2016-12-02, 20:59
Medlem
Luxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trashtextat
Nej när man råkar ut för människor som inte är normala.

Och jag är inte som vem som helst, nej. Jag är sannolikt smartare än dig och mycket mer än så. Däremot har jag en oförmåga till att orka lägga mycket tid på sådant jag inte finner värt. Män som dig som är mig icke önskvärda och att använda mina potential till att ens skriva ordentliga inlägg. Jag anstränger min inte en massa som andra människor gör utan är ganska lat faktiskt. Så du behöver inte ge mig råd, din "normalitet" är mig icke åtråvärd men du kanske underförstått tänker på att droga ner och/eller våldta medvetslösa kvinnor och skaffa mycket kränkande material att sprida runt bland likasinnade som du även delar dina kvinnor med? För jag förstår inte alls hur jag idag annars skulle kunna hamna i klorna på avarter annars om det inte passades på ifall jag någonsin går på någon fest eller krog någon kväll? Du får jättegärna förtydliga hur min brist på normalitet skulle försätta mig i en situation där jag får kränkande material av mig skapat? Du kanske menar att efter de konstiga minnesluckor jag haft, inneburit att det skapats material på mig och som sprids om jag inte är en "snäll" kvinna? Eller syftar du på människor omkring mig? Exempelvis barnet som drogades och våldtogs som sist var i rätten? Berätta. Vad pratar du om för normalitet som ska eftersträvas för att inte något "naket" dyker upp? Berätta hur något jag inte vill ha ska komma mig som straff för något jag inte är?

Du förstår jag är inte i ett lika extremt utsatt läge i mitt liv som i mina ungdomsår och såvida det inte skapas utan att jag sedan kan minnas vad som gjort mot mig, skulle jag driva det jävligt långt.

Det finns ingen social skam att hota mig med. Inga hot som biter. Ingenting alls.

Jag gissar att du är ganska tjock med olika stora(små) bröst. Bitterhetsmuren som ska skydda dig verkar va byggd av en vindögd dyslektiker.

On topic: hade väl inte varit fel å va ihop med en porrstjärna, sålänge hon inte gör karriär inom bbw eller amputeringsporr
Citera
2016-12-09, 14:00
Medlem
jaybones avatar
Tänker mig att det kan bli lite som när Vince blir tillsammans med Sahsa Grey i Entourage. Så nej. Även om det kan vara upphetsande först så klarar man inte dekadensen när man får riktiga känslor för en person.
Citera
2016-12-09, 14:09
Medlem
Ren självbevarelsedrift. Jag skulle avstå all kontakt med en porrstjärna. Både tillfälligt över en natt eller i ett förhållande.

Nej, nej, nej. Jag är givetvis artig och säger ingenting om det utan förmodligen skulle porrstjärnan uppfatta mig som en riktigt schysst kille som inte bara ville ligga med henne såsom alla andra killar vill. Men sen skulle jag "försvinna" för någon kontakt vill jag inte ha. Inte ens som vän eller bekant.

Det är helt enkelt en livstil som jag inte kan hantera på ett bra sätt mer än en kort stund och jag vill inte vara elak mot någon.
Citera
2016-12-13, 01:00
Medlem
tsivkmlohs avatar
Citat:
Varsågod här har du lite porr att runka till och för att fylla upp för din känsla av makt emot kvinnokönet med. Ta det som en äkta bög (ber individer som är homosexuella i läggningen om ursäkt då det inte är vad jag syftar på) och grupprunka med jämlika till dig. Du är ingen man. Du är inte åtråvärd.

http://www.adlibris.com/se/bok/flick...-9789172322660

Någon framstår som extremt bitter alternativt narcissistisk ("jag ÄR bättre än alla andra o jag ser ner på ALLA").
Citera
2016-12-13, 05:26
Medlem
Trashtextats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luxus
Jag gissar att du är ganska tjock med olika stora(små) bröst. Bitterhetsmuren som ska skydda dig verkar va byggd av en vindögd dyslektiker.

On topic: hade väl inte varit fel å va ihop med en porrstjärna, sålänge hon inte gör karriär inom bbw eller amputeringsporr
Du är otrolig. Jag är varken dyslektiker, tjock eller har någon anmärkningsvärd oproportionerlig byst (Inga tjejer nästan har exakt identiska bröst ala bröstkirurgi) Inte är jag särskilt bitter heller men jepp jag har svårt för idioter likt dig som är sådana stora (självutnämnda) experter på andra människor. Börja med att lära dig pissa rätt när du går på toa och avancera därifrån.
Citat:
Ursprungligen postat av tsivkmloh
Någon framstår som extremt bitter alternativt narcissistisk ("jag ÄR bättre än alla andra o jag ser ner på ALLA").
Jag är bättre än vissa typer och ser ner på män (och kvinnor) som försöker ta ut sina komlex mot andra. Narcissist? Varför är det då du och de dina jämlikar som är självupptagna och lättkränkt medan ni försöker svartmåla någon ni inte anser ha något att dra personlig fördel av genom att efterapa?

Forum efter forum och i inlägg efter inlägg så dyker din sort upp. Det är inte bitterhet jag ventilerar utan irritation över pseudointelligenta till riktigt inskränkta idioter. Ni är överallt och sprider er dumhet.
Citera
2016-12-13, 06:30
Medlem
Ghastens avatar
Skulle kännas väldigt skabbigt att ha en tjej som knullar som jobb. Kanske skulle vara kul i en månad eller så ingen man vill ha som fv för livet.
Citera
2016-12-13, 09:52
Medlem
Varför skulle jag vilja att kvinnan jag älskar och är kär i blir Sönderknullad i alla hål flera gånger i veckan av kanske STI smittade män? Känner man ingen svartsjuka ser jag heller ingen mening med att kalla henne för flickvän. KK kanske.
Citera
2017-01-01, 01:11
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mooning
Porrstjärnor testas annars får de inte göra porr.

Tror du de testas varje dag eller?
Citera
2017-01-01, 01:18
Medlem
Ravenboxs avatar
Citat:
Nej när man råkar ut för människor som inte är normala.

Och jag är inte som vem som helst, nej. Jag är sannolikt smartare än dig och mycket mer än så. Däremot har jag en oförmåga till att orka lägga mycket tid på sådant jag inte finner värt. Män som dig som är mig icke önskvärda och att använda mina potential till att ens skriva ordentliga inlägg. Jag anstränger min inte en massa som andra människor gör utan är ganska lat faktiskt. Så du behöver inte ge mig råd, din "normalitet" är mig icke åtråvärd men du kanske underförstått tänker på att droga ner och/eller våldta medvetslösa kvinnor och skaffa mycket kränkande material att sprida runt bland likasinnade som du även delar dina kvinnor med? För jag förstår inte alls hur jag idag annars skulle kunna hamna i klorna på avarter annars om det inte passades på ifall jag någonsin går på någon fest eller krog någon kväll? Du får jättegärna förtydliga hur min brist på normalitet skulle försätta mig i en situation där jag får kränkande material av mig skapat? Du kanske menar att efter de konstiga minnesluckor jag haft, inneburit att det skapats material på mig och som sprids om jag inte är en "snäll" kvinna? Eller syftar du på människor omkring mig? Exempelvis barnet som drogades och våldtogs som sist var i rätten? Berätta. Vad pratar du om för normalitet som ska eftersträvas för att inte något "naket" dyker upp? Berätta hur något jag inte vill ha ska komma mig som straff för något jag inte är?

Du förstår jag är inte i ett lika extremt utsatt läge i mitt liv som i mina ungdomsår och såvida det inte skapas utan att jag sedan kan minnas vad som gjort mot mig, skulle jag driva det jävligt långt.

Det finns ingen social skam att hota mig med. Inga hot som biter. Ingenting alls.
Verkar vara ett känsligt ämne för dig gumman.
Du gör nog bäst att inte försöka uttrycka dina känslomässiga tankar om trådstarten.

I ditt fall rör det sig om emotionell instabil personlighetsstörning om jag får spekulera fritt.
Feminister med narcissistiska drag har alltid avsaknad på självkänsla.

Du söker dig undermedvetet till problem för att bearbeta/fly/försöka kontrollera det som har gett dig problemen du uppenbarligen har.
Senast redigerad av Ravenbox 2017-01-01 kl. 01:21.
Citera
2017-01-01, 04:28
Medlem
Trashtextats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ravenbox
Verkar vara ett känsligt ämne för dig gumman.
Du gör nog bäst att inte försöka uttrycka dina känslomässiga tankar om trådstarten.

I ditt fall rör det sig om emotionell instabil personlighetsstörning om jag får spekulera fritt.
Feminister med narcissistiska drag har alltid avsaknad på självkänsla.

Du söker dig undermedvetet till problem för att bearbeta/fly/försöka kontrollera det som har gett dig problemen du uppenbarligen har.
Din analys av varför jag tycker som jag gör, är tokfel. Så typiskt Flashbackaren som är skitnödig av behovet av att låta viktig. Men tyvärr, lika fel som alltid på forumet gällande mig.
Citera
2017-01-01, 16:15
Medlem
Ravenboxs avatar
Citat:
Din analys av varför jag tycker som jag gör, är tokfel. Så typiskt Flashbackaren som är skitnödig av behovet av att låta viktig. Men tyvärr, lika fel som alltid på forumet gällande mig.
Man kan iallafall försöka Tänkte plugga till psykolog men något jag har märkt att folk ofta anammat en viss personlighet i skrift som kan skilja sig drastiskt "irl".

Inga skärsår på armarna eller så?
Citera
2017-01-01, 16:42
Medlem
Trashtextats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ravenbox
Man kan iallafall försöka Tänkte plugga till psykolog men något jag har märkt att folk ofta anammat en viss personlighet i skrift som kan skilja sig drastiskt "irl".

Inga skärsår på armarna eller så?
Haha, det är inte min grej att försöka plåga mig själv. Jag är sorten som bryter med det som smärtar, inte badar i det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in