• 4
  • 5
2017-04-09, 10:09
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VillJalentine
...
Är man kär i en person skall en naturlig svartsjuka uppstå.
...
Det finns inget naturligt i svartsjuka. Den är en abnormitet, därav kallas det -sjuka, precis som avundsjuka. Dessutom har svartsjuka inte med kärlek att göra, den handlar endast om åtrå.
Citera
2017-04-14, 13:59
Medlem
sillbits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A1HORNYLAD
Det finns inget naturligt i svartsjuka. Den är en abnormitet, därav kallas det -sjuka, precis som avundsjuka. Dessutom har svartsjuka inte med kärlek att göra, den handlar endast om åtrå.
Jag tror svartsjuka handlar mer om kontroll än åtrå, men i övrigt håller jag med.
Citera
2017-04-16, 11:57
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sillbit
Jag tror svartsjuka handlar mer om kontroll än åtrå, men i övrigt håller jag med.
Visst handlar det om kontroll eller kontrollbehov, när svartsjuka finns i ett förhållande. Men det är möjligt att känna svartsjuka, åtminstone styng av svartsjuka, även om man inte har något förhållande till "objektet".
Jag försöker mig på ett förtydligande: Svartsjuka är åtråns mörka baksida, inte kärlekens mörka baksida.
Citera
2017-04-16, 20:00
Medlem
Elementarts avatar
Om det hade varit någon som såg ut som Sasha Grey så hade jag nog kunnat leva med det
Citera
2017-04-17, 11:46
Medlem
psaks avatar
Skulle kännas aningen knäppt så nej (och jag är allt annat än en som kräver en oskuld). "Det är därför man är reservkuk nu!" Johan Ulvesons replik från Ogifta par skulle få en lite ny innebörd.

Vad säger statistiken om det här förresten, har porrstjärnor svårt eller lätt att få fasta förhållanden?
Citera
2017-04-17, 12:08
Medlem
MrMadoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psak
Skulle kännas aningen knäppt så nej (och jag är allt annat än en som kräver en oskuld). "Det är därför man är reservkuk nu!" Johan Ulvesons replik från Ogifta par skulle få en lite ny innebörd.

Vad säger statistiken om det här förresten, har porrstjärnor svårt eller lätt att få fasta förhållanden?

Svårt som fan enligt vad jag sett i flertalet dokumentärer.
Citera
2017-04-17, 13:52
Medlem
Nej fyfan, dom är i mina ögon lika lågt stående varelser som vilken slampa eller gatuhora som helst.
Senast redigerad av Mlkehunt 2017-04-17 kl. 13:55.
Citera
2017-04-17, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A1HORNYLAD
Det du beskriver är ju en hora, inte en porrstjärna=skådespelare. En hora kan säkert ha 5+ olika kukar i munnen (och på andra ställen) om dagen, men det är inte så vanligt för porrskådisar. Gangbangscener är undantag i normala porrstjärnors vardag. Jag tror inte heller att fittan blir rödknullad av en lång inspelningsdag där den allra mesta tiden går åt till annat och väldigt lite är riktig action, varav ännu mindre utgör penetrering. Dessutom gör de inte filmer varje dag.

Beklagar lång svarstid, men ovanstående är din åsikt, och den har du all rätt till.
Min åsikt var i inlägget du citerade, och den kvarstår. Nej tack, jag vill inte ha en porrskådis som flickvän.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in