2017-02-02, 17:34
Medlem
ErPupones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Men Gnaget har ju rätt tomt där framme efter Isak och Obasi. Tycker inte finnen och Avdic räcker riktigt om man vill utmana om guldet.
Räcker inte för att komma på övre halvan om det kommer se ut som förra året för Avdic.
Citera
2017-02-02, 17:51
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErPupone
Räcker inte för att komma på övre halvan om det kommer se ut som förra året för Avdic.
Alltså behöver ni landa en riktigt vass forward. Problemet är ju bara att dom inte växer på träden direkt...
Citera
2017-02-02, 17:56
Medlem
ErPupones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Alltså behöver ni landa en riktigt vass forward. Problemet är ju bara att dom inte växer på träden direkt...
Förmodligen henok plus någon stökig utlänning!
Citera
2017-02-02, 18:42
Medlem
ZlatanManias avatar
Tror Norrköping är uteslutet för Carlgren, löser det sig inte med den tyska klubben kommer han säkert tillbaka med svansen mellan benen och sänkt status.

Att Jordan Larsson fick så mycket som 50% av sin egna övergångssumma är ren idioti av Helsingborgs styrelse. Hur fan tänker man? Lågt lönetak iofs men det är inte ens i närheten av en vettig ursäkt.
Citera
2017-02-02, 19:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Tror Norrköping är uteslutet för Carlgren, löser det sig inte med den tyska klubben kommer han säkert tillbaka med svansen mellan benen och sänkt status.

Att Jordan Larsson fick så mycket som 50% av sin egna övergångssumma är ren idioti av Helsingborgs styrelse. Hur fan tänker man? Lågt lönetak iofs men det är inte ens i närheten av en vettig ursäkt.
Har de någonsin tänkt smart? Värvar spelare för lånade pengar och ej får någon vinst när de säljer dem
Citera
2017-02-02, 19:43
Medlem
Marskens avatar
Den mest idiotiska affären i Allsvenskan är utan tvekan DIFs vidareförsäljningsklausul till Häcken på Kim Källström.

Sanslöst vanvettigt.
Citera
2017-02-02, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Varför skulle han gå tillbaka till AIK på de premisserna, när han kan få ett kontrakt till sommaren och garanterad startplats i Peking?
Citera
2017-02-02, 19:45
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marsken
Den mest idiotiska affären i Allsvenskan är utan tvekan DIFs vidareförsäljningsklausul till Häcken på Kim Källström.

Sanslöst vanvettigt.
Dom hade aldrig kunnat få honom annars. I annat fall hade han sålts till utlandet.

Det var samma med Tobias Hysén tror jag. Det var ingen pengamässigt stor satsing som var anledningen till DIFs framgångar i början på 00-talet.
Senast redigerad av Steff83 2017-02-02 kl. 19:50.
Citera
2017-02-02, 19:46
Medlem
ErPupones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommunistfittan
Varför skulle han gå tillbaka till AIK på de premisserna, när han kan få ett kontrakt till sommaren och garanterad startplats i Peking?
För att han har ett samvete?

För min del får han gärna gå till Peking, matchen den 1/6 blir så mycket roligare då
Citera
2017-02-02, 20:15
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommunistfittan
Kalla mig naiv men en liten bit klubbkänsla utgår jag från att han besitter.

Vad är det egentligen som talar för att han får ett kontrakt till sommaren? Han var fri att skriva på för vilken klubb som helst i månader men inget gav utdelning och ett tiotal matcher i Norrköping tror jag inte ändrar på detta.

Det bästa för hans egna del vore nog att erkänna sitt misslyckande och börja om, sen vad supportrar har för tankar om det bör komma i andra hand.
Citera
2017-02-02, 20:52
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Jag tror Hamad är väldigt sugen på spela lite i Dalkurd, ett kortare sejour innan han drar iväg igen.

Jag tror det också är den enda svenska klubben som går med på ett väldigt kort kontrakt. Norrköping, Malmö, AIK osv. vill nog skriva minst tvåårskontrakt, helst tre.

Det sägs att Danne vill ha honom men att styrelsen satte sig på tvären.
Citera
2017-02-02, 20:56
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Det sägs att Danne vill ha honom men att styrelsen satte sig på tvären.

Såg också det. Det är väl inte omöjligt att de krävde att man skulle göra sig av med någon spelare först.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in