Citat:
Ursprungligen postat av
MrOrdonnee
Tråkigt men inte superförlust. Jag önskar honom sll lycka och välgång. Hoppas han får bra med deg.
Jag har lite mer respekt för de som går till roligare länder än typ Kina, Indien, Saudi... även om det antagligen är mindre flis.
Absolut, klart man önskar honom all lvla och visst förstår man hans resonemang. Killen är 30 och får ett lukrativt kontrakt på två år i USA. Vem vet, kanske gör han återkomst om något år? Folk på GF som hyllar Johan till skyarna och säger att han är oersättlig kollar mest på löpmeter, maken till träben får man leta efter (Eero och Engvall är bra kandidater), och 9p på hela säsongen från hand position är underkänt, alla gånger. Nisse har väl liknande som back.
Citat:
Ursprungligen postat av
Pensionsraddare
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/Rxb2rO/obasi-ser-ut-att-lamna-kravs-nagot-extraordinart
Superanfallaren blir inte kvar. Men det var väl väntat?
Upp till 14 miljonersmannen att frälsa nästa säsong.
Hoppas verkligen Stefanelli har siktar in bössan till nästa säsong. Potentialen finns där, men lite för mycket "tjonga iväg på första" hos hobom. Gillar killen dock, gör många och bra löpningar.
I övrigt, kul med våran målvaktssituation. Härligt att vi får in nytt blod och att vi inte tappar Oscar. Visst, mycket tabbar och junis som han är, men jag gillar honom och ser potentialen.
Orosmolnet jag ser just nu (utom de ständiga interna striderna, suck) är ass. tränaren, blir Bartosz kvar? Vem tar vi in om han lämnar? Kommer den människan gå ihop med virrpannan Norling?