• 1
  • 2
2005-12-15, 10:28
Medlem
Då har man äntligen hittat en böna att ha sex med mer än regelbundet, så, behöver lite hjälp med att hitta på bra sexställningar. Än så länge har jag bara haft ONS (), och då har det knappast blivit något att hurra över. Så, erat uppdrag blir att skriva ner några positioner som är både lätta och sköna att genomföra, samt inte heter missionären.

MVH
Citera
2005-12-15, 10:45
Medlem
Sossegubbes avatar
http://www.geocities.com/lynxen2001/...tallningar.htm
använder namnen på sidan för att beskriva ställningarna.

Fyrtorn i natten: bra dominant ställning. Om ni ligger på sidan så kallas det för skeden. Mysig.

En klassiker: doggy. djuriskt. dominant.
Sen kan du luta dig bakåt och låta henne stöta om hon vill styra själv. Blir en slags ridställning.

Kyss henne i nacken, prata lite snusk, ge henne en lavett då och då, bit i öronsnibben (löst) och smek hennes bröst mm.

Nu kanske du inte har samma läggning som jag men.. det var mina tips iaf.
Citera
2005-12-15, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sossegubbe
http://www.geocities.com/lynxen2001/...tallningar.htm
använder namnen på sidan för att beskriva ställningarna.

Fyrtorn i natten: bra dominant ställning. Om ni ligger på sidan så kallas det för skeden. Mysig.

En klassiker: doggy. djuriskt. dominant.
Sen kan du luta dig bakåt och låta henne stöta om hon vill styra själv. Blir en slags ridställning.

Kyss henne i nacken, prata lite snusk, ge henne en lavett då och då, bit i öronsnibben (löst) och smek hennes bröst mm.

Nu kanske du inte har samma läggning som jag men.. det var mina tips iaf.

Sorry, this site is temporarily unavailable!

Doggy, har aldrig prövat, men tror inte det är något för mig. Är väl värt ett försök åtminstonde? Eller lurar du in mig på nåt dumt nu? =)
Citera
2005-12-15, 15:28
Medlem
Kalle Skalbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av backslash
Sorry, this site is temporarily unavailable!

Doggy, har aldrig prövat, men tror inte det är något för mig. Är väl värt ett försök åtminstonde? Eller lurar du in mig på nåt dumt nu? =)

Doggystyle? Vanligt bakifrån? Det är ju den bästa ställningen!

Edit: Jag har ännu inte kollat länken så jag vet inte om det nu är någon annan som omnämns som "doggy" där.
Citera
2005-12-15, 16:05
Medlem
Dennos avatar
Vafan klanka inte ner på missionären!!!

Pröva att lägga en kudde under hennes svank skall du få se att den inte är så illa.
Citera
2005-12-15, 17:59
Medlem
PiLLerILLers avatar
Jag gillar att ligga på mage med en kudde under bäckenet och bli tagen bakifrån. Om det är jobbigt för er män har jag ingen aning om - who cares?
Citera
2005-12-15, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PiLLerILLer
Jag gillar att ligga på mage med en kudde under bäckenet och bli tagen bakifrån. Om det är jobbigt för er män har jag ingen aning om - who cares?
Det är bara bra om ställningar är lite jobbiga, blir fan kåt av att båda knullar sig svettiga!

Annars är en jävligt soft ställning en blandning av skeden och doggy...
Tjejen ligger i "skedställning" men med övre benet uppdraget, och du står i en låg doggy-ställning och pumpar.
Är hon vig kan du ha hennes ben rakt upp framför dig och hålla i
Citera
2005-12-15, 18:11
Medlem
PiLLerILLers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spannen

Annars är en jävligt soft ställning en blandning av skeden och doggy...
Tjejen ligger i "skedställning" men med övre benet uppdraget, och du står i en låg doggy-ställning och pumpar.
Är hon vig kan du ha hennes ben rakt upp framför dig och hålla i

Mmm, det är rätt trevligt det med. Men ställningen jag föreslog ger maximal G-punktsstimulans och ger kvinnan vaginala orgasmer.
Citera
2006-02-02, 20:04
Medlem
d00rkeys avatar
Citat:
Yes! Grymt bra ställning! Min favorit (bland en del andra) är en variant på den. Det är när tjejen svankar rätt rejält, fast hon ligger med brösten i sängen och typ kramar en kudde och biter i lakanen... Så kan man stå på raka armar över och bara "bränna på"...
Citera
2006-02-02, 23:47
Medlem
MYRSLOKENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denno
Vafan klanka inte ner på missionären!!!

Pröva att lägga en kudde under hennes svank skall du få se att den inte är så illa.
Håller med, även fast jag inte är "nybörjare" så kör vi den ändå... Absolut inget fel alls, tvärtom..
Citera
2006-02-02, 23:57
Medlem
56ks avatar
Vad är en "nybörjarposition"? man måste ju börja nånstanns..
förutom dom mest avancerade som kanske kräver en viss muskelatur eller vighet.
Citera
2006-02-09, 10:59
Medlem
Citat:

Tro mig det är inte jobbigt. Och skulle det vara det är det så jävla värt det. Min favvoställning bakifrån. överlägsen doggy och skeden iaf. Doggy är nice med men jag gillar att kunna kyssa den jag knullar med utan att sträcka mig eller trilla;P En annan skön och lätt ställning är om tjejen ligger som i skeden men istället för att ligga bakom ligger man över som i missionären. Tjejen blir trängre när hon tar ihop låren.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in