2005-12-15, 23:45
  #1
Medlem
kung_av_granars avatar
Ja som frågan lyder... Existerar det forum dit man måste bli inbjuden etc?
Citera
2005-12-15, 23:46
  #2
Medlem
outlaw finns för moderatorer
sen har väl säkert admin och admin 2 sitt egna lilla forum där bara de kan skriva och läsa
Citera
2005-12-16, 00:09
  #3
Medlem
El Zorros avatar
Finns ett dolt UE-forum har jag för mig och tidigare fanns det ett dolt wardrivingforum.
Citera
2005-12-16, 14:13
  #4
Medlem
Det fanns ett dolt under-forum som hette ungefär Sexnoveller.
Citera
2005-12-16, 14:33
  #5
Medlem
Raazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ncognito
sen har väl säkert admin och admin 2 sitt egna lilla forum där bara de kan skriva och läsa

Du tror inte att pm är effektivare så länge det bara är två admins?

Och som alla andra sagt så finns:
- Outlaw (blir man inbjuden till)
- UE (kan man ansöka om)

Tidigare fanns även:
- Wardriving
Citera
2005-12-16, 17:35
  #6
Medlem
El Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Umut
Det fanns ett dolt under-forum som hette ungefär Sexnoveller.

Nej.
Citera
2005-12-16, 19:38
  #7
Medlem
Le Grand Maîtres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raaz
Du tror inte att pm är effektivare så länge det bara är två admins?

Och som alla andra sagt så finns:
- Outlaw (blir man inbjuden till)
- UE (kan man ansöka om)

Tidigare fanns även:
- Wardriving
Vad, i Herrans namn, är egentligen Wardriving? Är det nåt slags krigshetsareforum?
Citera
2005-12-16, 19:43
  #8
Medlem
whoracles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Le Grand Maître
Vad, i Herrans namn, är egentligen Wardriving? Är det nåt slags krigshetsareforum?

Ja det är precis vad det är.

Saxat från wikipedia:
A wardriver is, pejoratively, someone who is anxious to encourage a people or nation to go to war. It is often used to describe militaristic leaders, commonly with the implication that they either may have selfish motives for encouraging war, or may actually enjoy war.
Citera
2005-12-16, 19:50
  #9
Moderator
impieteers avatar
Finns det hemliga forum på forumet, så lär ju ingen tala om dem i den här tråden. För då vore de ju inte hemliga längre.

Citat:
Ursprungligen postat av whoracle
Ja det är precis vad det är.

Saxat från wikipedia:
A wardriver is, pejoratively, someone who is anxious to encourage a people or nation to go to war. It is often used to describe militaristic leaders, commonly with the implication that they either may have selfish motives for encouraging war, or may actually enjoy war.

Citera
2005-12-16, 19:50
  #10
Medlem
Le Grand Maîtres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whoracle
Ja det är precis vad det är.

Saxat från wikipedia:
A wardriver is, pejoratively, someone who is anxious to encourage a people or nation to go to war. It is often used to describe militaristic leaders, commonly with the implication that they either may have selfish motives for encouraging war, or may actually enjoy war.
Men det låter ju intressant. Lite av de italienska futuristerna över det hela. Ett sånt forum borde vi ha - fast öppet såklart.
Citera
2005-12-16, 19:52
  #11
Medlem
Le Grand Maîtres avatar
Jag tror att ni behagar skämta med den godtrogne Stormästarn. Det handlar ju om töntaktiviteter såklart. Vad annars
Citera
2005-12-16, 20:00
  #12
Medlem
snapcases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Le Grand Maître
Jag tror att ni behagar skämta med den godtrogne Stormästarn. Det handlar ju om töntaktiviteter såklart. Vad annars
Det handlar om att åka runt och leta efter öppna trådlösa nätverk och se om man kommer in på dom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in