2017-06-07, 21:00
Medlem
chran508s avatar
Kan någon förklara det påstådda intresset för Cibicki? Jag har aldrig sett storheten i honom och anser att han nästan helt saknar spetsegenskaper.
Citera
2017-06-07, 21:02
Medlem
Jag tycker också Cibicki alltid sett otroligt trubbig ut, som han nästan inte är en fotbollspelare i det tekniska det ser liksom konstigt ut. Har dock alltid fått skit för det när jag sagt det.
Vad tycker ni?
Citera
2017-06-07, 22:25
Medlem
Nu har inte jag super koll på superettan men det måste väl finnas sjuka kap i BP's trupp just nu med tanke på hur bra det går för dom. Har dom någon ung riktigt fin talang?
Citera
2017-06-07, 22:35
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duffie
Nu har inte jag super koll på superettan men det måste väl finnas sjuka kap i BP's trupp just nu med tanke på hur bra det går för dom. Har dom någon ung riktigt fin talang?

Kabran är den uppenbara stjärnan. Gyokeres kanske kan bli vass, men jag tycker han är lite väl dum. Annars är BP:s succé till stor del ett resultat av en bra och rutinerad trupp. Gustafsson, Figueroa, Brandeborn mfl är etablerade och väldigt bra Superettanspelare. Lägg därtill en klok grupp av spelare som Falkmar och Smedberg.

Gerbino Polo skulle annars vara grym i en roll som target i valfritt lag. Tyvärr så är han lite inkompatibel med BP:s spelsätt.
Citera
2017-06-07, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Kabran är den uppenbara stjärnan. Gyokeres kanske kan bli vass, men jag tycker han är lite väl dum. Annars är BP:s succé till stor del ett resultat av en bra och rutinerad trupp. Gustafsson, Figueroa, Brandeborn mfl är etablerade och väldigt bra Superettanspelare. Lägg därtill en klok grupp av spelare som Falkmar och Smedberg.

Gerbino Polo skulle annars vara grym i en roll som target i valfritt lag. Tyvärr så är han lite inkompatibel med BP:s spelsätt.

Trist att det inte fanns mer unga talanger som glänste, Gyokeres har ju tryckt in en hel del för sina unga ålder men tråkigt om han har dåligt spelsinne som du säger. Har du någon koll på Jacob Ortmark då jag såg att han fått mkt speltid trots att han är ung?
Citera
2017-06-07, 22:54
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duffie
Trist att det inte fanns mer unga talanger som glänste, Gyokeres har ju tryckt in en hel del för sina unga ålder men tråkigt om han har dåligt spelsinne som du säger. Har du någon koll på Jacob Ortmark då jag såg att han fått mkt speltid trots att han är ung?

Har mest stått för inhopp. Spelskicklig och fin; håller honom mycket högre än inlånade Sabovic som också mestadels bänkar.
Citera
2017-06-07, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Har mest stått för inhopp. Spelskicklig och fin; håller honom mycket högre än inlånade Sabovic som också mestadels bänkar.

Okej, Tack!
Citera
2017-06-08, 00:13
Medlem
RobinFromHoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chran508
Kan någon förklara det påstådda intresset för Cibicki? Jag har aldrig sett storheten i honom och anser att han nästan helt saknar spetsegenskaper.
Får man 30 mille+ är de bara tacka och ta emot.
Citera
2017-06-08, 08:37
Medlem
kostymnisses avatar
Tydligen öppnar Frankrikes, Hollands, Rysslands, Turkiets och Österrikes fönster redan imorgon. Det gör att vi säkerligen redan nu kan börja se en hel del rörelse. Ja, kanske inte just till det sistnämnda landet men i övrigt...

Själv vill jag mest ha det överstökat så man kan se vilken inriktning vi ska ha för framtiden...
Citera
2017-06-08, 09:09
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse
Tydligen öppnar Frankrikes, Hollands, Rysslands, Turkiets och Österrikes fönster redan imorgon. Det gör att vi säkerligen redan nu kan börja se en hel del rörelse. Ja, kanske inte just till det sistnämnda landet men i övrigt...

Själv vill jag mest ha det överstökat så man kan se vilken inriktning vi ska ha för framtiden...

Med Lennartsson vid rodret är det väl inte så mycket att välja på. Kör på som vanligt, ni gör ju aldrig någon dålig match bara några små misstag så ger något enstaka mål i baken.
Citera
2017-06-08, 09:22
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Med Lennartsson vid rodret är det väl inte så mycket att välja på. Kör på som vanligt, ni gör ju aldrig någon dålig match bara några små misstag så ger något enstaka mål i baken.

Han har förhoppningsvis inget att säga till om framtiden... Det har han ju dessutom delvis varit inne på själv att han inte deltagit i sådant snack.
Det vore ju inte fel att ha nån annan på den posten nu efter semestern.
Citera
2017-06-08, 11:56
Medlem
civilians avatar
Välkommen hem, Sampa. Fan vad vi har saknat dig.

http://www.bt.se/sport/alla-parter-overens-holmen-till-elfsborg/

Blir nästan tårögd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in