Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2018-10-25, 08:13
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FunkyDunky
Jag har inte så stor koll på om det går bra tillsammans men jag vet att cbd stabliserar hela kroppen igenom homestasis, tror inte det har stor påverkan på just serotonin receptorerna utan de verkar ångest stillande igenom att stabilisera kroppens nivåer, kanske kan bli knas men tror inte det.

Men det bästa vore nog om du slutade med medecinerna helt och sen gick den naturliga vägen för ångest dämpning så ska du se att du kommer bli mycket gladare.

Visst kommer du inte vara immun mot att vara dåligt men det är bara så livet är, man måste kunna må extremt dåligt för att kunna må extremt bra, poängen är att det är alltid upp och ner med måendet i livet och det är normalt.

Vad som däremot inte är normalt är att blockera sina känslor med syntetiska droger.

Och om du mår dåligt över något som du känner att du inte kan släppa så måste du fråga dig själv, "varför ska jag slösa mitt enda liv på att må dåligt?" för ingeting kommer ju att bli bättre av att man går runt och grubblar, men självklart kan det vara mycket svårt att ändra sitt tankesätt och synen på livet men med vilja och positivt tänkande går det.

Anledningen till att du inte kännt något ifrån alls grejjer du förändrat i din livsstil är pågrund av ssri och dem andra medecinerna du tar, trappa ner och lägg ner sen om någon/några månader om du fortsätter äta bra,meditera, träna osv kommer du må som en kung.


Tack igen!Svarade pm 😊
Citera
2019-01-23, 18:09
  #26
Medlem
Kan någon rekommendera bra hemsida för köpa THC fri cbd olja?

Ja ingen är helt thc fri det har förstått vill ha den lagliga varianten.

Finns så mycket bluff företag och vill inte slösa mina pengar.

Förklara gärna varför just den är bra.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback