Citera
2016-12-08, 12:13
Medlem
Är det inte smartare att locka med lite vaginor.

Kom till vår mottagning så får Ni pumpa
Citera
2016-12-08, 12:18
Medlem
Fiskfjolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deski
Är det inte smartare att locka med lite vaginor.

Kom till vår mottagning så får Ni pumpa

Nej det måste ske på adelns egna villkor. Kan ju inte komma springandes hur som helst som om dom lydde dom vita slavarna. Stenåldersmännen måste visa vilka det är som bestämmer och att dom allt kan våldta utan någon jäkla haram-kondom.
Citera
2016-12-08, 12:29
Medlem
Hahah, detta land blir bara sjukare och sjukare. Jag tror att landet är så pass sjukt att det har passerat gränsen för att ens inse hur illa det är.

Och då överdriver jag inte heller, tyvärr.
Citera
2016-12-08, 12:32
Avslutad
Kommer det här att öka tillströmningen ytterligare nu när flyktingsmugglarna kan locka med att vackra blonda svenskor längtar efter att få mäta deras kukar.
Citera
2016-12-08, 12:42
Medlem
Men är det inte enklare att förbjuda manlig invandring så behöver vi inga penismätare.

Vi är tydligen tillbaka till Rasbiologiska Institutets mätningar men andra kroppsdelar.

Är det inte bättre att vi mäter vaginor och ger certifikat så vi vet vilken friktion vi
kan förvänta oss när vi stöter på damer
Citera
2016-12-08, 12:42
Medlem
Det kan bara vara en skendräktig kärring på löpen som under sina intensivaste pullfantasier uppfunnit detta mätinstrument. - Har staten betalat för utvecklingen av detta "forskningsobjekt" och vad är det för fel på måttband? Gäller detta bara slaka penisar eller måste damerna runka upp den först? Mäter de från anus eller uppifrån? - De vetenskapliga frågorna hopar sig och VEM betalar kalaset? Får mät-kärringarna betalat för att göra detta? Och hur svårt ät det att mäta själv? Är det utvecklingsstörda vi har att göra med? Eller skendräktiga kärringars sex-fantasier? - Vilka politiker går med på detta? Göra hela riket till ännu mer globalt åtlöje.

Anta att det istället för unga män som leker barn i pojkfrisyrer och pojkkläder. Istället kom brasilianska och thailändska 25 åringar kvinnor som lekte fjortisar i små klänningar och pipplotter. - Hur länge skulle svenska intresserade medelålders män få tvätta deras trosor och nanna dem till söms? En nanosekund säger jag. Hur stor skulle sannolikheten vara att de skulle få "mäta vaginadjupet" med en dildo med mm och cm utmärkta?

Detta statliga instrument kommer sannolikt inte att nomineras till nobelpriset.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in