• 1
  • 2
2005-12-15, 20:39
Medlem
Ja säger bara det.. att hade det funnits en Mr_B så hade han varit missnöjd med mig nu. för jag duger inte till under täcket..vill baara sova i sängen. går det över?! för det var grymmt mycket åt andra hållet innan, så det var ju jobbigt det med. hur lång tid tar det att bli normal....
Citera
2005-12-15, 20:42
Medlem
ikhs avatar
Det går över efter ett tag efter kuren. Se om du kan få tag på något som höjer de hormon som styr kvinnlig sexlust, eller dra ner på dosen om det stör dig. Annars har jag en god vän som brukar få kvinnorna att gå igång som honkatter i mars månad, kan låna ut honom för en billig pening.

/mvh Ikh
Citera
2005-12-15, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miss_B
Ja säger bara det.. att hade det funnits en Mr_B så hade han varit missnöjd med mig nu. för jag duger inte till under täcket..vill baara sova i sängen. går det över?! för det var grymmt mycket åt andra hållet innan, så det var ju jobbigt det med. hur lång tid tar det att bli normal....

Alltså du är noll-kåt med andra ord? Be ikh komma över så ska du se att problemen är lösta...
Citera
2005-12-15, 20:59
Medlem
..

Citat:
Ursprungligen postat av Du vet!
Alltså du är noll-kåt med andra ord? Be ikh komma över så ska du se att problemen är lösta...
Ge dig jag var ju seriös...
Citera
2005-12-15, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ikh
Det går över efter ett tag efter kuren. Se om du kan få tag på något som höjer de hormon som styr kvinnlig sexlust, eller dra ner på dosen om det stör dig. Annars har jag en god vän som brukar få kvinnorna att gå igång som honkatter i mars månad, kan låna ut honom för en billig pening.

/mvh Ikh
tre veckor av nu, innan kuren var jag normal. klart att du vill käna kosing..hur mycket tar han...en rejäl slant på att han inte kan få något att hända!
ganska skönt att känna sig som en 90årig tant
Citera
2005-12-15, 21:09
Medlem
ikhs avatar
Citat:
tre veckor av nu, innan kuren var jag normal. klart att du vill käna kosing..hur mycket tar han...en rejäl slant på att han inte kan få något att hända!
Det kommer nog att dröja en liten stund innan det kommer tillbaka isåfall, ska se om jag hitta några bra fakta som gäller för flickor och pct.

ps. Han är som en levande sexmaskin, om jag nånsin gifter mig ska han få ta hand om min fru

/mvh IKh
Citera
2005-12-15, 21:30
Medlem
pretorias avatar
Citat:

har jag missat nåt,eller vad har du kört för kur?
Citera
2005-12-15, 21:32
Medlem
ikhs avatar
Enda som verkar hjälpa är någon av de mediciner som kvinnor i klimakteriet använder. Typ: Indivina® alt. Divina® Plus, de två medicinerna skiljer sig något, och jag vågar inte ens säga vilken som skulle vara bättre än den andra.

ps. Men jag hade nog väntat och inte lekt med östrogen & progesteron. Elller ringt min gode vän

/mvh Ikh
Citera
2005-12-15, 22:16
Medlem
...

Citat:
Ursprungligen postat av pretoria
har jag missat nåt,eller vad har du kört för kur?
Winny, ...3 månader.
Citera
2005-12-15, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ikh
Enda som verkar hjälpa är någon av de mediciner som kvinnor i klimakteriet använder. Typ: Indivina® alt. Divina® Plus, de två medicinerna skiljer sig något, och jag vågar inte ens säga vilken som skulle vara bättre än den andra.

ps. Men jag hade nog väntat och inte lekt med östrogen & progesteron. Elller ringt min gode vän

/mvh Ikh

Nä jag ska inte ta nåt, ska passa på att sitta lungt hemma och dricka proteindrinkar och läsa hemmetsjournal. annars kan jag säga att han nog inte är min typ, diggar inte såna där kvinnodjur, grova lår ska han ha och vara en jordnära kille.
Citera
2005-12-16, 11:11
Medlem
Cykeltratts avatar
Estradiol

Estradiol är östrogen, finns som nässpray, plåster, tabletter, ja vad du nu önskar... det används av kvinnor som kommit i klimakteriet pga östrogenbrist...

tror nog det kan vara lösningen på ditt problem...
Citera
2005-12-16, 11:53
Medlem
El Zorros avatar
Chatinlägg är raderade v.v. och håll er till topic.

/Mod
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in