2016-12-01, 17:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
Kaos var ju iofs med i Krull&Kriminell-podden nyligen. Men det hade varit kul att höra honom i en där han som intervjuar har lite bättre koll på vad han frågar om också..

Förutom de andra som nämnts hittills skulle jag vilja höra en med Vegas också!
Intressant. Om jag inte missminner mig är det Bobbo Krulls podcast?
Citera
2016-12-01, 19:14
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HMBPTOLEMAJOW
Intressant. Om jag inte missminner mig är det Bobbo Krulls podcast?
Det stämmer. Nämnde Krull är ju ingen klotterexpert såklart.
Citera
2016-12-01, 19:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
Det stämmer. Nämnde Krull är ju ingen klotterexpert såklart.
Nä, det förstås. Inte helt omöjligt att Kaos är en självklar gäst framöver även i Klotterpodden.

Fortfarande ingen som vet när nästa avsnitt kommer ut?
Citera
2016-12-02, 09:29
Medlem
johnnymongos avatar
Hoppas dom håller sig till sthlm spåret som dom sagt
Bank , vision, oidor, fher å triss hade varit instressant att höra nått från. Denna podden är ju de bästa som hänt i graff sverige på väldigt länge
Citera
2016-12-02, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnnymongo
Hoppas dom håller sig till sthlm spåret som dom sagt
Bank , vision, oidor, fher å triss hade varit instressant att höra nått från. Denna podden är ju de bästa som hänt i graff sverige på väldigt länge
Varför?

Jag skulle vilja höra bredrik för han verkar vara en riktig jävla sköning.
Citera
2016-12-04, 10:10
Medlem
Mel verkade vara en riktig tattare.
Citera
2016-12-04, 20:08
Medlem
Suchkas avatar
Irok och Atila hade nog levererat några riktigt urballade historier. De vore schysst. +1 på Trizz. +1 på Dome och nu när myspysiga Dudez återvänt +1 på honom också
Citera
2016-12-05, 15:46
Medlem
Bara lyssnat på Mel-podden än så länge då både Psykos och Finsk är sjukt ointressanta writers enligt mig. För nya på scenen för att dra en intressant podcast.
Hoppas verkligen de utvidgar och gör podden intressant för alla sveriges writers, dvs intervjuar målare från andra städer. Hade ju inte suttit fel med intervjuer med Triss, Punk, Dome, Fher, Close, Atila och Irok som någon sade, Uzi, någon i F-ups, kanske Ashes eller någon annan från CHA, min personliga favorit Glöm, kanske en handful nyare målare som syns mycket också.
Hoppas bara på bredd och att de läser tråden och tar åt sig av kritiken. De har rejält med potential att bli världens bästa podcast enligt mig med tanke på ahur lite andra saker än klotter jag bryr mig om.
Senast redigerad av coatmeal 2016-12-05 kl. 15:50.
Citera
2016-12-06, 22:47
Medlem
netcasts avatar
Xeno hade ju varit guld, men har svårt att tro att han beger sig till Stockholm bara för att va med på pod

Jag gillar podsen, men de är ju samma hög knarkande kåkfarare hela allesammans, ta in några seriösa målare som inte flöddrar!
Citera
2016-12-06, 23:03
Medlem
Schnyggves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av netcast
Xeno hade ju varit guld, men har svårt att tro att han beger sig till Stockholm bara för att va med på pod

Jag gillar podsen, men de är ju samma hög knarkande kåkfarare hela allesammans, ta in några seriösa målare som inte flöddrar!
Bor han utomlands?

Vill Höra: Fher kanske Ligisd och ja...kommer inte på fler.
Citera
2016-12-07, 10:10
Medlem
fjolla666s avatar
Klipper in lite från en annan tråd.

2016-11-19, 19:31 #4506

EinRs avatar
EinR
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GranatGurra
https://soundcloud.com/user-767234276 Klotterpodden... Fan va nice

Ja det kan bli intressant om dom intervjuar någon vettig målare framöver, MEL skönk ner till avgrunden efter den intervjun.
För mig får han gärna flytta till Barcelona och livnära dig som Zigenare där istället.
Förstår att dom enda som vill umgås med han är vilsna fjortisar som tycker han är häftig!
Hur gammal är han nu? 40?

Hans åsikt till att måla är mer änn pinsam!

Wow vilken förebild, tillåt mig att skratta och låt karman bryta alla ben i din kropp nästa gång.

Pajas!

Svar:

Faktum är att jag hade tanke på att göra ett liknande inlägg som dig efter att lyssnat på intervjun med Mel.

Snacka om vilsen gubbe. Först snackar han om att sno folks plånböcker sen gnäller han om att folk bara tänker på sig själva och inte håller upp dörrarna för varandra.
Va mycket pinsamheter som kom ur truten på gubben.

fjolla666s avatar
fjolla666
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EinR
Vill börja med att säga tack för att du håller med, trodde jag skulle bli påhoppad här men det kommer väll det med.

Ja, det verkar som han har en del dubbelmoral att brottas med, och att han förnekar diagnoser
Alla jag kört med har haft någon typ av diagnos liksom mig själv (därav osammanhängande text, stavfel m.m samt ett maniskt beteende av klottrande).
Jag menar inte att alla som kör har en diagnos men jag är nog rätt övertygad om att merparten har det, och det är faktiskt lättande när man väl får en. Så tänk över saken MEL om nu inte samtliga hjärnceller hamnade i en kråmpåse.

Edit: Vid närmare eftertanke så ser jag nog hellre att MEL flyttar till Chile ist för Barca
Chile låter bra! Hårdare straff där.
Psykos verkar inte ha så högt IQ heller. Tänker köra på tills hon får skuldsanering😅.

Blir intressant om dom någonsin får intervjua någon målare med hög IQ?
Senast redigerad av fjolla666 2016-12-07 kl. 10:17.
Citera
2016-12-07, 11:32
Medlem
Stormakts avatar
Gryyymt. Prenumerera. Vore cool om ni kunde få med psykos
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in