Citat:
Ursprungligen postat av xatrix
Är det svårt att förstå att vi, oavsett vem som är det, behöver en statsminister som faktiskt kan utföra sitt arbete. Tydligen är jantelagen fortfarande djupt rotad...
Har din svärmor samma smärtor och problem som GP uppvisat senaste tiden, så tycker jag det är synd att hon inte får samma akutvård. Jag tycker hon ska pressa sina landstingspolitiker och -sjukvård i så fall och kräva hennes rätt till vård.
Glädjande nog tycker en majoritet av folket att han ska ha samma rättigheter som alla andra.
Persson är inte oersättlig, han kan ha en vicestatsminister som tar över under hans sjukfrånvarao, annars vore det ju en diktatur om en statschef skulle betraktas som oersättlig eller hur? Nu är det ju inte så långt steg mellan PK-sossemaffian och en totalitär stat men glädjande är vi ju inte där ännu...
Ja min svärmor har fruktansvärda plågor men istället för vård får hon smärtstillande vilket inte hjälper alla gånger, och att pressa politiker i landstinget kan hon glömma, hon är ju inte ens sosse...