2016-11-23, 10:37
Medlem
victoryzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HMBPTOLEMAJOW
Att jag inte tycker att han är en särskilt vass målare är väl ändå någonting högst personligt?

Jag vet att han har börjat lira bättre grejor senaste åren, vet att han har känsla för färg och form. Men i mitt tycke är inte stilen den mest tilltalande. Låt mig tycka så, du.

Kom på att jag gärna skulle höra Hank i intervju också. Intressant karl.

Visst är det personligt vilken stil man tilltalas av. Dock kan man ju objektivt sätt bedöma om någon är en vass målare eller inte, oavsett vad man personligen tycker om stilen. Triss är ju definitionen av vass, bokstavligen alltså. Jag är inte mycket för "wildstyle" stilen heller, men om man inte tycker att nedanstående panels är vassa så vet jag inte vad jag heter längre.

http://imgur.com/a/BX8sb

Lite offtopic kanske, men var tvungen.

Hank vore fett ja, herren är en legend.
Citera
2016-11-23, 11:29
Medlem
Uzi vore så jävla asballt!
Citera
2016-11-23, 18:46
Bannlyst
Jag tycker avsnittet med Finsk var riktigt trist lyssning. Hade sett fram emot en riktigt sjysst podd på min långpromenad men blev kapitalt besviken. Tyvärr.

Bättre lycka nästa gång.
Citera
2016-11-23, 20:47
Medlem
Ja hade velat höra Akay. Tycker det är kul att yngre målare också får vara med hade vart väldigt kul med Ior också. Absent hade också vart spännande! Finsk va inte den roligaste
Citera
2016-11-24, 15:23
Medlem
Mojje120s avatar
Vore kul att höra UFF.
Senast redigerad av Mojje120 2016-11-24 kl. 15:29.
Citera
2016-11-24, 18:26
Medlem
Jackie Moons avatar
Unik hade varit kul från IB
Citera
2016-11-25, 21:14
Medlem
dublundarjus avatar
Inte bara massa stockholmsfolk, det finns en scen med riktigt mycket feta historier att berätta om utanför huvudstadens gränser också, malmö, skåne, dalarna, NORRLAND!!!
Citera
2016-11-27, 17:54
Medlem
horses avatar
Hoppas vi får se avsnitt med bl.a Fher, triss, dome, oiks, shake, xeno, kegr, m-kis, vifl, nån ofc lirare som kan berätta om beefen mellan tsd.
Citera
2016-11-27, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av horse
Hoppas vi får se avsnitt med bl.a Fher, triss, dome, oiks, shake, xeno, kegr, m-kis, vifl, nån ofc lirare som kan berätta om beefen mellan tsd.
Du tog orden ur munnen på mig!
Citera
2016-11-28, 23:27
Bannlyst
Nästa gång sätt graffaren närmare micken så ljudet blir lika bra som han som intervjuar.
Man måste anstränga sig för att höra vad som sägs när graffaren snackar.
Citera
2016-12-01, 11:28
Bannlyst
Borde det inte vara dags för nästa avsnitt snart? Eller kommer den inte en gång i veckan?
Citera
2016-12-01, 15:13
Medlem
Mx_1337s avatar
Kaos var ju iofs med i Krull&Kriminell-podden nyligen. Men det hade varit kul att höra honom i en där han som intervjuar har lite bättre koll på vad han frågar om också..

Förutom de andra som nämnts hittills skulle jag vilja höra en med Vegas också!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in