Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-11-27, 17:38
  #1
Medlem
Vet inte om detta är placerat på rätt ställe, isf får väl mod flytta tråden.

Men jag fick nyss veta att jag vunnit en utlottning och får välja mellan ett par olika produkter, men ingen av dem som jag känner att jag egentligen behöver så tänkte kanske välja produkten som är värd mest och lättast att sälja?

Det jag kan välja mellan är Apple Watch Nike+ 38mm, iPad Air 2 32GB - WiFi, GoPro Hero 5 Black Edition, Kindle Oasis E-reader, PS4 Slim Black 1TB + BATTLEFIELD 1, PS4 Slim Black 1TB + FIFA17, Tiffany Heart Tag Toggle Bracelet, Acer Extensa 2511 15.6" Laptop.

Det enda som känns intressant att kanske man skulle använda är väl paddan.
Vad hade ni valt?
Citera
2016-11-27, 17:39
  #2
Medlem
Sn0o0oZs avatar
väldigt svårt att förstå vad som ingår i de olika utdelningarna ...
Citera
2016-11-27, 17:45
  #3
Medlem
EckiEckis avatar
Apples prylar har ju som regel väldigt bra andrahandsvärde. Sälj den "oöppnad med kvitto" så får du nog en 80% av listpris på ingen tid alls.
Citera
2016-11-27, 18:06
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sn0o0oZ
väldigt svårt att förstå vad som ingår i de olika utdelningarna ...

Något speciellt du funderar på?

Citat:
Ursprungligen postat av EckiEcki
Apples prylar har ju som regel väldigt bra andrahandsvärde. Sälj den "oöppnad med kvitto" så får du nog en 80% av listpris på ingen tid alls.

Ja jag tänker ju mig att nån av Apple produkterna är mest lättsåld. Och tänker att en padda är mer populär än klockan?
Och alla produkter verkar ju ligga ungefär i samma prisklass, konstigt vore väl annars iofs.
Lite synd dock att inget alternativ var något jag kände att jag själv vill ha och kommer använda.
Citera
2016-11-27, 18:09
  #5
Medlem
Sn0o0oZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baruba
Något speciellt du funderar på?



Ja jag tänker ju mig att nån av Apple produkterna är mest lättsåld. Och tänker att en padda är mer populär än klockan?
Och alla produkter verkar ju ligga ungefär i samma prisklass, konstigt vore väl annars iofs.
Lite synd dock att inget alternativ var något jag kände att jag själv vill ha och kommer använda.

ja alltså jag vet inte vart det ena priserbjudandet börjar och det andra slutar.
Citera
2016-11-27, 19:25
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baruba
Vet inte om detta är placerat på rätt ställe, isf får väl mod flytta tråden.

Men jag fick nyss veta att jag vunnit en utlottning och får välja mellan ett par olika produkter, men ingen av dem som jag känner att jag egentligen behöver så tänkte kanske välja produkten som är värd mest och lättast att sälja?

Det jag kan välja mellan är Apple Watch Nike+ 38mm, iPad Air 2 32GB - WiFi, GoPro Hero 5 Black Edition, Kindle Oasis E-reader, PS4 Slim Black 1TB + BATTLEFIELD 1, PS4 Slim Black 1TB + FIFA17, Tiffany Heart Tag Toggle Bracelet, Acer Extensa 2511 15.6" Laptop.

Det enda som känns intressant att kanske man skulle använda är väl paddan.
Vad hade ni valt?

Är det här du har vunnit?

https://promotions.betsafe.com/chris...ily-offers/sv/
Citera
2016-11-27, 19:32
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sn0o0oZ
ja alltså jag vet inte vart det ena priserbjudandet börjar och det andra slutar.
Är ett kommatecken mellan produkterna man kan välja mellan?

Citat:
Ursprungligen postat av tank77
Är det här du har vunnit?

https://promotions.betsafe.com/chris...ily-offers/sv/

Stämmer
Citera
2016-12-03, 11:55
  #8
Medlem
GalFisks avatar
Appleprylar har ju bra andrahandsvärde som sagt. GoPro också, hur lättsålda de är vet jag dock inte.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback