2003-07-17, 02:38
äldre konto (old)
Ej medlem
Jag vet en fil som man kan skicka till någon på msn så loggas man ut, och ett fake error kommer upp. Sedan startas en ny msn som är meningen att man ska logga in på (som är på engelska och gammal version). När man är inloggad så skickas Mail + Pass till en, och han loggas ut. Ett annat sätt är väl en fake msn som man byter ut till, på skolan. ( http//astalavista.com/tools/chatsystems/msn/msn5mm.zip )
Det tredje sättet är nog lösenordsfrågan. 8O
Citera
2003-07-17, 02:52
äldre konto (old)
Ej medlem
MSN-hacking

Har också hittat något till MSN 6.0 BETA, men vet ännu inte riktigt vad den gör. Tror att den laddar hem log filer som det står vad dom har skrivit till varann... Ni kan testa den, skicka ett mess om ni får den att funka...
( http//astalavista.com/tools/chatsystems/msn/MSN_Log_Thief.zip )
Citera
2003-07-17, 02:55
äldre konto (old)
Ej medlem
MSN-hacking

Någon som vet hur man kan få reda på vilken port som används på ex, MSN log thiefen som jag talade om tidigare ?
Citera
2003-07-17, 03:11
äldre konto (old)
Ej medlem
hehe, jag testade skicka server.exe till mig själv på hotmail... deras virus program McAfee påstod följande Server.exe Inga virus påträffade D
/ och programmet fungerar iafall, men jag ser bara massa filer på c\ (notera att jag har connectat till mig själv)
Citera
2003-07-17, 12:17
äldre konto (old)
Ej medlem
man får mer användning av en trojan med inbyggd keylogger...

/Spader
Citera
2003-07-17, 12:48
äldre konto (old)
Ej medlem
Ok, har gjort det nu. Men jag kollade efter några PortScanners på download.com, men jag hittar bara massa konstiga portar... Jag vet inte vad jag ska gå efter... :?:
Citera
2003-07-18, 15:52
äldre konto (old)
Ej medlem
mitt Kaspersky AV sa följande/raderade shiten!

Trojan.PSW.MSN.Haptk
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in