Citat:
Nej när man råkar ut för människor som inte är normala.
Och jag är inte som vem som helst, nej.
Jag är sannolikt smartare än dig och mycket mer än så. Däremot har jag en oförmåga till att orka lägga mycket tid på sådant jag inte finner värt. Män som dig som är mig icke önskvärda och att använda mina potential till att ens skriva ordentliga inlägg. Jag anstränger min inte en massa som andra människor gör utan är ganska lat faktiskt. Så du behöver inte ge mig råd, din "normalitet" är mig icke åtråvärd men du kanske underförstått tänker på att droga ner och/eller våldta medvetslösa kvinnor och skaffa mycket kränkande material att sprida runt bland likasinnade som du även delar dina kvinnor med? För jag förstår inte alls hur jag idag annars skulle kunna hamna i klorna på avarter annars om det inte passades på ifall jag någonsin går på någon fest eller krog någon kväll? Du får jättegärna förtydliga hur min brist på normalitet skulle försätta mig i en situation där jag får kränkande material av mig skapat? Du kanske menar att efter de konstiga minnesluckor jag haft, inneburit att det skapats material på mig och som sprids om jag inte är en "snäll" kvinna? Eller syftar du på människor omkring mig? Exempelvis barnet som drogades och våldtogs som sist var i rätten? Berätta. Vad pratar du om för normalitet som ska eftersträvas för att inte något "naket" dyker upp? Berätta hur något jag inte vill ha ska komma mig som straff för något jag inte är?
Du förstår jag är inte i ett lika extremt utsatt läge i mitt liv som i mina ungdomsår och såvida det inte skapas utan att jag sedan kan minnas vad som gjort mot mig, skulle jag driva det jävligt långt.
Det finns ingen social skam att hota mig med. Inga hot som biter. Ingenting alls.
Och jag är inte som vem som helst, nej.

Du förstår jag är inte i ett lika extremt utsatt läge i mitt liv som i mina ungdomsår och såvida det inte skapas utan att jag sedan kan minnas vad som gjort mot mig, skulle jag driva det jävligt långt.
Det finns ingen social skam att hota mig med. Inga hot som biter. Ingenting alls.
Jag gissar att du är ganska tjock med olika stora(små) bröst. Bitterhetsmuren som ska skydda dig verkar va byggd av en vindögd dyslektiker.
On topic: hade väl inte varit fel å va ihop med en porrstjärna, sålänge hon inte gör karriär inom bbw eller amputeringsporr