2016-12-06, 12:31
Medlem
Godseyes avatar
Det är en jävla jungel. Just nu snusar jag Catch White Large lakrits men jag skulle behöva komma upp lite i styrka. Som som känner till nåt bra verktyg för att jämföra styrka per prilla, eller kanske kan komma med en rekomendation på ett starkare snus som är lätt att hitta på mackar/mataffärer?
Citera
2016-12-06, 12:39
Medlem
Det står på varje snusdosa hur mycket nikotin varje snus innehåller...

Annars kan jag rekommendera Knox White Stark eller Skruff
Citera
2016-12-06, 20:13
Medlem
Hadessss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spitmeout
Det står på varje snusdosa hur mycket nikotin varje snus innehåller...

Annars kan jag rekommendera Knox White Stark eller Skruff
Nikotinhalten står ej längre på dosorna Annars så är General G3 (?) ett väldigt starkt snus som går att få tag på i de flesta mackar
Citera
2016-12-06, 21:23
Medlem
killenmedkexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Godseye
Det är en jävla jungel. Just nu snusar jag Catch White Large lakrits men jag skulle behöva komma upp lite i styrka. Som som känner till nåt bra verktyg för att jämföra styrka per prilla, eller kanske kan komma med en rekomendation på ett starkare snus som är lätt att hitta på mackar/mataffärer?

Du kan alltid kolla runt på snusbolaget, dom listar nikotinstyrkan på varje produktsida.
Citera
2016-12-07, 02:09
Medlem
Talar från egen erfarenhet.

Var försiktig när du vill gå högre i nikotinstyrkan. Jag var precis likadan, tröttnade lite på det vanliga snuset jag körde med och började testa starkare och starkare.

Nu sitter jag här helt fast på att endast köra en dosa Sibiria Röd om dagen (43mg nikotin, vanligt snus är 8-14mg). Ingenting annat biter på mig och önskar ingen annan samma helvete, när man är uppe i den mängden nikotin varje dag och lokala affären har slut känner man sig som en heroinmissbrukare när man inte får den mängden man är van vid.

Men.. Topic: Här står det fortfarande nikotinhalt i mg/g på snusen, 8mg/g är alltså t.ex. 0.8% som det brukade stå på dosorna.

www.snusbolaget.se
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in