2016-12-08, 09:04
Medlem
goran744s avatar
Komsi, Komsi! Kukmätare här....
Vill du veta omkretsen på ballen, kom till könskliniken alla "små barn"

Tror inte att våra Svenska män är intresserade av det i alla fall.

Sverige är ett skämt!

De borde väl mäta innehållet i det andra huvudet, kan jag tycka.

Mycket, mycket rolig uppfinning av Sveriges dårar nummer Uno.

Är det sant?
Lyckades de inte med RFSU och tecknad mun som lipade med texten tunga bredvid?
Och en pulla bredvid och texten slicka.

Arma Sverige!
Förlåt oss Moder Svea. Dina barn har blivit psykiskt sjuka hela högen.

Obs! Antagligen är uppfinnaren den som mäter ballen varenda dag och har vipkort på könskliniken.

Billigare med ett måttband med texten kukmätare och en pil mot könskliniken.

Jag tror inte det är sant. Så dysfunktionella kan de väl ändå inte vara?
Snälla, säg att det är ett skämt.
Jag kan inte arbeta idag annars.
Senast redigerad av goran744 2016-12-08 kl. 09:16.
Citera
2016-12-08, 09:07
Medlem
fermions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreffueAnthonius
Det är en viss ironi i att skolan inte ger betyg för att inte få några att tappa sugen, men man erbjuder glatt mätning och kategorisering i XS, S, M, L, XL av pittstorleken.
Ja, det där ser man många exempel på. Nuförtiden får ju iofs barnen betyg igen, men det vore väldigt fult att föreslå att man bara hade ett prov med poäng som underlag. Det handlar om förmågor man besitter anses det.
Kukmätningen borde istället vara inriktad på användbarhet i olika lägen, tex runkbarhet, utseende, HBTQ-faktor och mätas genom praktik och självuppskattning. Ner med den heteronormativa mätfetischismen!
Citera
2016-12-08, 09:20
Moderator
GreffueAnthoniuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fermion
Kukmätningen borde istället vara inriktad på användbarhet i olika lägen,

Hehe, ja storleken är ju enbart väsentlig i relation till något annat, eller som Strindberg sa när han fick höra ryktas att Harriet Bosse uttalat sig negativt om hans förmågor

Citat:
Det är inte skruven som är för liten, utan muttern som är för stor

Det borde alltså erbjudas mätningar också av potentiella mutterdimensioner, med angivande av dilatationskoefficent. Givetvis på normkritisk "hen"-basis, utan heteronormativa inslag.
Citera
2016-12-08, 09:26
Medlem
Returpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
En statlig penismätare ska locka de vuxna asylbarnen på HVB-hemmen att gå till ungdomsmottagningen. Där de ska få lära sig om sexuell hälsa.

http://www.friatider.se/statlig-penism-tare-ska-locka-flyktingbarn

Diskussionsunderlag:

-Tror ni att vuxenbarnen nu lär sig att det är fel att våldta?
-Varför behöver man en särskilt framtagen statlig penismätare åt vuxenbarnen? Duger inte en vanlig linjal eller ett måttband?
-Vad tror ni blir resultatet av att vuxenbarnen får lära sig om sexuell hälsa?
-Kommer personalen på ungdomsmottagningen att få en chock av allt hår på vuxenbarnen?

Helst ska vi vara könsneutrala och kalla dem för "penisbärare".

Fyll gärna på med mer i ämnet som ni går och funderar över.

Är inte initiativet till bara för att de ska våldta med kondom i stället för utan. Stackarna kan ju få Klamydia eller Gonorré och då sprider dom det vid nästa våldtäkt på någon minderårig.
Citera
2016-12-08, 09:34
Medlem
Grottgretas avatar
Man undrar ju lite vad detta sänder för signaler till våra kära nysvenskar. Vad tänker dessa, med sina dyra kläder och legofrisyrer, när ett par smällfeta, eller urläckra, batikhäxor kommer och ska förklara för jättebebisarna att det är viktigt med kondom när de belägrar sina oftast ofrivilliga "partners".

Överlag är jag väl för bättre hälsa, både sexuell och övrig, men detta känns lite som att börja i fel ände.
Citera
2016-12-08, 09:38
Medlem
RadioDDR1s avatar
De där prinskorvarna är inte mycket att hänga i julgranen - speciellt de små Afghanerna. Låt mig gissa: batikhäxorna gör mätningarna?

Staten ska alltså lära våra nysvenskar att dra på en kondom när de våldtar. Alltid ett steg framåt.

Citat:
Ursprungligen postat av Ollebollesolle
Stackars killarna från Afghanistan. De är ju kända för att ha riktigt små pillesnoppar.
Snacka om kall-dusch! Kommer till landet och tror att de är eftertraktade

När de sedan inser att de inte är eftertraktade, trots färgat hår och stiliga jackor, börjar de våldta svenska flickor. När sen flickorna går och gömmer sig våldtar de sig själva istället. Vad nästa steg blir återstår att se. Det sociala experimentet fortsätter...
Senast redigerad av RadioDDR1 2016-12-08 kl. 09:44.
Citera
2016-12-08, 09:39
Medlem
goran744s avatar
Glömmer bort kvinnan som vanligt.
Finns slidmätare , i jämlikhetens namn?
Eller är det endast ett manligt problem?
Afghanska mäns problem?
Alla flyktingbarns problem?
Barn? Håller de på med sådant?

Nog borde väl mina kvinnliga medsystrar lära sig ett och annat också.
Hur lockas de till könskliniken då?
Senast redigerad av goran744 2016-12-08 kl. 09:42.
Citera
2016-12-08, 09:44
Medlem
fermions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goran744
Glömmer bort kvinnan som vanligt.
Finns slidmätare , i jämlikhetens namn?
Eller är det endast ett manligt problem?

Nog borde väl mina kvinnliga medsystrar lära sig ett och annat också.
Hur lockas de till könskliniken då?
I den citerade artikeln från P4 Blekinge http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=105&artikel=6581480 så nämns inte kvinnor, däremot:
Citat:
Lika problem
Det finns många naturliga anledningar för personer med vagina att besöka ungdomsmottagningen.

Det kan vara menstruationsbesvär, förlängning av p-piller eller graviditet. Besöken leder då ofta till samtal om både sexuell och psykisk hälsa, vilket penisbärare ofta går miste om.
Citera
2016-12-08, 09:45
Avslutad
Ofta på Flashback kommer det upp hur små snoppar afghanerna och araberna har. Hur vet ni det? Jag har aldrig sett nakna araber eller afghaner så jag har ingen aning om vilken storlek på kondomen som är genomsnitt hos dessa grupper.

Som goran varit inne på, så behövs det en mätning av kvinnans ädlare delar också. En kukmätning tenderar att bli ganska poänglös annars.
Citera
2016-12-08, 09:51
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Ofta på Flashback kommer det upp hur små snoppar afghanerna och araberna har. Hur vet ni det? Jag har aldrig sett nakna araber eller afghaner så jag har ingen aning om vilken storlek på kondomen som är genomsnitt hos dessa grupper.

Som goran varit inne på, så behövs det en mätning av kvinnans ädlare delar också. En kukmätning tenderar att bli ganska poänglös annars.
Jag har heller ingen aning om snoppstorlekar på män från olika kulturer.
Inte något vidare intresserad av de männen heller.
Inte min smak.

Har aldrig tänkt på att ta med ett måttband eller dylikt vid mina sexuella bravader heller.

Vad nu snoppstorlekar har med någons kulturella kvinnoförakt att göra.
Men, men....uppfinnaren har väl tänkt med kukhuvudet, kan jag tänka mig.
Är uppfinnaren en kvinna. Ingen tankeverksamhet alls....
Senast redigerad av goran744 2016-12-08 kl. 09:55.
Citera
2016-12-08, 09:54
Medlem
Penisbärare

Penisbärare - inte dumt, inte dumt alls...

Om jag inte minns fel från filmen Den siste kejsaren så förvarar eunucker sina avskurna genetalier i ett skrin, eller om det var lerkruka.
Minns en scen där dom står i led hållandes sina skrin, bär på dom.

Och det är de enda premisser under vilka jag skulle kunna acceptera att män från kvinnofientliga kulturer befinner sig här.

Blotta antagandet att jag som svensk kvinna, eller mina svenska medsystrar, skulle sjunka så lågt som till att vara intim med män från dom kulturerna är att spotta på mig, på oss, och alla dom på vilkas axlar jag, vi, står.

Penisbärare, det är enda lösningen.

--Penismätare eller förskärare? kan vi ju fråga dom.

Väljer dom inte förskärare kan vi inte låta dom stanna här.
Citera
2016-12-08, 09:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av goran744
Jag har heller ingen aning om snoppstorlekar på män från olika kulturer.
Inte något vidare intresserad av de männen heller.
Inte min smak.

Har aldrig tänkt på att ta med ett måttband eller dylikt vid mina sexuella bravader heller.

Vad nu snoppstorlekar har med någons kulturella kvinnoförakt att göra.
Men, men....uppfinnaren har väl tänkt med kukhuvudet, kan jag tänka mig.

Jag ska erkänna: I början gillade jag inte dina inlägg. Men nu älskar jag dem. De är emellanåt klockrena. På fb är du lite av en acquired taste.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in