Citat:
Ursprungligen postat av
TomSowell
"Mästerförhandlaren" Peking Joe är verkligen en jubelåsna. Hånskrattar offentligt åt attacken på Sinema och förväntar sig att hon därefter skall stödja honom. Sanders är också ett praktsvin som vägrar att fördöma attacken mot henne eftersom fördömandet inte samtidigt fördömde henne för att hon inte stödjer Bidens program.
Samtidigt förväntar jag minte att Sanders skulle ta avstånd från de attackerna lika lite som jag skulle förvänta mmig att AOC och resten av "Squad"-mobben gör det. Dessa människor för jujättemkt pengar från Soros-grupperna och det är ju deras lakejer som utför dessa attacker. Detsamma gäller Manchin, som till och med äger en lyxjakt och inte är rädd att vara öppen med att han gör det. Dessa personer anser en sådan som Sanders vara "DINOS" (Om nu det är motsvarande begrepp för en "RINO", vet ej, jag hittade just på ordet!

) eftersom de är pragmatiker och inte helt förblindade och hjärntvättade av Soros skeva världsbild. Kom även ihåg hur mycket skit Dianne Feinstein fick för att hon kramade om Lindsay Graham. Det är attså inte ens "tillåtet" att hålla en artig dialog med någon från den "motsatta" sidan enligt dessa "progressives".
Biden, däremot, talade ju alltid om vikten av att vara "allas president" och inte bara sitt partis president. Det visar sig nu ganska tydligt att han inte ens grejar det sistnämnda.