Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-04-29, 09:55
  #337
Medlem
[quote=grekkoz1|84299128]
Citat:
Ursprungligen postat av GatuSoparen

STREET CULTURE TV
https://www.youtube.com/@STREETCULTURETVOFFICIAL/videos

ILOVEGRAFFITI.DE
https://www.youtube.com/@ilovegraffitide/videos

Angel & Z Radio
https://www.youtube.com/@AngelandZRadio/videos
Grymt tack!☺
Citera
2023-05-03, 13:45
  #338
Medlem
Hur ser det ut på den svenska graffiti fronten, lever kulturen fortfarande eller? Kommer det några nya poddar eller filmer, någon som vet?
Citera
2023-05-06, 02:28
  #339
Medlem
vitaminpillrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av danoninodanone
Hur ser det ut på den svenska graffiti fronten, lever kulturen fortfarande eller? Kommer det några nya poddar eller filmer, någon som vet?
Med tanke på hur mycket poddar indirekt golar ner writers genom att inte förvränga rösten (vilket iofs är jävligt störigt) -samt det som skett rätt "nyligen" i juridisk mening har jag svårt att tro att det finns någon som kommer kunna ragga folk till sin mikrofonblasfemi.
Man får nog helt enkelt nöja sig med det som finns att få tag på just nu, dock ser jag inget problem med att intervjua folk som är old school och inte är aktiva i dagens läge, typ som svenska graffare PDC körde ett tag. Väldigt underhållande med knas stories från 90 - 00 talet och falck tiden.
Citera
2023-08-25, 13:00
  #340
Medlem
Verkar som Andra sidan spåret har varit inblandad i en ny dokumentär om graffitin i Stockholm under 90talet.

https://youtu.be/QYR_Qi48TMc?si=jm1L9-jg59EmGU6V
Citera
2023-08-27, 11:55
  #341
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vitaminpillret
Med tanke på hur mycket poddar indirekt golar ner writers genom att inte förvränga rösten (vilket iofs är jävligt störigt) -samt det som skett rätt "nyligen" i juridisk mening har jag svårt att tro att det finns någon som kommer kunna ragga folk till sin mikrofonblasfemi.
Man får nog helt enkelt nöja sig med det som finns att få tag på just nu, dock ser jag inget problem med att intervjua folk som är old school och inte är aktiva i dagens läge, typ som svenska graffare PDC körde ett tag. Väldigt underhållande med knas stories från 90 - 00 talet och falck tiden.


Vet du hur lätt det är att pitcha tillbaka rösten? Tror dock inte polisen hade lagt de resurser med röstexperter och program för att läsa av vilken målare som är vem. De vet redan vilka alla dom äldre är, iallafall dem med relevans.


De handlar om visningar. Inte lönt att göra podd för döva öron.
Citera
2023-08-28, 12:31
  #342
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mangostan25
Vet du hur lätt det är att pitcha tillbaka rösten? Tror dock inte polisen hade lagt de resurser med röstexperter och program för att läsa av vilken målare som är vem. De vet redan vilka alla dom äldre är, iallafall dem med relevans.


De handlar om visningar. Inte lönt att göra podd för döva öron.
Ja, men lönt att ta bort dom så att man inte kan lyssna på dem eller? Man hade ju iaf velat ladda ner dom eller något liknande.
Citera
2023-08-28, 19:50
  #343
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vitaminpillret
Med tanke på hur mycket poddar indirekt golar ner writers genom att inte förvränga rösten (vilket iofs är jävligt störigt) -samt det som skett rätt "nyligen" i juridisk mening har jag svårt att tro att det finns någon som kommer kunna ragga folk till sin mikrofonblasfemi.
Man får nog helt enkelt nöja sig med det som finns att få tag på just nu, dock ser jag inget problem med att intervjua folk som är old school och inte är aktiva i dagens läge, typ som svenska graffare PDC körde ett tag. Väldigt underhållande med knas stories från 90 - 00 talet och falck tiden.

Varenda gäst i ASS fick frågan om dom ville att deras röster skulle pitchas, dom flesta brydde sig inte och dom som ville ha pitchade röster fick det. Slut spekulerat 👍🏽
Citera
2023-08-29, 12:24
  #344
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeeboFriday
Varenda gäst i ASS fick frågan om dom ville att deras röster skulle pitchas, dom flesta brydde sig inte och dom som ville ha pitchade röster fick det. Slut spekulerat 👍🏽
Exakt, men du skulle inte råka sitta på dom? Vill gärna lyssna på dem igen.
Citera
2023-09-02, 18:14
  #345
Medlem
Dom kanske släpps i framtiden, dock så kanske intervjuerna från Hallucinations släpps i sin helhet inom en snar framtid.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback