• 2
  • 3
2007-11-29, 17:54
Medlem
bajenvraks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebaot
prva att lsa lite Judith Butler. Fruktansvrt svrlst. Jag hller p med att studera biologiska teorier om genus och sexualitet (utifrn ett antropologiskt perspektiv), det r lttare att frst komplicerade texter om biologi n den mest extrema postmoderna antropologin

Jag lste henne med, r fr egen del klar med den biten, examen tack o hej Just genus tyckte jag var det mesy svra jmte gammal antropologisk teorihistoria ala fransmnnen.

@Tokyo-Montana: Jaha, tnk om.... Mste sga att din post tillfrde mest hr....

/B
Citera
2007-11-29, 23:24
Medlem
Citat:
prva att lsa lite Judith Butler. Fruktansvrt svrlst. Jag hller p med att studera biologiska teorier om genus och sexualitet (utifrn ett antropologiskt perspektiv), det r lttare att frst komplicerade texter om biologi n den mest extrema postmoderna antropologin

Det vrsta r ju att alla refererar till henne
Citera
2007-12-02, 17:07
Medlem
Sebaots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tokyo-Montana
Vilken rolig situation som skulle uppst om en naturkatastrof hotade Nya Guinea och Sverige erbjd tusentals av dessa mnniskor asyl. De skulle spridas ut i de tre stora stdernas frorter. Snart skule ryktet g att detta folk skulle gna sig t pedofili och dylikt men d skulle Mona Sahlin vara snabb med att pst att ryktet var rent rasistiskt och att det minsann frekommer pedofili i etniskt svenska hem ocks!

Ja det frekommer ju pedofili dr ocks... men jag r inte s sker p att det scenario som du mlar upp r s troligt.
Sen kan man ju ifrgastta om den emiska kategorin pedofili r helt tillmpbar hr?
Citera
2007-12-02, 21:13
Bannlyst
Detta frekommer ven i Australien. Nr jag sommarjobbade en gng s trffade jag en tjej som studerat socialantropologi i Australien (hon var sjlv drifrn) och som hvdade att aboriginer gr samma sak fr att viga in pojkar som mn...
Citera
2007-12-03, 14:18
Medlem
bajenvraks avatar
Citat:
Ja det frekommer ju pedofili dr ocks... men jag r inte s sker p att det scenario som du mlar upp r s troligt.
Sen kan man ju ifrgastta om den emiska kategorin pedofili r helt tillmpbar hr?

Du kanske skall prva att "tala med bnder - p bnders vis" Hur mnga tror du fattade innebrden av ditt inlgg, perspektivet bland majoriteten p detta forum r lngt bortom etisk
Men fr att kommentera det du sger hller jag med dig till 100%

/B
Citera
2007-12-03, 23:03
Medlem
Tokyo-Montanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bajenvrak
Du kanske skall prva att "tala med bnder - p bnders vis" Hur mnga tror du fattade innebrden av ditt inlgg, perspektivet bland majoriteten p detta forum r lngt bortom etisk
Men fr att kommentera det du sger hller jag med dig till 100%

/B

Givetvis frstr jag att detta folks orala riter inte kan jmfras med pedofili ala vstvrlden. Jag lekte bara med tanken p hur denna fina spermased skulle bemtas i Sverige om de flyttade hit.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in