2017-01-01, 16:59
Medlem
Ravenboxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trashtextat
Haha, det är inte min grej att försöka plåga mig själv. Jag är sorten som bryter med det som smärtar, inte badar i det.
Självskadebeteende gör man ofta för att fly sin ångest, det kan vara genom sex, droger eller våld (skära sig själv, slåss och dylikt).

Bra att du bryter det som smärtar. Svärta i livet är oundvikligt, inte lindande. Alla stimuli knuffast endast fram problemen till senare, inte så att det blir mer lätt, utan endast senare.
Citera
2017-01-01, 18:07
Medlem
Ballcancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mooning
Bra eller dåligt?? Utveckla era svar varför ni skulle vilja ha en porrstjärna till flickvän???

Kan se dig framför mig, en 14 årig kille som precis blivit helt besatt av porr..
Alltså en porrstjärna har ju sex med en massa andra snubbar som jobb, då lär hon inte vilja knulla massa när hon kommer hem. Sen så testas dem en gång i månaden typ, o med tanke på alla dem knullar vid sidan av med så kommer man få nån könssjukdom. Hon kommer med största sannolikhet ha lite psykiska problem o säkert va slapp i röven eller något.. Så näe. Känns inte jättespännande..
Citera
2017-01-01, 19:11
Medlem
Varför skulle nån vilja ha en porrstjärna till flickvän? Usch fy fan
Citera
2017-04-06, 01:04
Medlem
Jag såg ett reportage om ett par,med ett barn,båda var porrskådisar....hemma levde de vanligt familjeliv,sen på jobbet var den en annan sak

de flesta porrstjärnor är ju med andra porrstjärnor,så det är ovanligt att en vanlig svensson blir ihop med en sådan
Citera
2017-04-06, 13:27
Medlem
Hela grejen med att vara i ett kärleksförhållande är att man är med varandra exklusivt. Kan man vara ihop med en porrskådis finns inga känslor inblandat.
Citera
2017-04-06, 20:37
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VillJalentine
Hela grejen med att vara i ett kärleksförhållande är att man är med varandra exklusivt. Kan man vara ihop med en porrskådis finns inga känslor inblandat.
Mitt fetade.
Hela grejen?
Folk till höger och vänster har ju förhållanden som kan vara mer eller mindre öppna. Så riktigt hela grejen kan det inte vara, du får tala för dig själv. Kärlek=monogami, är din egen tolkning.

"Kärleken måste ha,
lika mycket luft omkring sig
som pelarna i ett tempel"

sjöng...Marie Bergman, tror jag.

Kan man ge space åt kvinnan att vara porrskådis, då kan man nog ha ihop det med henne. Men det kan vara tufft. Det handlar om att inte tänka på kukar så mycket.
För mig är det inga problem.
Citera
2017-04-07, 08:01
Medlem
Nej tack.
Är inte intresserad av att komma hem efter jobbet och kyssa en mun som haft fem nya kukar i munnen även den dagen... Eller slicka hennes mus när den fortfarande är rödknullad... Eller höra om hur "hennes dag på jobbet" var. Min kvinna får gärna (= skall) ha en sexuell historia och älska sex, men det här är långt över min gräns.
Citera
2017-04-07, 08:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av A1HORNYLAD
"Kärleken måste ha,

Du får nog ringa Marie Bergman och fråga om hon verkligen sjöng om att "knulla runt".

Frihet leder till monogami.
Det ger även partnern chansen att välja att vara med dig. = dom är där för att dom vill.
Citera
2017-04-07, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A1HORNYLAD
Mitt fetade.
Hela grejen?
Folk till höger och vänster har ju förhållanden som kan vara mer eller mindre öppna. Så riktigt hela grejen kan det inte vara, du får tala för dig själv. Kärlek=monogami, är din egen tolkning.

"Kärleken måste ha,

Kan man ge space åt kvinnan att vara porrskådis, då kan man nog ha ihop det med henne. Men det kan vara tufft. Det handlar om att inte tänka på kukar så mycket.
För mig är det inga problem.

Man vill vara med andra för att man är trött på sin partner. Men att gå så långt att man faktiskt klarar av den situationen att ens partner har sex med andra är endast ett tecken på att man inte har äkta kärlek. Är man kär i en person skall en naturlig svartsjuka uppstå.
Polyamori och öppna relationer är ett jäkla påhitt som bara grundar sig i att man är kåt på andra och är i vänskapsförhållande.
Citera
2017-04-07, 10:41
Medlem
JordenIsPlatts avatar
En typisk porrstjärna om jag får generalisera lite med det plastiga utseendet med silikontuttar och hela köret är inget som jag finner hett överhuvudtaget och om hon knullar någon annan oavsett om hon får betalt eller inte är ju en massiv dealbreaker minst sagt...

Om man nu har några fantasier om hur grym hon är i sängen så kan jag tänka mig att om man har haft sex i typ 8 timmar så är det sista man tänker på när man kommer hem mer sex så jag tror inte sexlivet är speciellt roligt heller.
Citera
2017-04-08, 19:30
Medlem
Håller i princip med om att folk ska få göra som de vill med sin kroppar men det är väl ändå rätt uppenbart att porrstjärneyrket inte är speciellt hälsosamt eller att det drar till särskilt hälsosamma figurer. Porrstjärnor verkar åldras snabbare än andra kvinnor. Därefter måste de börja spackla på sig massor med smink för att fortfarande se någorlunda okej ut, vilket de ju ändå inte gör. Och som tidigare nämnts är det antagligen många som har tråkiga levnadshistorier och använder sex som självskadebeteende eller tröst/bekräftelse.
Citera
2017-04-09, 10:03
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EU-migranten
Nej tack.
Är inte intresserad av att komma hem efter jobbet och kyssa en mun som haft fem nya kukar i munnen även den dagen... Eller slicka hennes mus när den fortfarande är rödknullad... Eller höra om hur "hennes dag på jobbet" var. Min kvinna får gärna (= skall) ha en sexuell historia och älska sex, men det här är långt över min gräns.
Det du beskriver är ju en hora, inte en porrstjärna=skådespelare. En hora kan säkert ha 5+ olika kukar i munnen (och på andra ställen) om dagen, men det är inte så vanligt för porrskådisar. Gangbangscener är undantag i normala porrstjärnors vardag. Jag tror inte heller att fittan blir rödknullad av en lång inspelningsdag där den allra mesta tiden går åt till annat och väldigt lite är riktig action, varav ännu mindre utgör penetrering. Dessutom gör de inte filmer varje dag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in